Stalkertje
MF veteraan
Maatje van me wil ook mee, tevens OVB ivm het weer.
Ik kom dus met mezelf en een maatje
Ik kom dus met mezelf en een maatje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Meagrim, NightMagic, jansen007, Xiz
Aanmelding verwerkt, gezellig dat jullie erbij zijn
@Jagertje, Stalkertje
OVB'tje staat erbij
@Macreal
Haha, bedankt voor de voor mij begrijpelijke taal . Tof dat je voor/achter wil rijden
@Vera
Owjeee, Vera gaat los hoor . Het altijd zo schattige meisje gaat nu toch niet heel rebels volledamp die gashendel open trekken ? . Jullie staan erbij, gezellig
Verder nog een paar aanmeldingen via Facebook erbij en we zitten al op 26 aanmeldingen waarvan 12 ovb'tjes. We gaan er weer wat leuks van maken
Bij een CBR moeten volgens mij de inlaatrubbers vervangen worden.@Stalkertje
+1 staat genoteerd
@Vera
Is het ombouwen bij jou heel erg veel werk?
Graag gedaan
Vorig jaar met de voorjaarsrit werd mijn groepje opgeheven, dus kon ik niet meer voorrijden. Dit keer in de herkansing
Zet MacJoy en mij trouwens maar bij de pre-meet van Gouda. Verzameltijd 8:45, vertrekken om 9:00.
zit je weer verkeerd ingelogd?
Nee, Paul heeft waarschijnlijk gewoon over mijn post heen gelezen en MacJoy en mij nog niet bij het verzamelpunt Gouda gezet.zit je weer verkeerd ingelogd?
of hij wilt, stiekem, niet dat je mee gaat!Nee, Paul heeft waarschijnlijk gewoon over mijn post heen gelezen en MacJoy en mij nog niet bij het verzamelpunt Gouda gezet.
Dat betwijfel ik, hij kent me immers amperof hij wilt, stiekem, niet dat je mee gaat!
verzamelen gouda is ok, doe ik mee... maar toch niet de snelweg op he?
zn alter-ego trapt meePaul,je heb jezelf 2x aangemeld
@Marcel
Oeps . Jullie staan erbij, uiteraard van harte welkom
@Vera
Neehoor, eentje ben ik zelf, de ander is +1 (Sonja, iemand van buiten MF)
@John
Had je aanmelding gvanmorgen al gespot op Facebook, je staat erbij
@Erik
Gezellig, staat er ook bij . Maaike is inderdaad al aan het lessen. Op Facebook staan al een paar foto's . Afgelopen maandag was de eerste les en morgen weer. Heel misschien, als alles vlot gaat hoeft ze met de najaarsrit niet meer als duo mee en maar kan ze zelf rijden . Wat is er trouwens mis mee als Natascha achter gaat rijden ?