Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het zit je idd niet echt mee de laatste tijd....was je al naar de pliesie geweest voor je opklapbare nummerplaat, dat wordt een beetje lastig nu hé.
had je al wat gehoord van de pliesie of niet?
nou ja in ieder geval beterschap en ik hoop niet dat je verder nog meer klachten krijgt...ik zelf kreeg pas vijf dagen na mijn ongeluk last van een hernia..echt klote daar zit je gewoon echt een jaar aan vast.
nu maar kijken voor een niewe fiets...heb je al een idee....of ben je daar nog niet mee bezig.
nogmaals sterkte en hopen dat de wolk snel overdrijft.
Kolere Hawkeye, loop je de hele week geintjes te maken over dat ze jou moeten hebben krijg je dit geneuzel! Zoals al gezegd, laat in hemelsnaam die nek nakijken, als over een half jaar wel blijkt dat het een whiplash is dan valt er niets meer te verhalen op de tegenpartij. Mazzel dat je gewoon een helm ophad anders was die korst ook nog eens van je neus gesprongen! Sterkte ermee!
eeks, hoop dat je daar niet van achteren genomen werd...of kreeg je toen klappies bij het voordringen, waardoor je nu achteraan bleef? neh flauw... Maar idd, misschien toch maar een goed voornemen, om voortaan direct de file tussen te rijden...
Anyway, succes met de schade afhandelingen en sterkte met je eigen herstel. Hopelijk kan je weer fijn rijden met de zomer(vakantie)
Ik heb het eens meegemaakt dat ik afgesneden werd, voorwiel vast in de deur van het koekblik en die dwaas gewoon doorrijden. Tis altijd kut aangereden worden.
Ohjah, hij was onverzekerd en daarom reed die maar door na een ongeval.
Later via via ( ism met de verz maatsch. ) toch kunnen achterhalen wie die persoon nou was, getuigen d'rbij. Hangen maar. Mijn verzeringsmaatschappij heeft hem flink door de mangel gedraait en hij zit nu lekker te werken om de schade af te kunnen betalen. Net goed voor die randdebiel.
Sterkte Hawk,en idd laat je morgen checken,'k heb zelf een jaar terug een ongeval gehad door toedoen van tegenpartij,maar sinsdien is m,n schouder ontwricht waarvan ik eerst dacht spierpijn/kneuzing,maar tot op de dag van vandaag wordt ik er aan herinnerd,voelt aan als kiespijn,dus luister naar je lichaam,wat niet goed voelt ,laat het op nemen bij je afhandeling van je schade's.(denk aan latere gevolgen bij het uitoefenen van werk en hobby).
Dat zijn de meest vervelende klappers. Ik ben (heel wat jaartjes terug) met het koekblik ook eens in de vernieling gereden door een setje brabo's die het carnaval nog in hoofd hadden. Pas na twee weken bleek mijn rug toch grondig verpest te zijn.
Dit soort klappers zijn zo vervelend omdat je er echt niets aan kan doen (je ziet het meestal niet eens aankomen). Meer dan hopen dat de dropveter direct achter je met rijden bezig is in plaats van met het mobieltje, de passagier of zijn ***** kan je eigenlijk niet.
Maareh: sterkte. En stap binnenkort weer eens op een motortje. Gewoon om het niet af te leren....