Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Regelmatig vertrekken er grote en kleine groepen vanaf Motorkledingshop MotoStrada, Arnhemseweg 28 te Amersfoort. Koffie is er in iedere geval gratis.

Motorcamping D'n Toerstop in Melderslo (Limburg)
Daar kun je in de weekenden altijd terecht voor een bakkie met andere bikers.

:W

Het centrum (Burchtplein) van Heusden. Mooi vestingstadje met gezellig centrum en hele mooie dijken in de omgeving!

Google Maps

Hmmm ik was al niet zo happy met de pleisterplaatsen in deze lijst die gewoon een kroeg of restaurant zijn want dáár gaat het dus niet om. Rechtstreekse reclame vind ik nog minder eigenlijk.

Laten we het volgende afspreken: wat mij betreft mag je je eigen tent hier plaatsen, maar onder voorwaarde dat mf'ers er wat aan hebben. Bijvoorbeeld tweede consumptie gratis.

Gratis koffie op vertoon van je MF sticker. :9 Koekje erbij hoor!

www.bikemotel.nl/cms

Lekker sturen bij ons en altijd gezellig!

Ik ken Nederland niet. Maar ben van plan een meeting te orgaiseren voor Speed Triple rijders uit BE en NL.

Welke plek raden jullie aan?

Wat dacht je van Baarle Nassau / Baarle Hertog ???
Beetje België en beetje Nederland. *D

Succes met het organiseren van dit evenement! :Y

Groet, TigerManZ. *O*

Ik ken Nederland niet. Maar ben van plan een meeting te orgaiseren voor Speed Triple rijders uit BE en NL.

Welke plek raden jullie aan?

Hoeveel mensen verwacht je? Wil je iets kunnen eten/drinken? binnen zitten? of juist buiten?

Ik reken op ong 25 man.
We willen ter plaatse eten en uitvoerig kennis maken met elkaar en elkaars moto.
Ik ga uit van mooi weer (eind mei) en buiten zitten is dan het fijnste natuurlijk.

Ikheb een voorjeur voor een mooie locatie (liever ergens op het platteland dan op een parking langs de snelweg).

Regio: grens met Belgie of zuiden van Nederland.

Ik reken op ong 25 man.
We willen ter plaatse eten en uitvoerig kennis maken met elkaar en elkaars moto.
Ik ga uit van mooi weer (eind mei) en buiten zitten is dan het fijnste natuurlijk.

Ikheb een voorjeur voor een mooie locatie (liever ergens op het platteland dan op een parking langs de snelweg).

Ik organiseer een toerweekend (zie mijn sig) en wij verzamelen bij Restaurant De Bokkerijder. Dat is in Vaals en best landelijk. Misschien is dat wat.

Twee plaatsen waar wij vaak heen gaan en vaak ook veel motors zijn:

Rest. Buitenlust
Camerig 11, Vijlen ( ernaast ligt een leuk "circuitje" )
N50.76834 bij E5.93581 voor de GPS-o-fielen

en

Rest. De Brug
Dorpstraat 2, in Slenaken
N50.76979 bij E5.86260

Beide in het schone Zuid-Limburg. :)

Laatst bewerkt:
Ik reken op ong 25 man.

Motorcamping het engelke.nl !!!!!!
Eten en drinken is Henk wel toevertrouwd. Kamperen kan natuurlijk ook (ook 4 blokhutjes)
Landelijk, binnen/buiten zitten/liggen, kan allemaal

Melderslo is niet ver van venlo. Daar ben je zo op een speed triple ;)

Bikertreff in Schuld.
Noord Eifel, even voorbij bad munstereifel, niet ver van de nurburgring en maar een uurtje van Venlo:

Haus Waldfrieden - Biker Treff

Superadres voor goeie Duitse Lunch: schnitzel mit pommes enzo. Zeker niet duur.
En natuurlijk is de Eifel een groot prachtig circuit :}

Lukt me op een of andere rare manier niet om google Maps-link te plakken.. :?

Onderstaande coordinaten kun je wel plakken in google-maps
+50° 26' 52.90", +6° 52' 26.05"

Oja, als ze het in Duitsersland over 'Bikers' hebben bedoelen ze op een duits-hippe manier 'gewoon' motorrijders (en in de Eifel vooral de Zupper-sporters ;) )

Laatst bewerkt:
Ik reken op ong 25 man.

Regio Waalwijk Breda Tilburg..

iemand tips?
Druunense duinen de moeite?

alle pleisterplaatsen in 1 map (hoop dat de link werkt)

t/m vandaag bijgewerkt, ik hoor graag wat jullie er van vinden!

KingCoder: ik heb bij álle adressen een google.map dus misschien dat je daar wat van kan overnemen in je openingspost?

Have fun riding!

Laatst bewerkt:
Gratis koffie op vertoon van je MF sticker. :9 Koekje erbij hoor!

www.bikemotel.nl/cms

Lekker sturen bij ons en altijd gezellig!

ik ga binnenkort eens even kijken / koffiedrinken in het bikemotel .

helaas heb ik geen mf sticker , maar wel een www.xtremebikz.nl sticker , krijg ik dan wel mijn tweede bakkie gratis ??

full

Duitsland, net onder Kaiserslautern ligt Johanniskreuz, midden in het grootste aaneengesloten bosgebied van het land.
Prima stuurwegen waar je naar believen het gas goed kunt opentrekken, een andere grote plaats in de direkte omgeving is Pirmasens. Midden in het bos zijn er een aantal uitspanningen waar je bij voorkeur een ,kánnchen kaffe mit kuchen, kunt verorberen, tegen een voor onze begrippen goede prijs. De Elzas ligt een ritje door het bos er vandaan, prima om uitgebreid te gaan eten.
Vanaf Venlo tussen drie en vier uur rijden, afhankelijk van gasstand. ( mijn record 2 uur, tien minuten) Let op in Germania, brulpijpen worden niet geaccepteerd!
Overnachting eventueel in Homburg (jugendherberg) iedere eerste zaterdag van de maand giga vlooienmarkt, zeker de moeite waard!
Ik heb drie jaar in de regio gewoond, en ken ken de weg daar prima, goede reis alvast! Wim

Met het weer zoals vandaag vaak ook (vee) motorrijders in Wageningen, vandaag ook weer meerdere gezien, waarschijnlijk ook omdat je de motor zo de markt oprijdt en terasje kan pakken (met eventueel de motor in t zicht)

Google Maps
(Je kan de markt oprijden via de hoogstr.

Terug
Bovenaan Onderaan