Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Motor kopen

ok, ok, nu gooi ik het wel even over een andere boeg

Wat nu als:... je de, wat jij de meest mooie motoren vind.... eens op een rijtje zet.. die eens opzoekt bij een dealer en daar eens op gaat proefrijden dan?
 

 
ok, ok, nu gooi ik het wel even over een andere boeg

Wat nu als:... je de, wat jij de meest mooie motoren vind.... eens op een rijtje zet.. die eens opzoekt bij een dealer en daar eens op gaat proefrijden dan?

Makkelijker gezegt dan gedaan, moet hij eerst een dealer vinden die hem wel serieus neemt
 
een Honda die voor geen meter loopt


o boy , ik doe in de broek hier van het lachen


Tja, mijn Blade loopt al 95000 km kut, een maat van mij heeft een VFR die al dik een ton klote loopt... nooit meer een Honda...
 
Gadverdamme, Honda.. Gaat allemaal binnen 15.000 kilometer kapot..
Meer sleutelen dan rijden..
 
Heerlijk topic! Erg vermaakt. @TS: Ik neem aan dat je al in de gaten hebt dat je redelijk in de zeik genomen wordt?

Eerste motor kun je beter met een 2e hands motor beginnen die niet te sterk is. Je hebt nu 0 rij ervaring en komt van een 500 cc lesmotor. Geloof de mensen hier maar dat het verschil met een 600cc sport gigantisch zijn .
 

Vreemd als er één motor is die altijd voor je klaar staat dan zijn Honda's dat wel Anders zullen rijscholen ook niet massaal gebruik maken van deze onverwoestbare fietsen.
Voor de rest TS
 
Laatst bewerkt:
Gadverdamme, Honda.. Gaat allemaal binnen 15.000 kilometer kapot..
Meer sleutelen dan rijden..

Zo rond 23k begint je tank te lekken..

Maar even serieus, wél de R1 met turbo?
 
oooh ik heb net 2 uur me rijbewijs word toch tijd voor een dikke hayabusa voor mij ckr? haha dus mooi niet word waarschijnlijk wel een kawa zx6r ofzo :D vind ik mooie beestjes en dan parkeert me broertje maar mooi langs de straat
 
Genoeg mensen die van 1000cc teruggaan naar een 600 omdat je daar veel meer fun mee hebt, met een R1 rij je zo te hard. Die dingen zijn gemaakt om hard te gaan en dat gaat nu eenmaal niet in NL. Ik heb nu een 800cc maar zou een 600cc ook prima vinden, heb je wat meer fun gewoon. Nu schakel ik pas naar zn 3 als ik 70km/u rij.

En vaak zijn de 600tjes makkelijker te beheersen omdat ze wat kleiner zijn R6 is bijv. iets kleiner dan een R1. Kan je wat lekkerder mee sturen.

Als je heel veel snelweg rijdt is een 1000cc wel lekker, lekker rustig toeren
 
Laatst bewerkt:

Dat is zeker al een groot verschil en een gsxr600 heeft bijv. zelfs een hogere topsnelheid dan mijn Duc 800cc. Dus dat zegt niet eens zoveel.