Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hohoow.. ik ben nog steeds ovb heh!!

Hier het strakste Corsaro kontje "On the block!!"

Ik moest er wel wat voor doen:

Maar dat lag misschien wel weer meer aan mijn onwetendheid dat aan het ingewikkeld installeren.

zie foto van mys..

wat vind ik dat toch lelijk heh...

1 koplamp aan en de andere niet...

Hebben jullie dat dan niet ...

Maar vond het trouwens heel karig hoor..1 MotoMorini...logisch dat men teleurgesteld was ..zo weinig echt moois te zien

Nog een actiefoto gevonden

Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe aanwinst , maar dan in Cappucino kleuren:

Nu nog radiale Brembo klauwen, Marchessini velgen en een Termignoni uitlaatsysteem erop.

Laatst bewerkt:
Hebben jullie dat dan niet ...

yup allemaal.. maar ik zou het toch zoveel mooier vinden als allebij zouden branden met de zefde sterkte...

@ fraanske: ohw maai kot!
ik vind die laatste foto wel wat hebben.. lijkt wel een GP racer mat dat achterkantje!

@lacsap: nice!.. maar daar moet minstens carbon op!

Laatst bewerkt:
op de dag des MFMM heb ik maar is me achterbandje verwisseld en me 3kolere stickers geplakt..
het zijn niet de beste kwaliteit fotos maar dat willen we ook niet.. (anders gaan jullie toetsenborden plakken)

en nog een ouwe

zow.. heerlijk al die MM foto's en goede berichten

Fraanske!! Errrug mooi zeg Staat helemaal top!

Brain en Sander: Leuk dat jullie mee gaan boys!

Nog maar 2.5 week!!

Hoi Fraanske,
Heb je die lijst van de importeur of van de dealer gekregen?
Ik heb namelijk nog steeds niets gehoord van beiden,en mijn garantie loopt nog tot half
juni.Vind de nieuwe dempers? mooi staan, minder plomp als de standaard exemplaren.
Groeten

Dat benne mooie demperts Fraanske

Afgelopen Zondag met wat xjrren wezen rijden ffe de Morini gewisseld met een xjrrijder die zo graag op de Morini wou rijden een stukkie en 5 km verder stond ie stil met de Morini...moertje eraf getrild van de bout der versnellingspook, pookje los dus niet meer schakelen

Gelukkig waren er 10 xjrren in de buurt dus een ander moertje was zo gevonden

Ik gaat dus ffe wat boutjes en moertjes in m,n gereedschapstasje mikken voor als ik ooit helemaal ergens stil kom te staan in niemandsland.

Verder reedt Corsarootje weer perfect ...gem verbruik was 1:13 met dien verstande dat ik heen en terug van uit naar Boxtel via de snelle weg rond de 160 km heb gereden gemiddeld en tijdens de xjrrit uiteraard met mindere snelheid dus 1:13 vindt ik best zat al kan het altijd zuiniger natuurlijk.

12 Mei moet Corsarootje naar Star Twin om de pakkingen te vervangen en voor de updates.

gr Driver

Laatst bewerkt:
@Flying Eagle: Van mijn dealer. (Ik heb wel zelf om de lijst gevraagd)

Als je een eigen dealer hebt zou ik me daar even melden als ik jou was. Anders zou ik te rade gaan bij Tricolore, Joop Sijsjes.

vooral van de zijkant kontje lijkt nu nog agressiever door de hoogte

rim striping vind ik ook erg mooi..
alleen twijfel ik wat bij mijn nero-argento Morini. (zwart-zilver op zn Morini's )
denk ook gewoon italiaanse kleuren?

Corsaro weer weggebracht vandaag!

na alle modificaties zou het goed moeten zijn maar,
injectielampje blijft branden (zekering is goed)
geen snelheid en versnellingsindicator op het dashbord (toch lastig, ik probeer me altijd aan de max snelheid te houden
ventilator slaat ook niet meer aan, bij 110 graden maar uitgezet.

nu maar afwachten wat er gaat gebeuren (en wanneer)

tot die tijd cruisen op de Suzuki GSR600 Yoshimura "WTF edition"
100 pk is niet slecht, maar met 65 Nm trekt die nog geen paling uit een emmer snot, toch jammer als de open yoshi's wel brullen (meer kabaal dan een OMG corsaro) en er verder niet veel gebeurt.

Dat heb ik ook een keer gehadnadat ie een nachtje in de regen had gestaan. Na een half uurtje rijden de volgende dag, kwam er weer leven in de snelheidsmeter en ging ook het injectielampje weer uit.
Denk dat het gewoon een vocht probleem is geweest, heb het daarna ook nooit meer gehad.

heren: helaas moet ik juillie mededelen dat ik niet mee kan op de hemelvaart tour..

heren: helaas moet ik juillie mededelen dat ik niet mee kan op de hemelvaart tour..
Dammnnn da's jammer. Is er ook nog een rede?

@Driver: ik heb nog niets van jou gehoord. Ga je nu mee? Volgens mij schreef je dat je na 14 april een beslissing kon nemen. Dit is het laatste wat ik van jou terug kon vinden in het forum: linkje

Laatst bewerkt:
MOTORWEEKEND 2009

Dit zijn de deelnemers:
FastRonald
Louwheely
Fraanske
Jonne_F
Lascap
Arvidwillem
Sander

Driver moet nog even reageren. Morgen wil ik gaan bevestigen, en heb zo'n vermoeden dat we met zijn 7-en op stap gaan. Heb er nu al zin in.

Ik ben in ieder geval van plan om 1 route voor de TomTom te maken, en volgens mij heeft in ieder geval ook Louis een of meerdere routes. Kunnen we kiezen.

Dammnnn da's jammer. Is er ook nog een rede?

ja. de 21e ben ik jarig.. ik vier het niet maar mijn kleine nichje is ook jarig (peetkindje)
dus dacht ik dat ik anders de 22e aansluit, maar financieel is het even niet mogelijk

-edit-
had het er met jort over..
als ik nou de 22e kom (vrijdag avond) en zondag met jullie mee terug rijd.. is dat mogelijk?

Laatst bewerkt:
Whaaaaaaaaaaa GRUWELIJKKKKKKKKKK die dempers fraanske!!!!!!!! echt super super vet!

Pinoy OKE DAN we zien je dan wel verschijnen :D

fraanske... damn wat zijn die dempertjes toch vet.

@tim666; LOL "WTF edition" whahahaha... je klinkt net als ik toen ik die gsxr750 had lol wel klote ik hoop dat het goed komt met mijn updates geplanned voor volgende week!

@Lacsap leuke nieuwe aanwinst :D

@Sander: Hele goede keuze mee te gaan, krijg je geen spijt van!!!

ben trouwens niet meer naar de ducati races gegaan, had precies hetzelfde gevoel... t weer zat tegen, was nog moe van al dat feesten dus heb in plaats daarvan maar de hele dag sex gehad..... bijna zo leuk als rijden op de corsaro

hey frans, die dempers, zijn echt heeeuuuuullllll vet

hey misschien wordt het tijd dat we het speedtriple topic weer eens gaan bezoeken, kijken of er nog mensen met problemen tussen zitten...
(sinds alle nieuwe corsaro aanmeldingen, de prijs verlaging en alle kinderziektes uit de wereld hoor ik helemaal niks meer van die dudes!)

Laatst bewerkt:

heb even zitten kijken.... maareh...

"Ons hotel is gelegen in het romantische Vianden, een van de mooiste stadjes in het land."

oke oke.. dat wordt nog wat met die brullende corsaro's en die romantische stelletjes hahahaha

schijnbaar is er ook een wasdienst voor onze corsaro's lees ik....
restaurant ziet er niet slecht uit dus daar kunnen we prima dineren

ik heb er zin in jongens!

ben trouwens niet meer naar de ducati races gegaan, had precies hetzelfde gevoel... t weer zat tegen, was nog moe van al dat feesten dus heb in plaats daarvan maar de hele dag sex gehad..... bijna zo leuk als rijden op de corsaro

ik hoorde je net nog zeggen dat je de tuin heb moeten schoffelen en onkruid wieden van je meissie

[afbeelding]

is jouw stepje nou bruin???
dat hoort toch niet bij een OMG fiets??

wordt aan gewerkt als hij voor de mods gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.