Motorbanden in Spanje via internet besteld..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet in op 5 werkdagen ;)

Ik had 14-11 geld overgemaakt en vandaag kwam DHL voorrijden met 6 bandjes.
Alles verder goed verlopen alleen jammer dat ik hem expliciet vroeg dat de banden niet ouder mochten zijn dan 2005 en wat krijg ik, slicks van 2004 :(

2CT's waren wel van 2006, uiteraard. :+

ook goed
prbleem is dat jullie vaak met jullie eigen namen reageren ( logisch ) terwijl ik alleen de nicks ken _O- dat is best moeilijk uitleggen hoor

Ik zet in op 5 werkdagen ;)

Laten we hopen!!!
Junkles heeft er ruim 2 weken op moeten wachten. Als ik zolang moet wachten, dan kan ik me moto pas in februari ofzo keuren. Als de banden binnen 10dg komen, dan gaan we meteen naar rdw! Ik wacht af....

Ja het word nog mooier (niet)

hebben ze me ook nog de verkeerde maat opgestuurd :(

Ik had een 180/55 besteld en wat krijg ik een 190/50 |(

setje slicks 120/70 en 180/55 alleen van 2004
setje 2CT 120/70 en 180/55 sturen ze een 190/50

hier wordt ik niet blij van ik hoop dat 't goed word opgelost.

word vervolgd

Nou dat was snel opgelost!!
Morgen word een andere band opgestuurd en ik krijg een paar euro korting op mijn volgende bestelling. i.p.v. van het 190/50 band terug te sturen naar Spanje vroeg hij of 1 van jullie de band wou overnemen?

dus nu te koop 1x Michelin Pilot Power 2CT 190/50 R17 van 2006 te koop. eur 150,- + verzend (eur 6,20)

EDIT VERKOCHT (binnen 30 sec.)

Laatst bewerkt:
Denk er wel even aan dat die band niet met de post mag worden verzonden! Je moet een koerier inschakelen omdat TPG-post (of TNT zoals het tegenwoordig heet) geen motorbanden accepteerd.
Er is wel een truc om het toch voor elkaar te krijgen: inpakken in een doos zodat ze niet kunnen zien wat het is..... Neem wel een passende doos, omdat je niet teveel gewicht mag toevoegen (een 190/50ZR17 zit al op 9 kilo, en boven 10 kilo moet je veel meer betalen).

Denk er wel even aan dat die band niet met de post mag worden verzonden! Je moet een koerier inschakelen omdat TPG-post (of TNT zoals het tegenwoordig heet) geen motorbanden accepteerd.
Er is wel een truc om het toch voor elkaar te krijgen: inpakken in een doos zodat ze niet kunnen zien wat het is..... Neem wel een passende doos, omdat je niet teveel gewicht mag toevoegen (een 190/50ZR17 zit al op 9 kilo, en boven 10 kilo moet je veel meer betalen).

Sinds wanneer is dit? Ik heb nl al vaker een band verstuurd en ontvangen per TPG-post.

Ik ga het eerst wel ff zo proberen bij TNT anders stop ik hem in een doos.
Hij is al verkocht btw, binnen 30 sec. *O*

wat is het email adres van die Alejandro ook alweer? Wordt er nog een bestelling gedaan door iemand in de buurt van Almere?

de prijzen zijn goed te lezen :)

Ik vind ze niet zo spectaculair eigenlijk :?

Duurder als een paar maanden terug iig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan