motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Dat is nou net de hele reden dat we dat gaan doen :9
Ik zou graag minibiken op kartbanen in Zuid Holland.
Maar de animo is nihil.
Alleen race-kids organiseert wat mondjesmaat en op één baan.
Geen heel seizoen op verschillende circuits zoals in mijn gedachten.

De Grom is nog wat groter.
Ben twee jaar geleden bijna tegen een treuzelaar aangereden bij een rotonde.
Wat voelde ik mij groot en machtig op mijn BMW G310GS.
Een surplus aan afmeting en vermogen. :+
 
Best veel, van vrijwel elke fabrikant wel wat. Heel divers ook.

BMW had in jouw voorbeeld bijvoorbeeld de 1250 GS, F 900 GS, S1000R etc.

Maar het zat in de hal waar alle officiele stands stonden van de grote merken, hal 7 dacht ik. Wel een saai parcours hoor je bent er met 30 seconden doorheen dus zo veel heb je ook niet gemist.

Aanmelden was een kwestie van een vragenlijst invullen ter plekke en kijken welk tijdvak je terecht kunt. Ik had hem rond 11:30 gedaan en om 13:30 mocht ik gaan testen.
Ik vond het testparcours wel geinig ook. mocht meerdere rondjes achter elkaar per merk/ motor. Mijn vader had 20 jaar geleden voor het laatst gereden dus zagen we onze kans schoon. om 14:30 QR formulier ingevuld en om 14:45 konden we de kleding en helm ophalen. Heb op de BMW GS 1250 gereden en Aprilia RS 660 gereden en mijn vader ook op de GS1250 en de Aprilia Tuareg. Hebben best wel even en aantal rondjes gereden. Mijn vader had het wel gezien en ik wilde de kans toch nemen om op een Harley te rijden. Heel vet was dat!
kortom hele goede en leuke beurs!
 
Laatst bewerkt:
dat hadden ze dit jaar ook "dichtgetimmerd", er was geen stempeltje o.i.d....

wij hebben ons op vrijdag prima vermaakt, net na lunchtijd werd het even wat drukker, maar niet zo dat je niet normaal rond kon lopen, vanaf een uur of 3 werd het weer rustiger.

Broertje en men maat hebben een paar keer op een motor een testrondje gereden zonder wachttijd (alleen sochtends even moeten wachten vanwege iets van "gladde tegels" bij het terug binnen rijden ofzo).

Fijn om te zien dat zo een beetje alle importeurs er weer waren, lekker lopen kwijlen bij alle nieuwe motoren en een tijd bij energica staan babbelen (die weten altijd leuke gesprekken te voeren daar, en blijven mooie motoren).

Stond ook genoeg occasions, ook altijd leuk om rond te snuffelen.

niets gekocht (maar daar kwamen we ook niet voor), buiten dan drank bij Doc Collins (tjah, als hij er dan toch is ;) )

Horeca is duur, maar dat weet je van te voren. Moet je niet om gaan huilen. Je kunt 3 dingen doen:
1) neem je eigen eten en drinken mee
2) accepteer het, geef een keer "wat meer" uit aan je lunch en geniet van een leuke dag.
3) kom gewoon lekker niet!

Overigens was de kwaliteit prima van het eten, dat dan weer wel :)
je doet het ook niet iedere dag zo, dus een dagje weg mag gewoon een keer geld kosten (dat is onze mening)

wij gaan volgend jaar gewoon weer!!!!
Er was absoluut wel een stempelt te verkrijgen, die k*t inkt zit nog op mijn hand
 
zoals al meerdere keren in reactie op anderen aangegeven, niet op vrijdag, in ieder geval niet bij de in/uitgang waar wij het gingen vragen.

wellicht hadden wij net "pech", maar wij kregen de mogelijkheid niet.
mijn stempel van de vrijdag is nu net pas weg.. na 3 keer douchen en 2 keer in bad. :-P
 
Prima beurs weer t.o.v. vorig jaar.

Had m’n ticket gekocht via MotorKledingStore voor € 16,- en een gratis helm reiniger.
Via MKC Moto kon ik gratis parkeren en ben met een pendel bus naar Utrecht CS gebracht.
Goed geregeld en dat drukt de kosten toch wel wat.

Op de beurs lekker wat rond gelopen, leuke praatjes gemaakt.

Alpine Custom 4D oordopjes op maat laten maken.
En nog een bad-ass leren jack van Rev'It! gepast bij Hans van Wijk geloof ik.
Deze uiteindelijk online gekocht bij MKC Moto.
Daar ook nog een Muc-Off helm reinigingskit gekocht.

Prima dagje! Volgend jaar weer!
 
De beste manier om wel de aandacht te krijgen van die standhouder waar je wat van wilt weten is ook om met je vette broodje bal aan te komen lopen.
Iemand met z'n rugtasje met broodjes pindakaas gaat echt geen duizenden euro's neerleggen voor een nieuwe motor _O-
Rugtas met broodjes pindakaas en 2 flesjes water meldt zich. 😂

Geslaagde beurs. En idd, niks uitgegeven, want had niks nodig. (Op een bak koffie en appeltaart na dan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan