schorpioen
MF'er
- 12 sep 2006
- 206
- 0
als je in amsterdam woont of die kanten waarom kopen jullie dan geen bandjes daar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
afs verkoopt de banden van spanjeOmdat je in Spanje dezelfde banden, maar dan vaak nieuwer qua productiedatum en voor zo'n 75-100 euro (afhankelijk van het type) goedkoper per set kan bestellen.
Hi mede mf'rtjes
Heb dus 10 banden besteld bij alejandro en goed ontvangen en hij vroeg
of ik deze prijzen ff op het forum wou zetten (speciale aktie!)
Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 170 Euros.
>Michelin Pilot Power 180/55ZR17 : 110 Euros.
>
>Prices excluding 16% spanish VAT. If you order 1-10 tires, the price shipment is 25 Euros; but if you order more than 10 tires the delivery is free.
Contact opnemen via Masqueruedas.com (mail)
Die kosten wel zo'n 40€ meer vrees ikHmm, dat sheelt ongeveer € 10,- met die van Rodamoto. En nog eens € 10,- transportkosten. Ik wilde eigenlijk de 2CT versie hebben. Ik heb Masqueruedas maar een email toegezonden om de prijs te vragen voor bovenstaande maten maar dan in de 2CT versie.
Zou idd wel makkelijk zijn als ik ze gewoon in de buurt kon halen....wist ik hoor pepe,maar als je ze daar afhaald ben je toch even goedkoop dan in spanje of goedkoper zelfs...
Als iemand (omg amsterdam) gaat bestellen en nog iemand zoekt die ook wat zou willen meebestellen. Mail mij aub dan ff, ik heb interesse in een setje
Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17
Op zich gaan we binnenkort bestellen en ik woon in de omgeving van Amsterdam Mijn circuitmaatje is woonachtig rond het Westland. Volgens mij was er ook nog iemand in Den Haag die wilde bestellen.
Weet je dat zeker? Volgens mij namelijk niet.....Ik krijg mail van beiden en masqeuradas is het goedkoopste
Vooral als je 10 banden besteld
Op zich gaan we binnenkort bestellen en ik woon in de omgeving van Amsterdam Mijn circuitmaatje is woonachtig rond het Westland. Volgens mij was er ook nog iemand in Den Haag die wilde bestellen.
Weet je dat zeker? Volgens mij namelijk niet.....
Denk er wel aan dat de Rodamoto-prijzen inclusief 16% VAT zijn, en de Masqueradas exclusief VAT (althans de prijslijsten die ik ken).