motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Dan moet t al wel klaar zijn.

Ook een paar ouders die kwamen een nieuwe 50cc brommer ophalen van tegen de 4000 euro voor zoonlief. Die was morgen (vandaag) jarig. Ja die brommer kan hier vanavond pas weg, sorry. Ja en we moeten morgen niet met lege handen staan. Zoonlief was niet eens mee om hem uit te zoeken, had wat met z'n vrienden ofzo.
Die kreeg dus ook een modelbouw brommer van mij _O-
 
Dan moet t al wel klaar zijn.

Ook een paar ouders die kwamen een nieuwe 50cc brommer ophalen van tegen de 4000 euro voor zoonlief. Die was morgen (vandaag) jarig. Ja die brommer kan hier vanavond pas weg, sorry. Ja en we moeten morgen niet met lege handen staan. Zoonlief was niet eens mee om hem uit te zoeken, had wat met z'n vrienden ofzo.
Die kreeg dus ook een modelbouw brommer van mij _O-
Wat? Hadden jullie geen Febo-muur voor motoren? :P _O-
 
Haha we hadden een grote stand en stampvol met motoren en brommers.

Ik heb me vooral bezig gehouden met lullen over de Stark, Beta 2 takten, Surron en Beta brommers.
Hadden ook 1 KTM die was zo verkocht en een paar Yamaha's.

Vooral heel veel interesse in de Stark en de bromfiets kenteken Surrons gehad. Die laatste omdat er toch best veel niet motorrijders het wel mooi vinden.
 
Haha we hadden een grote stand en stampvol met motoren en brommers.

Ik heb me vooral bezig gehouden met lullen over de Stark, Beta 2 takten, Surron en Beta brommers.
Hadden ook 1 KTM die was zo verkocht en een paar Yamaha's.

Vooral heel veel interesse in de Stark en de bromfiets kenteken Surrons gehad. Die laatste omdat er toch best veel niet motorrijders het wel mooi vinden.

Die retro YZ(F) op de stand van Satink vond ik wel een mooie, maar ik heb dan ook wat met dat soort kleuren (iets met jaren 90 en zo)..
 
hoe laat was dat gedonder dan @Realer ? Wij hadden de IC, maar die deed het probleemloos (heen en terug) op dat traject. Enkel bij Rijssen "een persoon naast het spoor" zoals ze omriepen en dus stapvoets stukkie gereden..

On-topic;

2 affligem blond 0.5 ltr. biertjes voor 23,- :X (bij die Simone FM bar), dus dan gaat het hard met de knaken...
Scheelt dat het mij totaal niets uitmaakte op dat moment, dus toch maar een paar extra geslobberd daar..
We zaten in de trein van 19:52 van Amersfoort naar Almelo en waren halverwege Apeldoorn toen we stil stonden, dus zal zo rond 20:00 uur zijn geweest.
Hebben daar zo’n 10 minuten stilgestaan terwijl de machinist naar de andere kant kant van de trein verhuisde voor de terugreis.
 
En niemand die me aangesproken heeft dattie mij herkende

db
Ik heb nog wel iemand met een lange zwarte jas zien lopen (als in.. kuithoogte ofzo?) Stapte op dat moment net op een quad.
Maar eerlijk gezegd wist ik niet meer wie er nou ook alweer had gezegd dat hij een lange zwarte jas zou dragen, dus heb geen naam geroepen :)
 
Het helpt ook als je er niet op gaat zitten zoals bij een cruiser. Dan zul je zien dat het prima zit.
Vind je dat ik er zo op zit? ;) Het zou mij niks verbazen, ik ben cruiser gewend.
Ik snap wat je bedoelt, je wordt automatisch in een andere zithouding gedrukt als je voeten zo ver naar achter moeten, ik denk dat dit fantastisch rijdt trouwens. 😍
 
Vind je dat ik er zo op zit? ;) Het zou mij niks verbazen, ik ben cruiser gewend.
Ik snap wat je bedoelt, je wordt automatisch in een andere zithouding gedrukt als je voeten zo ver naar achter moeten, ik denk dat dit fantastisch rijdt trouwens. 😍
T is gewoon een veel actievere houding ,t staat je niet verkeerd (alleen dan dat t-shirt:X),ik heb is ff zl 600 gehad ,maar daar zoyu ik mee verongelukken ,dat is geen rijden met alles zo kort bij t asfalt ,sportmotoren zijn top !t leukst vindt ik een dikke naked en zo n kleine off-road t meest makkelijk,ik heb idd alles getest ;)
 
Ik heb nog wel iemand met een lange zwarte jas zien lopen (als in.. kuithoogte ofzo?) Stapte op dat moment net op een quad.
Maar eerlijk gezegd wist ik niet meer wie er nou ook alweer had gezegd dat hij een lange zwarte jas zou dragen, dus heb geen naam geroepen :)


Bingo.

db
 
Dan moet t al wel klaar zijn.

Ook een paar ouders die kwamen een nieuwe 50cc brommer ophalen van tegen de 4000 euro voor zoonlief. Die was morgen (vandaag) jarig. Ja die brommer kan hier vanavond pas weg, sorry. Ja en we moeten morgen niet met lege handen staan. Zoonlief was niet eens mee om hem uit te zoeken, had wat met z'n vrienden ofzo.
Die kreeg dus ook een modelbouw brommer van mij _O-
Laat me raden; een Derbi ?
 
Laat me raden; een Derbi ?
Nee we stonden er als Beta dealer. Tenminste Beta brommers en de Surron Lightbee als brommer. En wat elektrische mountainbikes die heel officieel een brommer kenteken nodig hebben.
Verder waren er ook meer motoren mee dan de meeste importeurs samen hoor. De tering wat was die stand vol.
 
Ik vond dit ook wel een geweldig bromnertje!
IMG_4076.jpeg
IMG_4077.jpeg
 
Die was hetzelfde als de rij er naast maar dan met een Leovince uitlaat systeem en een eigen stickerset. Hebben we ook veel interesse voor gehad en ook wat van verkocht.

Waaronder dus aan een jong die niet eens mee wilde om te kijken _O-
Dat was uiteraard wel de duurdere met USD vork en pro-link.

Edit: Zelfs wel volwassenen bij gehad die geen motorrijbewijs hadden maar graag eens meewilden met de rustig aan tour ritjes van familie.
 
Trouwens, heeft er iemand een S 1000 RR gisteren op de BMW stand gezien?
Ik niet, en ook niet de M 1000 RR. :N
De S 1000 XR was er wel.
 
Laatst bewerkt:
Prima beurs, niet te druk op vrijdagochtend. Met goed twee uur wel uitgekeken. Einde ochtend wordt het een stuk drukker
 
Ik ga morgen, lekker met de trein, van half11 tot 11 beetje motoren kijken en dan aan het bier*O*

Vanavond even indrinken met Heineken '(, daar spoel ik normaal gesproken de glazen mee voor, maar voor de beurs heb ik wel een dagje Heineken drinken over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan