motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Mocht iemand nog willen weten wat er te testen valt, dan hierbij een foto.
Wilde 'm gister al uploaden, maar ik was 's avonds kapot. Ben net terug uit Amerika, dus de jetlag hakte er een beetje in.
Kleding etc. is ook geregeld, als je niets bij je hebt.

De vinkjes zijn een beetje verwarrend, want een Mash Belena 300 en Vespa GTS 300 kan je natuurlijk niet rijden met A1.

Bekijk bijlage 1977193
Moet je je eigen helm etc meenemen? Wil morgen misschien nog gaan, maar ga dan met de trein....
 
Nou nou zeg. Voel me niet vaak aangesproken en snap wat je er mee bedoeld, maar de term fossielen vind ik toch wel een beetje te ver gaan
Daarom rij ik ook in een oude auto:

IMG_1520.jpeg
 
Dit jaar is het wel de moeite waard om te gaan. Vorig jaar niet. Maar mensen die vorig jaar gingen, vonden het toen vaak ook al leuk, omdat ze niet beter wisten.
_O- Ik ben al tig keer geweest maar vond vorig jaar 1 van de beste edities, lekker veel oud spul waaronder een hele serie oude racemotoren.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het een veel betere editie dan vorig jaar! Gevulde importeurshal, wat tweedehands en vooral minder horeca opvulling. Was gezellig druk vandaag. En laarzen en handschoenen uitgezocht 👍 Zaken gingen blijkbaar goed want Damen had sommige maten al niet meer. Handschoenen worden netjes thuisbezorgd.
Het zijn veel winkeldochters. Gangbare maten zijn er vaak niet op de beurs. Helmen idem.
M, S, XS.
 
_O- Ik ben al tig keer geweest maar vond vorig jaar 1 van de beste edities, lekker veel oud spul waaronder een hele serie oude racemotoren.

OK, enkele motorrijders die vele malen zijn geweest vonden het vorig jaar ook erg goed. *O*
Dat zal best goed zijn geweest hoor, maar ik denk dat de meeste mensen zijn afgeknapt op de weinige importeurs en met name de stands die toen geen zak met motorrijden te maken hadden, zoals de handtasjes, zonnebrillen en weet ik het. :)
Dat was dit jaar helemaal goed gemaakt.
 
Het zijn veel winkeldochters. Gangbare maten zijn er vaak niet op de beurs. Helmen idem.
M, S, XS.
Gelukkig heb ik een S hoofd en dus een echt koopje gescoord.

OK, enkele motorrijders die vele malen zijn geweest vonden het vorig jaar ook erg goed. *O*
Dat zal best goed zijn geweest hoor, maar ik denk dat de meeste mensen zijn afgeknapt op de weinige importeurs en met name de stands die toen geen zak met motorrijden te maken hadden, zoals de handtasjes, zonnebrillen en weet ik het. :)
Dat was dit jaar helemaal goed gemaakt.
Ik ben elk jaar geweest sinds ik rij denk ik (+20 jaar) en vorig jaar was het enige jaar dat ik dacht “Nou we zijn een dagje uit geweest maar had niet gehoeven.”
 
OK, enkele motorrijders die vele malen zijn geweest vonden het vorig jaar ook erg goed. *O*
Dat zal best goed zijn geweest hoor, maar ik denk dat de meeste mensen zijn afgeknapt op de weinige importeurs en met name de stands die toen geen zak met motorrijden te maken hadden, zoals de handtasjes, zonnebrillen en weet ik het. :)
Dat was dit jaar helemaal goed gemaakt.
Als je een nieuwe motor wil bekijken kun je veel beter naar goedhart rijden , daar staat ongeveer 80% van de merken en dan als je bmw wil zien naar Arie molenaar
Trouwens wel apart dat het rijtje CF Moto bij goedhart echt een moetje is volgens mij
 
Ik ben elk jaar geweest sinds ik rij denk ik (+20 jaar) en vorig jaar was het enige jaar dat ik dacht “Nou we zijn een dagje uit geweest maar had niet gehoeven.”

Zo dacht ik er ook over. En ik ga ook zeker al 20+ jaar. Ik kan me de eerste keer niet herinneren. Dat zal minimaal 2001 zijn geweest, 25kW-rijbewijs in augustus 2000 gehaald. Het enige wat ik me er nog van herinner is dat je volgens mij boven ook iets had met wat standjes. Ik zie me nog van een roltrap af gaan in de beurs zelf. Verder zag ik daar nog Tatum Dagelet rondlopen (Wie?! Ja, die ene van Brutale Meiden van eind jaren '90, toen ik nog tv keek). Meer kan ik me niet herinneren, op véél meer 2e hands motoren na. Maar goed, tegenwoordig kan je makkelijk occasions zoeken via internet, dus waarom alles meenemen?
 
Het bijbelgenootschap had er niets mee te maken, daar zat een muur tussen. Die zaten in hal 9.
Zoek je trouwens gewone winterhandschoenen of met accu?
Zijn dat geen influencers dan? _O-

Ik zoek gewone winterhandschoenen. Niks met accu troep (heb ze al op de motor accu). Ik ben wel veeleisend op dit gebied en er was niks goeds te vinden op de beurs.
 
Zijn dat geen influencers dan? _O-

Ik zoek gewone winterhandschoenen. Niks met accu troep (heb ze al op de motor accu). Ik ben wel veeleisend op dit gebied en er was niks goeds te vinden op de beurs.

Dat zijn idd ook influencers, dan hadden ze daar bij moeten staan of ze hadden de muur eruit moeten halen. :+

Met mijn accu-winterhandschoenen ben ik best tevreden. Al is het op accu beter als je langere ritten maakt.
Ik moet verder zeggen dat ik verder niet echt naar kleding heb gekeken. Wel even rondje gelopen door dat stuk van Motorkledingstore, maar niets nodig. Ja, een keer nieuwe laarzen, maar geen haast. Meestal heb je dit weekend nog wel kortingen bij motorkledingzaken die niet op de beurs staan, maar goed, dan moet je er nu dus nog wel op uit.
 
Zo dacht ik er ook over. En ik ga ook zeker al 20+ jaar. Ik kan me de eerste keer niet herinneren. Dat zal minimaal 2001 zijn geweest, 25kW-rijbewijs in augustus 2000 gehaald. Het enige wat ik me er nog van herinner is dat je volgens mij boven ook iets had met wat standjes. Ik zie me nog van een roltrap af gaan in de beurs zelf. Verder zag ik daar nog Tatum Dagelet rondlopen (Wie?! Ja, die ene van Brutale Meiden van eind jaren '90, toen ik nog tv keek). Meer kan ik me niet herinneren, op véél meer 2e hands motoren na. Maar goed, tegenwoordig kan je makkelijk occasions zoeken via internet, dus waarom alles meenemen?
vroeger...


had je de tweewieler rai..
ook motoren.


maar ook daar kan ik weinig van herinneren. of terugvinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan