motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Net de kaarten voor zondag maar besteld. We gaan het wel zien, kan ik iniedergeval weer oefenen in treinreizen
 
Ik ben even aan het zoeken geweest, parkeren met de motor in de beurs is dat dit jaar ook? Vorig jaar was er binnen de mogelijkheid om je motor te parkeren, dat was ideaal.
 
Ik ben even aan het zoeken geweest, parkeren met de motor in de beurs is dat dit jaar ook? Vorig jaar was er binnen de mogelijkheid om je motor te parkeren, dat was ideaal.
Niet IN de beurs, maar buiten de beurs Met de motor naar MOTORbeurs Utrecht
Let op, ze hebben eerst p2 vermeld in een eerdere mail, maar ik zie dat het nu p6 is geworden op de site.
 
Ik ben even aan het zoeken geweest, parkeren met de motor in de beurs is dat dit jaar ook? Vorig jaar was er binnen de mogelijkheid om je motor te parkeren, dat was ideaal.
nee, dat is nu buiten
Dit stond in een mail die ik van de week kreeg:
Kom je met de motor naar MOTORbeurs Utrecht? Dan kun je dit jaar weer gratis parkeren. Buiten op P6 (let op: dit is een wijziging t.o.v. wat eerder gecommuniceerd is) wordt een speciale motorparkeerplaats ingericht. Vrijwilligers van de KNMV staan daar voor je klaar om je te begeleiden. Wil je zeker zijn van een plekje, kom dan op tijd
 
Lijkt me briljant! Staat er een week na de beurs ineens een bus van Goedhart voor de deur “Goedemiddag! We komen uw nieuwe motor afleveren!”
“Echt schat, ik weet van niets!”
Ja en dan ook nog een of ander exotisch ding waar je gewoon echt niks mee hebt of kunt.

Dat "nuchtere ik" op zoek was naar iets om comfortabel met z'n 2en op te cruisen, iets FJR/Pan- European achtigs en "dronken ik" een Panigale een beter idee vond...
 
wel max van 15C, dus droogt ook zo weer op :P
De emmer is een beetje vol en om met natte spullen en een extra regenpak rond te lopen..
Autorijden gaat er bij mij lokaal niet in.
Gisteren bijna vijftig kilometer regen op de trap fiets en net ook weer drijfnat thuis.
Naar en van de beurs moet het een leuke motorrit zijn. :]
 
Probeer zojuist om de NS combikaartjes te kopen, maar helaas: "Kan geen order aanmaken".
Begint al weer goed
 
Is het op donderdag een beetje te doen qua parkeren?

Wij hebben een afkeer van het OV dus we gaan met het blik.
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Nijkerk-Utrecht is als het niet tegenzit een half uurtje. Kan je niet tegenop rijden met eigen vervoer. Plus ALS ik een helm vind is de motor geen handige manier van transport want hij past niet in mijn topkoffer.
 
Probeer zojuist om de NS combikaartjes te kopen, maar helaas: "Kan geen order aanmaken".
Begint al weer goed
Ik loop tegen een ander probleem aan. Combikaartjes in de NS voordeel winkel kunnen alleen betaald worden via iDeal. Maar als Belg lukt dat niet, tenzij ik een nederlandse bankrekening zou hebben. Combikaartjes kunnen niet in het station gekocht worden.
Ik kan dus alleen een los treinticket kopen, maar dat kost me ongeveer 50 - 55€. Zo krijg nooit meer mensen in het OV.
 
Ik loop tegen een ander probleem aan. Combikaartjes in de NS voordeel winkel kunnen alleen betaald worden via iDeal. Maar als Belg lukt dat niet, tenzij ik een nederlandse bankrekening zou hebben. Combikaartjes kunnen niet in het station gekocht worden.
Ik kan dus alleen een los treinticket kopen, maar dat kost me ongeveer 50 - 55€. Zo krijg nooit meer mensen in het OV.
Wil wel combitickets voor je bestellen, gaan per email toch??
Doe jij een gewone overboeking naar mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan