Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het pleinboulevardje(centrum) in Breskens(Zeeuws-vlaanderen) is ook een grote trekpleister voor motorrijders.
met diverse terrasjes en veel parkeergelegenheid.
[afbeelding]
Pfff dat was effe zoeken, maar ik hou wel van een speurtochtje zo op de vrijdag haha
Ik ben dus het plekje van jou foto gaan zoeken in Breskens. Ik ben er nog nooit geweest. Veel houvast had ik niet, ik focuste op het rijtje huizen achter die motor. Op de foto zie je van links naar rechst eerst nix, dan drie smallere huizen en dan een lange en dan weer een smalle. Het tweede van links breede huis heeft bovendien een dakkapel. Enfin als je kijkt naar waar het pijltje op de google-map staat (zie [~[url="http/files.motor-forum.nl/forum/download_document/470620/5b0fb7bf879fcc178d4597fead4a1527"]afbeelding~][/url]) dan zie je ten Zuiden daarvan (eigenlijk zuid-zuidwest) dat rijtje huizen staan.
Heb ik het goed?
Postelse abdij.
Paar ` frietkotten ` staan erbij, ideaal...
dit wordt een belangrijk en goed informatief topic.
zeker als je denkt dat je al op veel plekjes geweest bent.
ha ha leuk he? Meestal rijd ik maar wat rond als ik een dagje eropuit ga maar dit jaar ga ik gewoon de plekken af die je hier voorbij ziet komen.
========== bijgewerkt ===============
Amerongen: Cate = Cafe
en Wijk bij Duurstede, niet terrasjes aan de lekdijk, maar Het Terras (is naam van de toko) is een klein cafeetje met alleen buiten tafeltjes (op de stadsmuur), bij de molen langs de lekdijk.
Ekkelenkamp staat al in t lijssieIn Ommen ,bij de softijsverkoopster.