Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Vanavond mijn eerste les gehad, een soort proefles zodat de instructeur kon inschatten wat ik qua lessen nodig zou hebben.

Na 2 of 3 jaar niet meer gereden te hebben voelde het wat roestig en onwennig, maar het wende toch al weer snel! Voornaamste aandachtspunten lagen op het "rijden op de CBR manier". Met als hoofdpunten geen bochten afsnijden (oeps xD) en nóg meer (overdreven) afstand houden. Komt wel goed dus zou je zeggen
Good things take time they say.

Afgelopen maandag 2 uurtjes "echte" les gehad, vervolgens woensdag AVD-getrapt examen. Moest als bijzondere verrichtingen de halve draai en stapvoets rijden. Helaas wel zeiknat geregend, maar... Geslaagd!
 
Good things take time they say.

Afgelopen maandag 2 uurtjes "echte" les gehad, vervolgens woensdag AVD-getrapt examen. Moest als bijzondere verrichtingen de halve draai en stapvoets rijden. Helaas wel zeiknat geregend, maar... Geslaagd!
Goed werk! :t *O*
Dat zeiknat regenen zal in de loop van je motorleven nog wel eens gebeuren!
Was je al eerder hier?
 
Goed werk! :t *O*
Dat zeiknat regenen zal in de loop van je motorleven nog wel eens gebeuren!
Was je al eerder hier?
Dat denk ik ook wel ja. Ik heb enkele jaren met A2 rondgereden, waarna enkele jaren niet gereden. Sinds die tijd (2016 geloof ik?) al hier haha. Maar dan vooral meelezend :).

Overstap naar A is er toen nooit van gekomen, steeds kwam er wel iets anders tussendoor wat meer prioriteit had. Nu eindelijk tijd en ruimte ervoor, dus toch maar de knoop doorgehakt.
 
Heeft er iemand interesse in theorie leerstof. Vond dit achter in de kast. Zelf 4 jaar geleden
IMG_1989.jpeg
IMG_1990.jpeg
van iemand via marktplaats overgenomen destijds, maar die heeft er zo lang over gedaan om het op te sturen dat ik al geslaagd was voor ik het binnen had *D

Geen idee of de codes op de DVD nog werken. Maar je krijgt het ook voor niets (tegen verzendkosten bij opsturen)
 
Nu ik mijn AVB heb, kan ik niet wachten om mijn AVD te doen. In mijn hoofd duurd het ook allemaal veel te lang ( in werkelijkheid loop ik netjes op schema). Liefst koop ik nu een motor en zet die alvast klaar. Nu ken ik genoeg mensen die dat doen, maar bij mij werkt dat totaal niet want als er een motor voor de deur staat ga ik er ook op rijden. En niet alleen een blokje om.......... :+ Zijn er hier meer mensen die al een motor hebben gekocht zonder daar al op te rijden totdat ze hun AVD hebben gehaald?
 
Dat was bij mij ook zo. Was gewoon aan het rondkijken op MP wat er allemaal te koop zou zijn voor mijn budget wanneer ik mijn AVD zou hebben. Maar daar had die motor geen geduld voor. Die kwam een paar maanden vroeger op de markt
 
Terug
Bovenaan Onderaan