Ik zet in op 5 werkdagen
nee maar hij is er maar 1 jullie mailen mij met tientallen tegelijkHmm, hij heet toch ook geen Rodamoto?
Ik zet in op 5 werkdagen
Sinds wanneer is dit? Ik heb nl al vaker een band verstuurd en ontvangen per TPG-post.Denk er wel even aan dat die band niet met de post mag worden verzonden! Je moet een koerier inschakelen omdat TPG-post (of TNT zoals het tegenwoordig heet) geen motorbanden accepteerd.
Er is wel een truc om het toch voor elkaar te krijgen: inpakken in een doos zodat ze niet kunnen zien wat het is..... Neem wel een passende doos, omdat je niet teveel gewicht mag toevoegen (een 190/50ZR17 zit al op 9 kilo, en boven 10 kilo moet je veel meer betalen).
Denk er wel even aan dat die band niet met de post mag worden verzonden! Je moet een koerier inschakelen omdat TPG-post (of TNT zoals het tegenwoordig heet) geen motorbanden accepteerd.
Er is wel een truc om het toch voor elkaar te krijgen: inpakken in een doos zodat ze niet kunnen zien wat het is..... Neem wel een passende doos, omdat je niet teveel gewicht mag toevoegen (een 190/50ZR17 zit al op 9 kilo, en boven 10 kilo moet je veel meer betalen).
wat is het email adres van die Alejandro ook alweer? Wordt er nog een bestelling gedaan door iemand in de buurt van Almere?
dat is niet van alejandrotres@rodamoto.net