Motorcross is ook motorsport

Valt me ook op ja dat de regisseurs er vaak voor kiezen om Cairoli langdurig in beeld te hebben terwijl hij in zn eentje rond rijd. Als er dan nog spannende gevechten zijn snap ik het wel maar niet als een ander aan kop rijdt. Nu is het ook niet spannend om Herlings te zien rijden met een grote voorsprong op de rest, maar iets meer zendtijd zal wel netjes zijn. Ze hebben duidelijk hun voorkeur.
 
DlILII4UYAExd-3
 
14053702_290325151344180_3157671696334582408_o.jpg


Als je 9 titels hebt.
en je word, zoals vooraf al vreesde, bijna letterlijk om de oren gereden.
dan gaat het toch echt wel even duren voordat je toe gaat geven dat je, je beste jaren hebt gehad, en nog langer om toe te geven dat er toch nog iemand boven je uit gaat steken. (herlings gaat "pas" richting 4e titel hé!)

Ik vergeef het hem.

Als Coldenhoff nu ook wat van zijn "te" zachte karakter afstapt, schiet die ook een 2 plaatsen hogerop.
het zit er gewoon in, maar tot nu toe wil het net niet lukken, aansluiten bij herlings gaat jammer genoeg nooit lukken.
momenteel zitten er rijders voor hem, die hij eigenlijk vrij makkelijk kan hebben.
Tis een hele aardige gozer, ook als die in de wedstrijd zit..
 
Volg de motorcross al mijn hele leven, ben dus wel een beetje kenner, en juist is juist, altijd respect voor wie dan ook. Zelfs voor Cairoli.
Maar hij is altijd al een niet nette rijder geweest, die altijd als hij het resultaat had gereden wat hem niet zinde, overal wel iets over te klagen had, behalve om het behaalde resultaat bij zijn eigen te gaan zoeken.
Ook niet bepaald nette acties uitvoeren als hij onder druk stond. Misschien eens met philipaerts praten die heeft hij ooit vol in de flank eruit gekegeld met een blessure tot gevolg,om maar een duidelijk voorbeeld te geven. Kan zo nog een paar slachtoffers opnoemen.
En ook niet alle collega s houden van hem, kan ook niet, maar praat ermee en je hoort hetzelfde als hierboven verteld wordt.
Goed je doet aan motorcross, dus het is geen sport voor watjes, maar een klein beetje sportiviteit mag toch. Blijf erbij, als hij zo had gereden in de usa, was zijn carrière waarschijnlijk al een ttjdje voorbij.
Maar groot respect, je haalt geen 9 titels als je geen topper bent.
 
Dat Cairoli zn beste tijd heeft gehad, die mening deel ik niet. Als Herlings er niet was dan was hij zeker weer kampioen geworden. Je hebt Cairoli en de rest. Maar daar boven staat sinds kort een man eenzaam aan top.

Cairoli is geen nette rijder als het om inhaalactie gaat. Herlings was wel vrij netjes maar na vorigjaar een paar keer door zijn teammaat (nog net binnen de regels) te zijn gepasseerd is Herlings zelf ook wat minder netjes geworden. Hij lijkt wel een beetje de Marquez van de cross. Al er een klein gaatje is pakt hij hem, is dat er niet dan maakt hij dat. Daardoor kan je concurrent weleens vallen zoals laatst gebeurde. Ik vindt het alleen maar mooi om te zien, ook omdat ik Herlings fan ben natuurlijk. Zoals hij hem er tussen prakt zie je mij echt niet doen.
 
Dat Cairoli zn beste tijd heeft gehad, die mening deel ik niet. Als Herlings er niet was dan was hij zeker weer kampioen geworden. Je hebt Cairoli en de rest. Maar daar boven staat sinds kort een man eenzaam aan top.

Cairoli is geen nette rijder als het om inhaalactie gaat. Herlings was wel vrij netjes maar na vorigjaar een paar keer door zijn teammaat (nog net binnen de regels) te zijn gepasseerd is Herlings zelf ook wat minder netjes geworden. Hij lijkt wel een beetje de Marquez van de cross. Al er een klein gaatje is pakt hij hem, is dat er niet dan maakt hij dat. Daardoor kan je concurrent weleens vallen zoals laatst gebeurde. Ik vindt het alleen maar mooi om te zien, ook omdat ik Herlings fan ben natuurlijk. Zoals hij hem er tussen prakt zie je mij echt niet doen.

Dat laatste stuk is motorcross
....wij deden niet anders .
 
ik zie dat 't ertussen prakken zelfs bij gewone trainingen gebeuren, ook dat moet leren om goed te doen. })
Maar moetwillig ertussen beuken is toch net een stapje te ver. :N

Ik ben geen fan van carioli, net zo min als ik dat van schumacher was.
bij beide mag je van mij zo 2 wereldtitels afpakken.
 
Ik heb respect voor iedere motorcrosser, je kan niet van iedereen fan zijn natuurlijk, en motorcross is geen sport voor watjes, zelf ook 15jaar gedaan, dus ken de klappen van de zweep.
Maar je hebt passeren en je hebt met geweld passeren. En het laatste is iets wat Cairoli zeker in de eerste jaren van zijn titels toepaste.
Vraag ook maar aan Josh Coppens,die hem toen overigs met gelijke munt terugbetaald, Davis Phillipaerts, met kwetsuren tot gevolg.
Cairoli wist ook al heel snel dat dit bij Desalle geen optie was, haalde je dikwijls geen 3bochten verder of je was terug gepakt.
Op die manier hoeft het niet, oke, als je smerig passeert mag je voor mij met gelijke munt terugbetaald worden.
Dat is het hedendaags crossgebeuren steeds meer aan het worden, het mag hard zijn, maar het moet wel zonder kwetsuren of wat dan ook gebeuren, En dan moet je achteraf ook niet piepen en dat is hetgeen wat Cairoli steeds doet dan. Verder niets als lof voor deze rijder.
Pas op, er zijn er nog die het woord netjes niet waard zijn.
Maar Herlings vindt de gaatjes, ook al zijn ze bijna onbestaande, maar is geen smerige rijder, absoluut niet. Topsport is nu eenmaal een harde, maar mooie sport
En Cairoli rijdt nog steeds op een heel hoog niveau, geen twijfel aan,
 
Laatst bewerkt:
Kom ik hier maar meekijken, de Moto GP is relatief vochtig vandaag.

En hier rijdt Jeffrey tenminste nog op kop.
 
Laatst bewerkt:
zielig, zeg gewoon dat de andere sneller is,
Herlings is gewoon te snel, en reed ook heel netjes vandaag
 
Naja, in een interview vooraf met Cairoli gaf Cairoli wel aan dat Herlings op dit moment de snelste is en de titel verdiend.

Het deed hem vast pijn om dat voor de camera te zeggen.

Ja zal hem zwaar gevallen zijn, is nog steeds een hele snelle rijder, maar was hij maar wat eerlijker in zijn verwoordingen van mogelijke kwetsuren. Je wordt heus geen 2de achter Herlings met een flinke knieblessure of tijdje terug die duimblessure.
En dat youtstream dan ook eens wat eerlijker zou worden ipv Cairoli, de leider (Herlings in dit geval) beter en vooral IN beeld brengt.
 
Laatst bewerkt:
Nja het is niet spannend om de leider in beeld te brengen als deze 15 seconden voor staat.

Wel als AC222 van 13 naar voren komt

Zo eerlijk moet je ook zijn.
 
Nja het is niet spannend om de leider in beeld te brengen als deze 15 seconden voor staat.

Wel als AC222 van 13 naar voren komt

Zo eerlijk moet je ook zijn.

Hij krijgt ook meer zendtijd als hij in niemandsland rond aan het toeren is op de 2e plek. Sowieso is het voor de regie vaak zoeken naar strijd gedurende de wedstrijd.
 
Nja het is niet spannend om de leider in beeld te brengen als deze 15 seconden voor staat.

Wel als AC222 van 13 naar voren komt

Zo eerlijk moet je ook zijn.

Die van youtstream zijn niet correct, in niets, zo klaar als je klontje;
De tijden dat Cairoli veel en ruim op kop reed, werd ook heel veel in beeld gebracht, en toen werden er nooit duels van de mannen achter hem in beeld gebracht. Nu ineens dat Herlings ruim aan kop rijdt zouden ze de duels achter hem, zo ver dat die er zijn natuurlijk, wel in beeld brengen. En de leider niet meer?????? Niet correct is nog een hele nette uitdrukking.
Die youtstream heeft goede, maar nog veel meer slechte dingen gedaan in de motorcross.
 
Herlings half ziek en nog winnen, super...
Wel fijn dat hij nu zonder kwetsuren de titel in Assen in Nederland kan pakken. Veel beter voor het motorcross en de herlingsfans.


Maar wat Jonas en Prado in de de eerste reeks deden, was verre van slim, dit geld voor beide rijders.
Denk dat ktm ze hiervoor wel even op de vingers tikt.
Goed Prado was er grotendeels langs, maar die actie was zeker niet nodig, ook Jonas zijn actie was niet goed te praten. Voor hetzelfde geld liggen ze allebei in de lappenmand.

Maar wat ze daar in Turkije gaan doen, begrijp er niets van, zal wel weer veel geld in het youtstream laatje brengen ?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan