Pfffiew het was effe tikken maar dan heb je ook wat.........Deze heb ik toegevoegd:
- Sluis (Zeeuws Vlaanderen), rotonde bij de Kaai
- Vielsalm, Baton Rouge, Ben & Het
- Schoorl, Het Klimduin
- Rijkevorsel, Belgian Dutch Virago Club
- Tolkamer, Rijnboulevard
- Brocken (de Harz), Heksenberg
- Epen, IJskraam
- Purmerend, caddy's diner
- Rotterdam, Martijn's motorkleding
- Leopoldsburg
- Eindhoven Airport, spottersplaats
- Averbode, Abdij
Loop er even langs, zie je een foutje, meld dat dan even
Deze moet je me even aanwijzen in Google maps:ps: iedereen bedankt weer voor de bijdragen! Er zitter er weer bij die ik zeker een keer ga bezoeken!
Ik heb zelf een café cafetaria met terras dus als jullie eens in de buurt zijn,je bent van harte welkom.Café cafetaria Solé Dorpsstraat 83 4284EG Rijswijk (NB)
"www.cafesole.nl" info@cafesole.nl
Groeten Leen R1
\[modbreak]
Dag spammert
\[/modbreak]
hahaha er is altijd wat te regelen natuurlijknatuurlijk krijg je op vertoon van je MF kentekenplaat je tweede kopje koffie gratis bij jou?
Mocht je 's avonds een terrasje willen pakken in Breda dan kun je ook bij mijn maatje terecht.
Op dinsdag en woensdag avond heeft ie Jupiler-Pullen avond voor 2,50 eurie p.st in (www.)feestcafe-dinges(.nl) en hij heeft heel de zomerperiode een terras op de havermarkt onder cafe naam DE KROEG.
Als je hem ooit te spreken krijg. Hij heet Patrick en rijd op een S-Radje 600.
Dit is geen sluikreclame hoor.
Mooi werk King !, je topic.
Dank Roy, staat erin. Ik heb als plaats Isselburg opgegeven. Is dat correct?
ehhh volgens mij werkt de link niet, doe ik iets fout? (retorische vraag)
Wat doe ik fout? is trouwens makkelijk te vinden bij google maps: noordwijk palaceplein
Vivaldi's word redelijk goed aangegeven als je zoekt op: noordwijk koningin wilhelmina boulevard
Inloggen – Google Accounts
Hi Kingkoder, Is er nu ergens een totaaloverzicht te vinden ? Ik snap niet goed hoe dit werkt.