Alle prijzen voor alle banden zijn gestegen bij alle leveranciers. Dit komt o.a. door de olieprijzen (meer dan 60% van een band bestaat uit olieproducten) en de gewijzigde europese wetgevingen waardoor internationaal transport veel duurder is geworden.de prijzen zijn goed te lezen
Ik vind ze niet zo spectaculair eigenlijk
Duurder als een paar maanden terug iig...
Ik verstuur al 2 jaar banden door heel Nederland. TPG weigert deze zendingen omdat ze vastlopen op hun transportsysteem. Als het postkantoor ze doorlaat, dan heb je geluk, en zullen ze ook bezorgen, maar de instructie is weigeren.Sinds wanneer is dit? Ik heb nl al vaker een band verstuurd en ontvangen per TPG-post.
Denk er wel even aan dat die band niet met de post mag worden verzonden! Je moet een koerier inschakelen omdat TPG-post (of TNT zoals het tegenwoordig heet) geen motorbanden accepteerd.
Er is wel een truc om het toch voor elkaar te krijgen: inpakken in een doos zodat ze niet kunnen zien wat het is..... Neem wel een passende doos, omdat je niet teveel gewicht mag toevoegen (een 190/50ZR17 zit al op 9 kilo, en boven 10 kilo moet je veel meer betalen).
OK, bedankt voor de uitleg.Ik verstuur al 2 jaar banden door heel Nederland. TPG weigert deze zendingen omdat ze vastlopen op hun transportsysteem. Als het postkantoor ze doorlaat, dan heb je geluk, en zullen ze ook bezorgen, maar de instructie is weigeren.
wat is het email adres van die Alejandro ook alweer? Wordt er nog een bestelling gedaan door iemand in de buurt van Almere?
De banden of de postdubbel
Kan iemand zeggen wat de huidige Rodamoto prijzen zijn voor:
Michelin Pilot Power 120/70ZR17
Michelin Pilot Power 2CT 120/70ZR17
Michelin Pilot Power 190/50ZR17
Michelin Pilot Power 2CT 190/50ZR17
Kan iemand zeggen wat de huidige Rodamoto prijzen zijn voor:
Michelin Pilot Power 120/70ZR17
Michelin Pilot Power 2CT 120/70ZR17
Michelin Pilot Power 190/50ZR17
Michelin Pilot Power 2CT 190/50ZR17
Dan mot je wel redelijk bij elkaar in de buurt wonen en niet de ene in Groningen en de ander in ZeelandAls jullie (alvarfnl en troy) samen bestellen, dan scheelt het weer in de verzendkosten. Die deel je namelijk ook. Kan je meteen ff vragen wie er nog meer willen, ben je nog goedkoper uit! Ik had dat eigenlijk ook moeten doen maar was een beetje haastig. Ik heb mn motor 2 weken geleden gekocht in belgie. Sindsdien staat ie bij iemand die hem ff in orde maakt voor de RDW keuring (niets aan de hand alleen bandjes dus) En dan kan ik gaan rijden .... kanniet wachten voor ik kan:
Ik heb geen prijzen kunnen vinden voor:
BT 020 120/70 ZR 17 TL 58W
BT 020 150/70 ZR 17 TL 69W
Iemand die een lijstje heeftander verstuur ik straks ff een mailtje. Nog eer mensen die banden willen bestellen?
Onder andere ondergetekende en een circuit maatje van mij in het Westland willen voordat de prijzen omhoog gaan bandjes bestellen. Ikzelf woon in de om streek van Amsterdam.