motor beurs 2008 Utrecht 31jan-3feb

Heb nog 2 kaarten liggen voor de preview avond op woensdag en kan er zelf niet heen i.v.m. griep.

Ze kunnen gratis afgehaald worden in Amersfoort.

Kaarten zijn vergeven ;)

Laat nog even weten hoe het was :Y
 
Laatst bewerkt:
ga je met auto naar motorbeurs bij afslag 17 utrecht kanaleneilnad is parkeren in garage p+r 3,50 voor auto en 5 personen gratis ov voor 24 uur in utrecht
 
Zo, de motorbeurs heb ik alweer gezien. Was 2 jaar niet geweest maar als je er weer bent lijkt het precies hetzelfde.

Het viel me een beetje tegen, veel van het zelfde. Sla de komende 2 jaar maar weer over. Wel een nieuwe lederen jas gekocht voor een hele schappelijke prijs.

Alleen waaide het wel heel hard om motor te rijden. A28 a,foort/zwolle was bijna niet te doen. :N
 
Toch 3 uur vol gehouden op de beurs vandaag!
Kwas op zoek naar een Supermoto combi/overall maar dan heb je niks te zoeken op de beurs.
Jammer... maar de KTM stand maakte mijn dag weer goed :Y

Misschien volgend jaar weer...
 
Zo, de motorbeurs heb ik alweer gezien.

Het viel me een beetje tegen, veel van het zelfde.
:^
Even alle nieuwe modellen in het echt gezien en erop gezeten .
Ik zag veel mensen met hun kleding aankopen de trein terug instappen. :)
 
Was weer super vandaag! Heb wat pakken gepast, niet gekocht, maar ben wel verder gekomen met kiezen! En mooie Sidi laarzen gekocht :)
 
Weinig ( lees niks ) gekocht, me wel goed vermaakt! Die KTM RC8 ziet er verdomd goed uit zeg, alleen het neusje is wel eventjes wennen ;) !
 
waarom is dat fucking parkeren toch zo aso duur??

Ik moet even lachen :D :P

Vorig jaar hadden wij de auto bij een winkelcentrum neergezet, 10 minuten lopen van de beurs. Kwamen we toen na half uur rondrijden uit, want de prijzen die er gevraagd worden zijn asociaal. Dus een tip voor de volgende keer, als je uit de richting Arnhem komt, centrum jaarbeurs volgt, en dan de laatste rotonde voor de beurs linksaf slaat ipv rechtdoor, scheelt dat wat ;)

Ik vond de beurs zelf ook wel tegenvallen vergeleken met vorig jaar. Maar heb wel mooi een Lookwell textieljas + textielbroek gekocht, voor een leuke prijs :) Net uitgetest, en toen het begon te regenen en waaien had ik er geen last van :)
 
Ik ga morgen met de trein of brommert 50cc:]:]:] op de brommert zal wel afzien worden haha ksit achterop dus....

Ik ga niet echt voor koopjes maar meer beetje te kijken en motors te passen....

Groetjes Dion
 
:W

Ik heb net 2 dagen op de beurs gestaan... Antislip en rijvaardigheidscentrum DIBO..

Uiteraard niet alleen gewerkt, maar ook zelf even rondgelopen..

Eindelijk de helm gekocht waar ik al een tijdje voor aan t sparen was.. Shoei X-Raid II voque zwart/grijs/wit met bloemen.. *O* en ook maar es oortjes aan laten meten, want die universele dingen vind ik maar niks meer. Dusss die ontvang ik met 4 a 5 weken hopelijk in m'n brievenbus!

Verder best wel een leuke beurs, alleen weinig activiteiten. Persoonlijk vond ik hal 12 erg mooi. Mooi ruim opgezet en erg overzichtelijk.. :9~ MOOIE motoren!!

Veel plezier voor als je nog heen gaat (ik vind het persoonlijk de mooiste beurs van alle motorbeurzen)

:W
 
Ik ga morgen.. ben benieuwd. Hoop een goedkoop pak en helmpie te scoren... die arme studenten he
 
Vandaag geweest (met de trein) en we hebben ons toch wel een uurtje of 5 kunnen vermaken.
Was genoeg te zien en ook nog wat goodies gescoord voor leuke prijzen.
Alpin gehoorbeschermers voor €20,- incl. reinigingsvloeistof
motosafe_voorkant_web.jpg

Puma Brutale laarzen voor €219,- :)
Brutale.jpg


Heb me prima vermaakt :]

Grtz Wes
 
Ben vandaag geweest. Was voor mij de eerste keer en zeker de moeite waard! Mooie helm op de kop getikt, een matzwarte HJC. Hier en daar ff een praatje gemaakt. Persoonlijk vond ik de drukte wel meevalleb. Had het namelijk veel erger verwacht op een zaterdagmiddag!
 
Was wel weer leuk *O*
(rekening houdende met wat je al jaren weet qua drukte, eten en parkeren ;) )

Had ook geen grote to do/buy list, wilde alleen kijken of mijn favoriete nog te kopen motor daar nog steeds bovenaan mijn lijstje stond, of er toch nieuwe gegadigden bijgekomen waren of oude gegadigden verbeterd zijn.

En ik werd op mijn favo bike ook nog gefotografeerd ;)
full

Wel jammer dat ze niet meer van de sprint ST gefotografeerd heeft ...

[me="Ted"]moet toch wat te zeiken hebben :P[/me]
 
dag allen
ik ben meerdere keren op de foto gezet op de beurs ( zo ook op straat door oom agent)

triumph
knmv met die bocht foto
motorport met die -18jr dames

en nog een, ik dacht in hal 7 gang E-F
het was een chopper met 1 zit, ook een mooie achtergrond en er was een rookmachine
als je voor de stand stond, de voorkant wees naar links van de motor.

ik wil die foto ook nog hebben.
geef je tips en ik pluis het na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan