zie foto van mys..
wat vind ik dat toch lelijk heh...
1 koplamp aan en de andere niet...
Hebben jullie dat dan niet...
Oh ja, Ik krijg bijna een nieuwe motor.
Ik heb vandaag de lijst met updates gekregen en het zijn er 22! En dan heb ik zelf nog twee nieuwe updates en wel goudkleurige rizoma hendels en HPE dempers(foto's volgen). Dat wordt smullen de komende weken!!!!
Fraanske!! Errrug mooi zegStaat helemaal top!
Brain en Sander: Leuk dat jullie mee gaan boys!
Nog maar 2.5 week!!
Hier het strakste Corsaro kontje "On the block!!"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest er wel wat voor doen:
[afbeelding]
Maar dat lag misschien wel weer meer aan mijn onwetendheid dat aan het ingewikkeld installeren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat lag misschien wel weer meer aan mijn onwetendheid dat aan het ingewikkeld installeren.
Corsaro weer weggebracht vandaag!
na alle modificaties zou het goed moeten zijn maar,
injectielampje blijft branden (zekering is goed)
geen snelheid en versnellingsindicator op het dashbord (toch lastig, ik probeer me altijd aan de max snelheid te houden
ventilator slaat ook niet meer aan, bij 110 graden maar uitgezet.
nu maar afwachten wat er gaat gebeuren (en wanneer)
tot die tijd cruisen op de Suzuki GSR600 Yoshimura "WTF edition"
100 pk is niet slecht, maar met 65 Nm trekt die nog geen paling uit een emmer snot, toch jammer als de open yoshi's wel brullen (meer kabaal dan een OMG corsaro) en er verder niet veel gebeurt.
Dammnnn da's jammer. Is er ook nog een rede?heren: helaas moet ik juillie mededelen dat ik niet mee kan op de hemelvaart tour..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dammnnn da's jammer. Is er ook nog een rede?
nog maar 2 1/2 week tot aan het Motorweekend hemelvaart 2009 !!
volgens mij zijn we nu officieel met zijn 6-en:
FastRonald
Louwheely
Fraanske
Jonne_F
Lascap
Arvidwillem
En op misschien staan: Pinoy, Driver en Sander
Ik heb vandaag even contact gehad met het hotel en ik heb nu voor 5 personen gereserveerd. We kunnen met maximaal 9 personen in de 3 kamers slapen dus reageer snel. Ook heeft het hotel ons verzocht om uiterlijk woensdag het definitieve aantal door te geven.
Dus graag vandaag of morgen even bevestigen. Alle agenda's moeten nu toch onderhand het juiste overzicht geven. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Ik houdt hierbij de volgorde van jullie antwoorden op deze site aan. @ Brian en Sander: Jullie horen hier zowiezo gewoon bij te zijn!!
Voor de twijfelaars: Linkje naar het hotel
ben trouwens niet meer naar de ducati races gegaan, had precies hetzelfde gevoel... t weer zat tegen, was nog moe van al dat feesten dus heb in plaats daarvan maar de hele dag sex gehad..... bijna zo leuk als rijden op de corsaro