Naar Spanje Andalusie

Het weer kan daar
Ik ben daar op 8 juni, in de hoop dat er dan nog net geen 30 graden is...

Anders wordt het wel heel snel de bergen in!
Het weer kan daar heel snel omslaan.
Paar jaar geleden was ik daar eind april/ begin mei.
Eerste dagen was nog frisjes. Ineens werd het warm, eeeeh dus bloedheet.
Van 15°C naar ruim boven 30°C
 
ja kan een alternatief zijn. We houden de opties open
Goedkope opties zat in de dorpjes. Vorige maand hebben we een appartement gehuurd in Alhaurin del Grande, 50 meter van het centrum, motoren op straat voor de deur. 340 euro voor 7 overnachtingen. (Half uurtje van Malaga, 25 euro voor een taxi, online geboekt). Met keukentje maar dat hebben we niet gebruikt: in de straat ligt een kroeg: 2x ontbijt stokbrood spek met ei en 4 koffie 7 euro samen en 2 x avondeten met drinken 34 euro samen. Maar je zit dan wel tussen de Spanjaarden.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedkope opties zat in de dorpjes. Vorige maand hebben we een appartement gehuurd in Alhaurin de Grande, 50 meter van het centrum, motoren op straat voor de deur. 340 euro voor 7 overnachtingen. (Half uurtje van Malaga, 25 euro voor een taxi, online geboekt). Met keukentje maar dat hebben we niet gebruikt: in de straat ligt een kroeg: 2x ontbijt stokbrood spek met ei en 4 koffie 7 euro samen en 2 x avondeten met drinken 34 euro samen. Maar je zit dan wel tussen de Spanjaarden.. ;)
dat gaat al snel als je in Spanje zit :)
 
Goedkope opties zat in de dorpjes. Vorige maand hebben we een appartement gehuurd in Alhaurin del Grande, 50 meter van het centrum, motoren op straat voor de deur. 340 euro voor 7 overnachtingen. (Half uurtje van Malaga, 25 euro voor een taxi, online geboekt). Met keukentje maar dat hebben we niet gebruikt: in de straat ligt een kroeg: 2x ontbijt stokbrood spek met ei en 4 koffie 7 euro samen en 2 x avondeten met drinken 34 euro samen. Maar je zit dan wel tussen de Spanjaarden.. ;)
De motoren ook daar gehuurd neem ik aan
 
Gewoon heen rijden, dat is echt, en veruit het mooiste.
De vakantie begint dan al met het inpakken van je spullen, ik doe het vanaf mijn 17 de op de motor.
Daarvoor met mijn ouders in de auto, en nu de laatste jaren dan niet omdat ik verkast ben naar een ander werelddeel.

Naast het feit dat het een motorreis is is het een culturele reis naar waar Europa op houdt en Afrika aanvangt, en op de motor onderga je de veranderingen veel bewuster dan in een koekblik.

Dat is mijn kijk op een dergelijke reis.
Het doel is dan de reis zelf, niet de bestemming.
 
Dat is een oude discussie, als ik volop de tijd zou hebben deed ik dat ook.
Ik heb nu gewoon meer zin in Spanje, de rest doe ik dan wel een keer als ik bewust kies voor Frankrijk of zo.

Mijn doel is rijden in Zuid Spanje en Portugal, niet de reis erheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan