Ik haat honda's, voor mij mening lopen ze voor geen meter. Ik heb ook filmpjes gezien van de R6, goede optrek en lekker geluid. Enige nadeel is de uitlaat. Het is zo lelijk en ik wilde echt graag twee dikke pijpen zoals de R1. Bij de R1 heb je gear indicator bij de R6 heb je dat niet. Het is niet noodzakelijk extra maar het ziet er fraaier uit.
ok, ok, nu gooi ik het wel even over een andere boeg
Wat nu als:... je de, wat jij de meest mooie motoren vind.... eens op een rijtje zet.. die eens opzoekt bij een dealer en daar eens op gaat proefrijden dan?
een Honda die voor geen meter loopt
o boy , ik doe in de broek hier van het lachen
Makkelijker gezegt dan gedaan, moet hij eerst een dealer vinden die hem wel serieus neemt
met 35K? zo gevonden.
hij komt je zelfs thuis ophalen,
En dan moet je nog opletten dat hij je niet een Honda gxrs 850 verkoopt als yamasuzi kx1400
Tja, mijn Blade loopt al 95000 km kut, een maat van mij heeft een VFR die al dik een ton klote loopt... nooit meer een Honda...
een Honda die voor geen meter loopt
o boy , ik doe in de broek hier van het lachen
Ik haat honda's, voor mij mening lopen ze voor geen meter. Ik heb ook filmpjes gezien van de R6, goede optrek en lekker geluid. Enige nadeel is de uitlaat. Het is zo lelijk en ik wilde echt graag twee dikke pijpen zoals de R1. Bij de R1 heb je gear indicator bij de R6 heb je dat niet. Het is niet noodzakelijk extra maar het ziet er fraaier uit.
Zo gek is dat niet
Ik heb ook (laat ik het aardig zeggen): "niet zo veel met Honda"
nu noem je ook net 2 kloten Honda's op zegjemig man
Gadverdamme, Honda.. Gaat allemaal binnen 15.000 kilometer kapot..
Meer sleutelen dan rijden..
Zo gek is dat niet
Ik heb ook (laat ik het aardig zeggen): "niet zo veel met Honda"
dat mag
maar om zoiets te zeggen over Honda'skomop
en dan helemaal door wie
Heerlijk topic! Erg vermaakt. @TS: Ik neem aan dat je al in de gaten hebt dat je redelijk in de zeik genomen wordt?
Eerste motor kun je beter met een 2e hands motor beginnen die niet te sterk is. Je hebt nu 0 rij ervaring en komt van een 500 cc lesmotor. Geloof de mensen hier maar dat het verschil met een 600cc sport gigantisch zijn.