Motor kopen

Ben dan ook stiekum allochtoon hé :+ Heb ook een Australisch paspoort :+

Alright alright, it's all good mate! :P Ik help graag mensen aan een betere beheersing van de Nederlandse taal. Ik zal ook gelijk maar melden dat het 'sowieso' is, i.p.v. welke willekeurige andere optie dan ook, puur preventief O-)

Alright alright, it's all good mate! :P Ik help graag mensen aan een betere beheersing van de Nederlandse taal. Ik zal ook gelijk maar melden dat het 'sowieso' is, i.p.v. welke willekeurige andere optie dan ook, puur preventief O-)

Ja, NL is ook gewoon een moeilijke taal om volledig correct te schrijven/typen. 'Sowieso' als 'zo wie zo' oid betrap ik mijzelf ook erg vaak op de laatste tijd, maar wist dat de enige correcte wijze 'sowieso' is :P

Mijn eerste serieuze reactie in dit topic (koester hem):
Mooi ding, ziet er net uit.
Ik zeg doen!

:^ Ziet er echt heel mooi uit. Jaar garantie is ook goed nieuws, de motor zal dan vast nog goed zijn. Veel plezier met een proefrit!

Uitstekende keuze. Zou eerst gaan proefrijden voordat je hem besluit te kopen.

Is niet nodig joh, gewoon kopen, foto hier plempen zolang hij nog heel is, kan er een slotje op :+

Latere foto's zien we wel in het crash topic :X

Laatst bewerkt:
Uitstekende keuze. Zou eerst gaan proefrijden voordat je hem besluit te kopen.

proefrijden op een vol vermogen fiets met 25kw rijbewijs, doen ze daar niet moeilijk over? Nja bij sommige zaken niet, Cama enzo vroegen ze nergens naar, kon je gewoon op een R1 wegrijden :Y

Op een dag zal ik die R1 halen maar voor nu gwn ff ervaring opbouwen dan

Ja wel een goede keuze, heeft het topic toch geholpen :) maar heb je nu nog een 25kw rijbewijs dan?

Ja wel een goede keuze, heeft het topic toch geholpen :) maar heb je nu nog een 25kw rijbewijs dan?
Yep en nu maar hopen dat hij zijn plan om na de keuring de set weer te verwijderen ook nog laat varen :o

Haha tsja, is een gokje, je hebt kans dat de verzekering moeilijk gaat doen bij een ongeval.

Ik vond mijn gs500 op 25kw al hard rijden nadat ik gelest had op een cb250 :+
Heb zelfs 3,5 jaar 25kw gereden _O- kostte teveel om hem weer terug te laten bouwen naar mijn idee.

Laatst bewerkt:
Op een dag zal ik die R1 halen maar voor nu gwn ff ervaring opbouwen dan
Heel verstandig! En geloof mij (en de rest), zo'n R6 doet bijna niet onder aan een R1. En ik vind persoonlijk de R6 die jij op het oog hebt mooier dan de R1 versie uit dat jaar :Y .

het word weer serieus... tijd voor een nieuw topic..

Dat hier niemand reageert op vrijdag moet de TS een licht euforisch gevoel geven ;)

Zonder die taartschep is die fiets vast nog sneller!

Terug
Bovenaan Onderaan