MRHAWKEYE aangereden op A13 van achteren..

gvd., heel veel sterkte ouwe roofvogel van me, gewoon weer helemaal ruk dit........
sterkte met je ego ;) , .....hhhmmm blijft gewoon kut........ :(

Nee B|

Sterkte Hawk. Morgen wel effe langs de huisarts he ?!!!

Sterkte Hawk. Morgen wel effe langs de huisarts he ?!!!

:^

Schuimpies in de file, het is weer zo ver |(

Hoop dat je er verder niks ernstigs aan over hebt gehouden (Naast de spierpijn, kneuzingen en je motor in de puin... :( )

Ben blij dat je het iig nog kan navertellen.... !

full

Sterkte Hawkie

Had je wel die baal hooi nog om je kop?

Kan namenlijk best veel schelen bij zo'n impact weet je..

:+

Ik hoorde het op het nieuws vanmiddag,en nu zie ik dat het jouw overkomen is.
Sterkte met de blauwe plekken en de reparatie van de bike.

Humor ik in het nieuws..maar ja das ook wel eens anders geweest ;)

Nog een linkie voor me???

dan kap ik er echt mee

Da's klote, Hawkeye

sterkte en succes met de afwikkeling!

Bedankt dames en heren ;) :} :}

Doet je toch goed ;)

Ik zal jullie in de toekomst daarom wat minder stangen..ahoewel..straks wel ff de tijd voor ;)

Tering, your worst nightmare! Heel veel sterkte met het herstel, ben blij dat je het nog kan posten hier

Been there done that.... (alleen was het de A12 bij mij)...
Ik lag op de grond, sprong overeind om verschrikkelijk boos (alsof mijn ruggewervel gevuld was met koolzuurhoudend water) verhaal te gaan halen op de sjonnie in z'n Civic met handvat achter en meer geld in de geluidsinstallatie dan de auto zelf waard was. en een paar seconde later stond ik in de vangrail met knikkende knieen te kotsen... Na een paar uur pas kwam de spierpijn op zetten...

Suc6 met de afhandeling...

Misschien ga ik morgen ff..
Hoofdje heeft het extra gewicht van de helm erbij en dat is in verhouding best veel...nekspiertjes kunnen dat wel eens niet fijn vinden bij dit soort aanrijdingen...beter safe than sorry in dit soort gevallen.

Kans is klein, maar de gevolgen soms groot. Niet dat er achteraf veel aan gedaan kan worden met terugwerkende kracht, maar toch. Denk dat een paar spierverslappers wel fijn zijn met slapen ...en nee, je spieren blijven dan echt niet voor altijd slap ;)

Tering hey, da's even dikke kloten! :( Dat moet een flinke klap geweest zijn. Zoals al gezegd, toch maar even naar de huisarts zsm. Sterkte met alle pijn en ellende, en dat het allemaal maar mee mag vallen.

Overigens: MF, ook sterkte. MRHawkeye is nu ongetwijfeld een tijdje veel meer online... ;) :+

Terug
Bovenaan Onderaan