Motorongeluk westerdoksdijk, Amsterdam, september 2007

Buddy Roy

MF'er
4 sep 2006
126
0
Almere
2894-0247027979554829500w0.jpg


AMSTERDAM Een motorrijder is zaterdagmiddag overleden nadat deze op een auto was gebotst.
Het slachtoffer reed over de rijbaan van de Westerdoksdijk in de richting van het Centraal Station in Amsterdam. Een tegemoetkomende automobilist sloeg ter oogte van het Stenen Hoofd plotselinksaf waardoor de motorrijder een aanrijding niet meer kon voorkomen. Hij reed in de flank van de auto en overleed ter plaatse.
De 25-jarige automobilist is gearresteerd.
15 september 2007 - 14:34


Bron: www.rtvnh.nl

Het gebeurde vlak voor mijn werk, ik was op het dak aan het schilderen en zag het gebeuren. Ben er uiteraard naartoe gesneld en helaas heb ik daar iets gezien wat ik in mn levensjaren niet graag nog een keer zie.. Het slachtoffer had een enorme klap gemaakt. Heb doeken gepakt om de elende te bedekken. Volgens mij was hij op slag dood... Mijn steun gaat uit naar vrienden en familie, en natuurlijk eventutele kennisen van het forum.

Zit nog steeds een beetje te shaken, god wat heeft zoeits een impact op je zeg.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

AMSTERDAM Een motorrijder is zaterdagmiddag overleden nadat deze op een auto was gebotst.
Het slachtoffer reed over de rijbaan van de Westerdoksdijk in de richting van het Centraal Station in Amsterdam. Een tegemoetkomende automobilist sloeg ter oogte van het Stenen Hoofd plotselinksaf waardoor de motorrijder een aanrijding niet meer kon voorkomen. Hij reed in de flank van de auto en overleed ter plaatse.
De 25-jarige automobilist is gearresteerd.
15 september 2007 - 14:34


Bron: www.rtvnh.nl

Het gebeurde vlak voor mijn werk, ik was op het dak aan het schilderen en zag het gebeuren. Ben er uiteraard naartoe gesneld en helaas heb ik daar iets gezien wat ik in mn levensjaren niet graag nog een keer zie.. Het slachtoffer had een enorme klap gemaakt. Heb doeken gepakt om de elende te bedekken. Helaas is hij overleden... Mijn steun gaat uit naar vrienden en familie, en natuurlijk eventutele kennisen van het forum.

Zit nog steeds een beetje te shaken, god wat heeft zoeits een impact op je zeg.

-O-
Jeetje dat is erg man..
Weer zo'n stomme porche die niet uitkijkt en denkt snel te kunnen afslaan.

De familie en kennissen en vrienden veel sterkte.

Jij veel sterkte met het verwerken van wat je gezien hebt..
 
Weet wat je bedoelt, ook ooit zoiets meegemaakt met een lantaarnpaal en helm...
Geen prettig gezicht...
Wens je iig sterkte met het verwerken :)
 
Als je die deuk in die auto ziet, heeft de motorrijder een aaridge klapper gemaakt,
durf te kijken automobilist

Sterkte met het verwerken voor wie de rijder kent
 
Ik neem aan dat de politie, jouw gegevens heeft genoteerd als wellicht getuige. Indien ja dan wordt er notie van gemaakt voor slachtofferhulp voor jezelf. Uit ervaring weet ik, dat mensen dit nog lang met zich mee kunnen nemen, met alle gevolgen vandien. Het van je afpraten, is altijd goed. In ieder geval sterkte.
 
Laatst bewerkt:
Niet weer een he ;(

Ik wens TS iig veel sterkte met het verwerken, praat er iig veel over,
dat helpt echt wel!

Verder natuurlijk ook familie en vrienden veel sterkte met het verwerken!
 
Ik neem aan dat de politie, jouw gegevens heeft genoteerd als wellicht getuige. Indien ja dan wordt er notie van gemaakt voor slachtofferhulp voor jezelf. Uit ervaring weet ik, dat mensen dit nog lang met zich mee kunnen nemen, met alle gevolgen vandien. Het van je afpraten, is altijd goed. In ieder geval sterkte.

Ja, heb getuigenverklaring af moeten leggen. en heb inderdaad een nummer gekregen voor slachtofferhulp.






bedankt allemaal voor de reacties praten helpt inderdaad
 
hoop zoiets nooit mee te hoeven maken, wel diepe respect dat je er gelijk op af ging, al zou het best eng zijn geweest. Zoiets zou niet iedereen vanzelfsprekend doen.

Sterkte ermee, jij en de familie/kenissen van het slachtoffer.
 
ja, ik had nooit verwacht zoiets heftigs aan te treffen. Ik zal niet in details treden, maar hoop niet dat iemand dat ooit hoeft te zien.
 
TS, sterkte met het verwerken, netjes van je dat je meteen ging kijken om te helpen, al hoefde dat helaas niet meer.

De automobilist gearresteerd? Daar zullen ze vast een reden voor gehad hebben... Doen ze niet zomaar. Misschien vluchtgevaar of zo, dat blijft gissen als je er niet bij geweest bent.

Edit (lekker lomp om dat te vergeten |( )
Uiteraard ook sterkte aan de nabestaanden van de onfortuinlijke motorrijder. Je zal het bericht maar thuiskrijgen... Dat wens je echt niemand toe!
 
Laatst bewerkt:
Sterkte man!

Praat erover met mensen als je er behoefte aan hebt hé !
 
nouja ik heb zelf wel idee van wie er 'schuld' heeft.. maargoed, zoals werd gezegd er zijn alleen maar verliezers..
 
Die gozer was een collega van mij.
Ik hoorde het vanmiddag en was eventjes helemaal de weg kwijt.
Ben behoorlijk aangedaan en tegelijkertijd boos. Kan het me nog niet helemaal voorstellen.
Gewoon een goede, levenslustige man die op een zeer tragische manier aan zijn einde komt. Buiten zijn eigen schuld om.

Mijn innige deelneming gaat uit naar de nabestaanden, verdere familie, vrienden en andere collega's die hem kennen.

Mijn dank gaat uit naar Buddy Roy voor het snel willen handelen. Sterkte met de verwerking van datgeen je hebt gezien.

Erik, Rust In Vrede........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan