Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow leuk project Voor 50 euro je motor in een andere kleur, en nog netjes ook! Is dat spul eigenlijk ook bestendig tegen benzine ?
- knip-
[afbeelding]
Hier zie je de overgang wat beter. Als het goed is moet deze naadloos aansluiten op het ruitje.
[afbeelding]
Vanavond de andere helft van dit kapje doen, morgen hopelijk beide zijkappen. Dan kunnen het stuur, skidplate, passagiers voetsteunen en hiel beschermers naar de poedercoater, voor een mat zwarte finish ~
Mooi man! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Maar als je een motor hebt met een volle kuip, bijvoorbeeld een Honda CBR, is dit dan ook mogelijk? Of zijn de stroken dan te smal en krijg je overlap? Dat lijkt me namelijk niet bijzonder mooi worden dan.
Dan werk je met grotere vellen meestal.
@ TS: Nice!
Voor degenen die het overwegen of twijfelen, ik kan het tot nu toe alleen maar aanraden.
Het kost je kwa materiaal relatief weinig, indien je goede kappen en lak hebt worden deze ook niet aangetast, en het is relatief makkelijk te doen (itt tot zelf spuiten). Een tank zou ik wel achter wege laten, maar kappen en spatborden moeten goed te doen zijn.
Let wel op, bij een patroon (zoals carbon) wordt het snel lelijk als je niet met alle onderdelen dezelfde richting op gaat, of het patroon ergens gerekt wordt.