Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Gelukkig is spaghetti lekker. Ik zou alleen niet overal rode saus over gieten. Dat is niet handig voor het overzicht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is spaghetti lekker. Ik zou alleen niet overal rode saus over gieten. Dat is niet handig voor het overzicht.
Dat moet voor je toch niet zo moeilijk zijnPoos geleden dat ik hier zelf nog eens was.
Vandaag het e.e.a. aan 't span willen doen, maar niet verder gekomen dan een vervelende storing opsporen. Als ik het contact aanzet komt er spanning op m'n dashboard, maar verder blijft alles doods. Zelfs 't klokje is er nu spontaan mee gestopt!
Nou moet ik eerlijk zeggen; de bedrading is gewoon op!!! Overal waar ik kijk zit kopergroene aanslag op de bedrading, welke dan bij het minste geringste dan ook afbreekt. Ik kan er niet meer aan ontkomen, ik zal toch eens een nieuwe kabelboom moeten maken.
Bosso-baas, ik zit zojuist je draadje te lezen en ik vroeg mij af of je met 'kroonmoer' de uitlaatmoer bedoelde. Zo ja, dan heb ik wel een tip. Probeer niet deze uitlaatmoer los te draaien. Het lijkt op de foto alsof deze moer al een paar weken vast zit. Niet draaien, maar zagen. Als je de uitlaatmoer los probeert te draaien, mag je vervolgens je cilinder demonteren, want dan is de draad weggevreten. Diagonaal zagen en splijten.
Pfff. Ik zit te reageren op een post van 10-1-18....
Lekker bij de tijd. Maar toch, goed bedoeld.
Dat moet voor je toch niet zo moeilijk zijn
Anders zet er een
m-Unit v.2
in werkt goed
En over het elektrisch probleem, kijk eens onder de relais onder de tank. Daar links zit een onderbreek relais waar domweg de pootjes vanaf rotten. Dan onderbreekt hij alles.
Dat is een beetje zoals BMW het in de K en de vierkleppers gedaan heeft. Een grote relais bak onder het zadel waar alles bij elkaar komt. Dat lijkt me een mooi winter project.
Dat lijkt me trouwens geen verkeerd uitgangspunt: scoor een volledige kabelboom van een ouwe K compleet met relais bak en begin daarmee.
Ik kan wel even rondkijken voor je, die kabelbomen gaan soms voor niks weg want ze gaan nooit kapot. Allen het stekkertje naar de brandstofpomp is slecht, verder is het onverslijtbaar.
Dat moet voor je toch niet zo moeilijk zijn
Anders zet er een
m-Unit v.2
in werkt goed