Motor kopen zonder te betalen.

Heb je jouw motor zelf betaalt, of via financiering.

  • Het spaarvarkentje geslacht.

    Stemmen: 133 61,9%
  • Een financiering afgesloten.

    Stemmen: 3 1,4%
  • Ik koop nooit nieuwe motoren.

    Stemmen: 70 32,6%
  • Cadeau gekregen.

    Stemmen: 9 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    215
Heel lang geleden toen mijn 1e motor na drie maanden ontplofte heb ik mijn 2e gekocht op zo'n vaag betaalplan via de motorzaak omdat ik geen cash meer had, lang aan het betalen geweest, hoop rente betaal, veel van geleerd, nooit meer doen.
Alle andere sinds die tijd, ook de nieuwe, zijn gewoon in één keer afgerekend, voor eentje (zo'n ding uit de USA) heb ik twee jaar gespaard. :)
 
Laatst bewerkt:
Zelf betaald door er voor te sparen, in een keer afgerekend en is het ook klaar. Betaal de helft vooraf en de rest op de dag van aflevering. De reactie ook als ze over een lening/ financiering beginnen is steevast geen interesse. Geen geld er voor? Dan wordt het niet gekocht en blijf ik er ver vandaan...... Zo gegaan met alle vervoersmiddelen
 
Laatst bewerkt:
Oh simpel, motor opgehaald uit een garage die niet zo goed op slot stond die ik wel leuk vond.
( juiste merk )

4 maanden gewacht, tot die gast van de verzekering een nieuwe had gehad.

Nu de nieuwe motor opgehaald uit de nog steeds slecht afgesloten garage ( zelfde slot , de koeker )

Frame op marktplaats gekocht met kenteken, maar dat overbouwen was me teveel werk , dus
op ali een paar stickers besteld en de kentekenplaat er opgehangen.



betalen ? ... huh ?
 
Zelf gekocht. Recentelijk de Panigale zonder overleg met de vrouw. Je had haar gezicht moeten zien toen ik mijn zoontje vertelde dat ik een motor erbij had gekocht en hem een foto liet zien…. _O- Ze had ooit gezegd geen bezwaar te hebben tegen een tweede motor. Eigen schuld :+

Verder eens met wat mensen hierboven zeggen, geen geld, niet aan beginnen. Voor alles, Auto’s, Motoren, TV’s, Vrouwen… Afgezien van je huis dan…. Anders blijft iedereen wel heel lang bij pappie en mammie wonen. Ook niet gezond.
 
Verder eens met wat mensen hierboven zeggen, geen geld, niet aan beginnen. Voor alles, Auto’s, Motoren, TV’s, Vrouwen… Afgezien van je huis dan…. Anders blijft iedereen wel heel lang bij pappie en mammie wonen. Ook niet gezond.
Als pappie en mammie ook geen hypotheek hadden zou je samen met pappie en mammie bij je grootouders blijven wonen.
Dat is pas niet gezond 🤔
 
Dit verbaast me.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat minstens de helft de motor geleased had.
Het valt dus mee met het losbandige financiële leven van de gemiddelde MFer. :}
 
Ik heb aangevinkt dat ik nooit nieuw koop. Maar die keer dat ik nieuw kocht (1987) was eigen geld.
 
ooit een auto nieuw gekocht verder autos en motoren altijd gebruikt, maar altijd met eigen geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan