Motor kopen

Ik ken er ook genoeg die voor de fun een 125 to 300 cc aanscheschaft hebben, (dan heb ik het nog niet over supermotards ook leuk spul) maarja de TS rijd rossi zo van de baan af
Gewoon om de lol van het schakelen en om bochtengedrag is makkelijker te controleren bij zulke dingen imo

Laatst bewerkt:
Ik ken er ook genoeg die voor de fun een 125 to 300 cc aanscheschaft hebben, (dan heb ik het nog niet over supermotards ook leuk spul) maarja de TS rijd rossi zo van de baan af
Gewoon om de lol van het schakelen en om bochtengedrag is makkelijker te controleren bij zulke dingen imo

_O- _O- _O- _O-

Supermotards...

Heeft de TopicStarter die motoren al overwogen?

Die supermotards zijn zeer hot tegenwoordig: En dan komt hij met een R1 aanzetten...
(dat is zoooo 1998!) _O-

Als je tegenwoordig geen supermotard heb, hoor je er niet bij! })

En dan gaat het niet eens om het grootste aantal CC's maar meer om de grootste klappen uit de uitlaat *O*

Laatst bewerkt:
TS natuurlijk die wil graag 299 km/h op zijn teller hebben staan en een knipperend rev limiter lampje

Welnee, TS gaat de begrenzing eruit laten tunen. Deed die met die auto die hij 3 maanden mocht rijden toch ook. :+ Lekker doorrijden, dat gepiel met die 299, niks voor TS, dan kan hij net zo goed geen motor gaan rijden, schiet toch niet op man! :N *O*

ik ken iemand die een getunede blackbird voor je heeft!
Ook al is het honda, deze is tenminste sneller dan de R1.
Een beetje meer pit kan jij wel hebben zo te lezen.

Laatst bewerkt:
Ik vind het leuk ik reed al op bromfietsen toen ik 6 jaar was. Mijn droom was om alltijd een motorfiets te rijden. Ik wil niet dat mensen zeggen van hij rijd 600cc omdat hij een zwaardere motor niet kan beheersen. Ik kan alle motorfietsen beheersen alleen ik moet eraan wennen.

tjonge wat ben jij een sukkel TS .bromfietsen vergelijken met een 1000cc motor pppffff.
en dat je alle motoren kan beheersen.

jonge als jij zo goed was op een motor zou je nu in de moto gp rijden.
maar volgens mij ben ik je naam daar niet tegengekomen dus zo goed zal je wel niet zijn.

Ik vind het leuk ik reed al op bromfietsen toen ik 6 jaar was. Mijn droom was om alltijd een motorfiets te rijden. Ik wil niet dat mensen zeggen van hij rijd 600cc omdat hij een zwaardere motor niet kan beheersen. Ik kan alle motorfietsen beheersen alleen ik moet eraan wennen.

De mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon kansloos. :+ Maar ik heb dus her en der gelezen dat TS dus al brommer rijd vanaf zijn 6de ? brommer vergelijken met een motor... :z Ik hoop dat TS zijn verstand gebruikt en toch echt eerst gaat rijden op <800 cc's. ik ben zelf begonnen op een 250'je en de ervaring die ik daarvan meenam hebben echt een aantal keren voorkomen dat ik een klapper maakte.
maar aan het taalgebruik van de TS te zien raad ik een KTM 125 aan *D

hier de toekomstige motormaatjes van ts.

hier nog een paar van die topcoureurs :')

oh ja en degene die voorop rijdt is een honda :Y

ze zijn echt levensmoe, de kneuzen '(

Laatst bewerkt:
Zo'n nieuwe BMW HP4 vind ik ook wel een mooi ding.

Ben er niet helemaal zeker van of dat een beginnersmotor is maar als je hem tot 25 kW laat ombouwen zal dat wel meevallen :)
full

gast.. aftermarket demper.. kan op elke motor..

600cc die goed optrekken? serieus.. doe je zelf enige research op post je alleen echt alleen maar poep..

honda gsx-r 128pk
honda cbr 600 rr 120pk
honda 675 daytona 125 pk
honda R6 124pk

Voor het snelle optrekken een 2cilinder. Kijk ff naar de NM verhouding ipv alleen pk's want die zeggen niet zoveel, ja de topsnelheid ofzo. (dacht ik ?) mijn duc s2r800 trekt aardig op hoor!

Heey jongens

Ik heb gisteren contact opgenomen met een eigenaar van een R6 2011 met akrapovic uitlaat met weinig km 2500 ofsow. Vraag prijs 9.000. Hopelijk lukt het.

Terug
Bovenaan Onderaan