Heb overigens geen spanbanden meer gekocht. Wel nog bij de stands gekeken die hier als advies gegeven werden, waarvoor dank. Mij was t overal te druk om iets te kopen. Denk dat ik ze maar eens online bestel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope, even gecheckt en nog altijd au naturel vrouw
Voor een stuurharnas zou ik Booster met treksluiting adviseren. Degelijk, niet de vering naar de tering te trekken en muurvast.Heb overigens geen spanbanden meer gekocht. Wel nog bij de stands gekeken die hier als advies gegeven werden, waarvoor dank. Mij was t overal te druk om iets te kopen. Denk dat ik ze maar eens online bestel..
Oh @rutgertjuh (edit maar dan die andere) in het weggeeftopic word er nog korting aangeboden:Voor een stuurharnas zou ik Booster met treksluiting adviseren. Degelijk, niet de vering naar de tering te trekken en muurvast.
Stuurharnas lusset met spanband | mPartz.nl
Voor spanbandjes gewoon iets goeds kopen en dan is niet bij HBM oid maar bij een trailer/transport toko.
Een tire fix kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen aangezien ik er 1 heb maar eigenlijk nooit gebruik.
Action?Voor een stuurharnas zou ik Booster met treksluiting adviseren. Degelijk, niet de vering naar de tering te trekken en muurvast.
Stuurharnas lusset met spanband | mPartz.nl
Voor spanbandjes gewoon iets goeds kopen en dat is niet bij HBM oid maar bij een trailer/transport toko.
Een tire fix kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen aangezien ik er 1 heb maar eigenlijk nooit gebruik.
Misschien doe je het al, maar luister eens naar de Motorpodcast.De Motortalks waren .
Mensen die de wereld over reizen op de motor, de route van NL naar China sprak mij erg aan, dat zie ik mezelf nog doen in de toekomst.
Verkeerde Rutger ;-) maar bedankt!Oh @rutgertjuh in het weggeeftopic word er nog korting aangeboden:
https://www.motor-forum.nl/threads/hulp-weggeef-en-kringlooptopic-deel-2.409869/post-31859902
Zelf vrouwelijk motorrijdster die Rally wil rijden?Ik vond de motormeiden stand wel een beetje magertjes, had daar zelf iets meer van verwacht of gehoopt?
Maar ik ga wel met ze via trip motorreizen op vakantie dus wilde toch even kijken!
Ik had eigenlijk geen tijd voor de motor talks, anders had ik dat super tof gevonden!
Zou zelf graag ooit nog een rally willen rijden, als ik later groot ben genoeg leuke motoren gezien waarop dat kan op de beurs!
Ik zit op die facebookgroep maar er wordt daar weinig gekletst/gedeeld nog.Zelf vrouwelijk motorrijdster die Rally wil rijden?
Kijk eens bij de EnduroCats. Dat zijn vrouwen die dat soort dingen doen.
Mijn vriendin is lid en rijdt ook cross/enduro. Ik kan je vertellen dat het een heel actieve groep is, maar het meeste gaat via Whatsapp.Ik zit op die facebookgroep maar er wordt daar weinig gekletst/gedeeld nog.
Ik moet ook zeggen, dat ik me even wat meer moet gaan inlezen, ik kom net terug van een wereldreis en begin weer met werken/normaal leven/motor bestellen enz. haha dus het moet even wachten.
In Marokko kan je in Merzhouga mee met Ali Oukherbouch een paar dagen crossen in de woestijn. Ik ben toen zelf niet gegaan omdat ik geen rijbewijs had en nooit had gereden (was ook niet nodig op zich ) maar reisgenoot wel, toen heb ik gelijk mijn rijbewijs maar gehaald. Misschien doe ik wel eerst zoiets voor training.
Ah zoiets dacht ik al, want op de facebookgroep komt niet zo heel gek veel voorbij. Ik heb alleen (nog) geen crossmotor. Weet ook niet zo goed hoe/waar te beginnen in Nederland. In buitenland wel heel veel vets gezien maar ons landje heeft zoveel regels/restricties/KUTweer haha.Mijn vriendin is lid en rijdt ook cross/enduro. Ik kan je vertellen dat het een heel actieve groep is, maar het meeste gaat via Whatsapp.
Ja ik mezelf ook wel. Ik was helaas niet bij die talk. Toch is de route niet eenvoudig nu. Ik ben bijv. ook jaren geleden in Iran geweest (ook niet met de motor), maar nu is de situatie daar toch wat gespannener. Oekraïne en Rusland zijn nu ook geen optie. Tajikistan en Turkmenistan blijven ook spannend ... maar ik zie mezelf ook nog wel richting ZO-Azië rijden met de motor. Bijv. naar Thailand rijden lijkt me erg tof.De Motortalks waren .
Mensen die de wereld over reizen op de motor, de route van NL naar China sprak mij erg aan, dat zie ik mezelf nog doen in de toekomst.
Ik kon dat testparcours op de een of andere manier niet vinden maar ik las ook ergens dat je je er eigenlijk voor moest aanmelden. Welke motoren kon je daar allemaal testen dan? Wel jammer, want ik had ook wel graag wat motoren getest. Ik rijd nu een BMW F650, maar ik ben wel toe aan iets anders misschien.Heb op elke type motoren gezeten, en met een paar een testritje gedaan. Elke keer denk ik van gedachten te kunnen veranderen maar wat heb ik toch een hekel aan alles wat geen supersport houding heeft. Tot volgend jaar
Best veel, van vrijwel elke fabrikant wel wat. Heel divers ook.Ik kon dat testparcours op de een of andere manier niet vinden maar ik las ook ergens dat je je er eigenlijk voor moest aanmelden. Welke motoren kon je daar allemaal testen dan? Wel jammer, want ik had ook wel graag wat motoren getest. Ik rijd nu een BMW F650, maar ik ben wel toe aan iets anders misschien.
Ik heb inderdaad geen stem meer over. En mijn rechterbeen heeft flinke spierpijn van het omhoogpompen van de ABBA Skylift.Was er vandaag, vond t een prima dag. Nieuwe broek gekocht. @Super Blackbird nog gezien, die was te druk bij de stand om even een praatje te maken.
Ja, parenclubs......Zouden er ook zoveel soorten clubs zijn op de kamasutra
Vertel !Ja, parenclubs......
Zoek eens op:Ah zoiets dacht ik al, want op de facebookgroep komt niet zo heel gek veel voorbij. Ik heb alleen (nog) geen crossmotor. Weet ook niet zo goed hoe/waar te beginnen in Nederland. In buitenland wel heel veel vets gezien maar ons landje heeft zoveel regels/restricties/KUTweer haha.
Ik snap niet zo goed dat men zo'n beurs opzet in een autohaat stad. Er komt nou eenmaal veel verkeer op af.Parkeren is extreem duur geworden, 29.50 Euro voor een dagje de auto wegzetten is fors.
vrachtwagen parkeren tijdens op- en afbouw was maar liefst 180 Euro per dag.
Voor laden en lossen mocht je niet meer dan 1 uur op het terrein staan, en dan weer terug. Was je te laat dan mocht je 230 Euro aftikken, ook als je niet weg kon doordat een ander zijn wagen er voor had gezet.
Ik had evt interesse voor proefritje Suzuki en Kawasaki.Best veel, van vrijwel elke fabrikant wel wat. Heel divers ook.
Het gaat ook niet altijd om leuk. Het kan ook heel nuttig zijn omdat er bij een modelspecifieke club heel erg veel kennis en ervaring zit voor dat model.Ik snap niet goed wat daar zo leuk aan is. Het kost tenslotte ook jaarlijks lidgeld.