MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
MOTORWEEKEND 2009

Dit zijn de deelnemers:
FastRonald
Louwheely
Fraanske
Jonne_F
Lascap
Arvidwillem
Sander

Driver moet nog even reageren. Morgen wil ik gaan bevestigen, en heb zo'n vermoeden dat we met zijn 7-en op stap gaan. Heb er nu al zin in.

Ik ben in ieder geval van plan om 1 route voor de TomTom te maken, en volgens mij heeft in ieder geval ook Louis een of meerdere routes. Kunnen we kiezen.
Sorry Driver gaat helaas niet mee met jullie ;( .
Soms zijn er van die dingen waar je gewoon geen antwoord op krijg als je het nodig hebt en dus ....kun je dan niks inplannen officeel -O-
en dus wordt het dan op het allerlaatst beslissen of met jullie, of mijn xjrgroep of helemaal nikssss :(
gr Driver
 
Fraanske, Dat wordt helemaal achteraan rijden mdet die fiets van jou.
Die kont van jou is zoooo geiiilln dat als je voorop rijdt wij allemaal met een harde p....l rond rijden.

Super vet hoor.
Frans misschien gaat er een maat van mij mee.
Hoor het volgende week wel als ik weer in den lande ben.

Jammer driver we hadden je er graag bij gehad.
 
@Pinoy: bij deze geregeld: jij komt vrijdag.
@Driver: jammer, volgend jaar beter.
Ik ga het vandaag doorgeven allemaal en dit is the score:
FastRonald
Louwheely
Fraanske
Jonne_F
Lascap
Arvidwillem
Sander.
Pinoy (vrijdag )

het programma volgt, maar zal in de basis niet veel afwijken met vorig jaar.
 
He Piraten,

ik heb niets meer gehoord van Corsarodag bij Stretta Zwolle. Hoe staat het met de planning en het regelwerk?

En ja, er komt meer bij kijken dan alleen een mailtje Posten! So keep me posted!
 
He Piraten,

ik heb niets meer gehoord van Corsarodag bij Stretta Zwolle. Hoe staat het met de planning en het regelwerk?

En ja, er komt meer bij kijken dan alleen een mailtje Posten! So keep me posted!

Heb met driver een paar weken terug met cees van Startwin gesproken.
En zoals toen gezegd waren zij wel enthousiast.
Het probleem was/is alleen de datum.
Dit zal nu na het luxemburg weekend worden.
Als we gezamelijk een datum prikken, kunnen we de rest wel weer met Startwin bespreken.
 
Ja programma is anders, en de regels ook;

krassen, deuken, afgebroken onderdelen of enige andere schade aan de brommers is verboden
Persoonlijk letsel : verboden
het kopen van lachgas : verboden
Het kopen van werpsterren, stanguns, pepperspray of andere zaken die volgens sommigen van ons in een damestasje horen: verboden
Rijden met alcohol: verboden

Wat dan wel?
In de bochten beide wielen aan de grond houden: verplicht
plezier hebben: verplicht
lekker bochten draaien: verplicht
je eigen tempo rijden: verplicht
een hoop gezelligheid: verplicht

Alle andere zaken zijn een optie, waarbij de verantwoordelijkheid volledig bij de uitvoerende partij ligt.
 
Laatst bewerkt:
Wat het tijdsschema betreft:
donderdag rond 8 uur verzamelen bij mij thuis
9.00 uur vertrek naar bochtige oorden, waarbij we waarschijnlijk het eerste uur / 1,5 uur wat snelweg pakken en daarna de bochtige wegen opzoeken.
circa 14.00 uur aankomst bij hotel waar we onze spullen afleggen om dan bepakkingloos nog meer bochten op te zoeken totdat we geen zin meer hebben of nog te weinig zien (what ever comes first)
vrijdag vertrekken we op een nader af te spreken tijdstip (hangt van de donderdagavond af) waarbij we bekijken of we de groep opsplitsen of niet. Ik zal kijken of we zo kunnen rijden dat we om een uur of 2 op een vast punt zijn, zodat Pinoy aan kan haken (@Pinoy: we hebben hier nog wel even overleg over) waarna we weer rijden totdat we geen zin meer hebben of nog te weinig zien (what ever comes first). Uiteraard zullen we tussendoor regelmatig stoppen om de inwendige mens te versterken en de stoere verhalen tot dan toe aan elkaar te vertellen.
Zaterdag zal er ongeveer hetzelfde uitzien als de vrijdag met die uitzondering dat we dan een andere route rijden.
Zondag zal er in eerste instantie binnendoor en het laatste stukje over de snelweg worden terug gereden, waarbij ik erop mik dat we rond 4 uur weer in Esch zijn, zodat iedereen ( na een drankje bij mij thuis) weer op tijd op huis aan kan.

IK KAN NIE WACHTE NIE!!!

Voor alle Corsarorijders die toevallig op het zelfde tijdstip naar het zuiden willen toeren (Bob en Rick bijv.) of een eindje mee willen toeren alleen op de donderdag; Jullie zijn uiteraard ook van harte welkom voor een kop koffie op donderdag morgen. Ik vond dat vorig jaar een groot succes!! Kijk maar naar deze foto van ons vertrek vorig jaar!
full
 
Laatst bewerkt:
Hier nog even een geluidje van mij, ben er even tussenuit geweest.

Twee weken geleden de Corsaro bij JMD in Nuth gebracht voor de 10.000 beurt en de updates. Tijdens de beurt is de achterste cilinderkop eraf geweest om de koppakking te vervangen (lekte een beetje). Tegelijkertijd werden de klepgeleiders gecontroleerd voor de zekerheid, die waren gelukkig in orde. Kwam goed uit omdat binnenkort de garantie afloopt. Daarna nog enkele dagen gewacht op de updates. In totaal waren het er 22.
De 22e april werd de motor opgehaald en op de 23e ben ik nog even teruggeweest en ontmoette ik Boudje die me gemaild had dat hij ook daar zou zijn voor een gescheurd waterpompdeksel.
Hier is Boudje terwijl hij zijn nieuwe Ducati Streetfighter uitzoekt (hehehe):

IMG_0336.jpg


IMG_0335.jpg


Het was leuk hem weer eens gezien te hebben.

Mijn plan was om samen met mijn vriendin enkele dagen naar het Lake District te gaan om te gaan rijden met vrienden. Omdat er regen voorspeld werd (wat gek in de UK) moesten de Supercorsa pro’s er vanaf in verband met gebrek aan profiel aan de zijkant. Ikzelf had nog een setje gebruikte Michelin Pilot Power liggen die ik erop heb gelegd, op de Brutale werd een setje Pilot Road gelegd, die ik zolang van mij Triumph afhaalde. Fijn als jezelf een bandenapparaat hebt. Van het banden wisselen heb ik geen spijt gehad.
Voor de bagage had ik bij JMD een Ducati 5-gaats tankring gehaald om een Motech tanktas te kunnen monteren. Met een beetje moeite kreeg ik die passend, ik moest wel enkele gaten in de originele tankring boren, maar dat was het waard. De kleine zitjes van zowel de Brutale als de Corsaro zijn een Pain in the Ass om fatsoenlijk bagage te vervoeren, daarom maar van alu traanplaat snel twee bagagedragers gemaakt. Bij de Brutale werd de bodem van een reserve duozit gebruikt, bij de Corsaro kwam hij in plaats van de originele buddyzit, vastgeschroefd aan het frame.
Op de 30e vertrokken (nog droog)

IMG_0357.jpg


IMG_0359.jpg


Naar Zeebrugge (nog droog) :

IMG_0362.jpg


IMG_0366.jpg


en op de boot naar Hull.

IMG_0369.jpg


Daar aangekomen nog droog gebleven tot Harrogate en de laatste 80km in de stromende regen gereden. Het grootlichtlampje begon daarbij een eigen leven te leiden en het grootlicht functioneerde niet meer. Geen probleem want ik was toch niet van plan in het donker te rijden.

IMG_0383.jpg


Bij vrienden van ons zijn we die dagen blijven slapen en konden de motoren fijn binnenstaan.
Op Zaterdag 130 mijl passen gereden , 5 passen in perfect weer, in een woord geweldig:
Vanuit Ulverston via Birker Fell and Ulpha Fell, Hardknott Pass (30%!!!!) , Wrynose Pass, door Grassmere village, omhoog via Dunmail door Thirlmere, Keswick, Borrodale langs Derwent water, Honister pass naar Buttermere, Newlands pass, en weer terug via het oosten, A66 naar Ullswater en Kirkstone pass naar Bowness on Windermere, erug naar Newbybridge en Ulverston.
Harnott pass is een echte killer! Slecht wegdek met bochten ter grootte van een 2 eurostuk waarbij je op 3 meter 1 meter omhoog of omlaag ging. Ik ben die dag ook meerdere malen helemaal los van de grond geweest!

IMG_0408.jpg


IMG_0409.jpg


IMG_0411.jpg


IMG_0413.jpg


IMG_0414.jpg


IMG_0418-1.jpg


IMG_0421.jpg


IMG_0422.jpg


IMG_0425.jpg


Zaterdagavond hebben gezamenlijk in een Indian restaurant een Indian Curry gehad, heerlijk…

Op Zondag werd alles nog eens dunnetjes overgedaan omdat het weer wat instabieler was:
de oostkant van Coniston lake waar we op de plek stopten waar Donald Campbells Bluebird geborgen werd. Daarna naar via Amble Side naar de top van Kirkstone pass (ook een killer!) en daar lunch in de 500 jaar oude Kirkstone Pass Inn. In een woord geweldig.

IMG_0443.jpg


IMG_0446.jpg


IMG_0447.jpg


Omdat Maandag en Dinsdag 100% regen werd voorspeld kozen we ervoor een dag eerder terug te keren naar Hull: verregend en smerig tot op het bot:

IMG_0448.jpg


Daarna de boel thuis weer afgeladen, er moet dringend gepoetst worden!

IMG_0452.jpg


IMG_0457.jpg


IMG_0458.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb er geen andere woorden voor dan:



OW MY GOD!!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:} :} :} :} :}







die velgen van jouw zijn blijven ook :9~
 
Laatst bewerkt:
heb er geen andere woorden voor dan:
OW MY GOD!!!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:} :} :} :} :}
die velgen van jouw zijn blijven ook :9~~

Thanks PinoY!

Wil nog even kwijt dat de Corsaro 1600km zonder een klap verkeerd heeft afgelegd in een paar dagen.
Voor wat ik vind van de ECU update heb ik kunnen constateren dat 1:15 mogelijk is als je netjes rijdt en steeds rond de 4000 toeren opschakelt, absoluut niet hoger dan 5000 toeren, en max 150 km/u rijdt. Daarbij altijd de hoogste versnelling opzoekend.
Blijf ik rijden zoals ik gewend ben, continu maximum koppel opzoeken, vol gas doortrekken tot 7500 - 8000 toeren en in lagere versnellingen blijven zitten, denk ik dat het verbruik hetzelfde of zelfs slechter is. Ik ben er echter niet helemaal zeker van omdat ik de accu los moest maken om het rek te monteren en daardoor de dagteller weer terug naar 0 ging. Ik zal het echter zeker in de gaten houden.
 
bedankt mathh, je zet me weer aanhet werk...

ik ga mijn koplampringen nu ook zwart spuiten :Y :9~

dat oranje aan je frame is neem ik aan je slot?
 
hey manne

heel misschien kom ik ook nog ff langs in luxemburg, :] ben zaterdag en zondag vrij! *O*

@fraanke: hedde nog een slaapplaats vrij dan?? :z
 
Laatst bewerkt:
@Matth: Gaaf verslag! Iets voor het motorweekend 2010?
We moeten toch een keer afspreken dat we iets naar het zuiden afzakken en daar wat rondjes toeren. Er moeten bij jou in de buurt lekkere bochten zijn.

@ Tim666: laatste slaapplaats!. Kom je dan op vrijdagavond of zaterdagmorgen. Mijn voorkeur gaat uit naar vrijdagavond anders moeten we zaterdag weer een trefpunt afspreken en dat beperkt ons ook in de te rijden route. Laat snel even weten wanneer, dan kan ik het bevestigen.
 
zo, net even een bestelling voor rizoma spiegels en knipperlichten besteld :)
rip uit m'n lijf, maar dan is de morini helemaal klaar voor luxemburg ;)
 
100% mee eens :Y

200% MEE EENS

wat een top wegen daar zeg! jammer van de regen maar kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad!
LOS van de grond zeg je, met beide wielen :} jongens, volgend jaar UK? hehehe
lijkt me wel wennen aan de andere kant v/d weg te rijden...

Ohja wat ik nog helemaal niet had verteld :o ik was toch laatst naar de ardennen toen met die corsaro meeting ... ik had op gegven moment (een rossi momentje) feline achterop en knalde een bocht in (er stonden wat jonge dametjes daar te praten) dus ik in zn 2 die bocht uit en vol het gas erop..... bleek daar wat zand enzo te liggen BLEM! mn hele achterwiel begint me toch te driften! (met feline achterop nogmaals) dus ik trok gewoon echt een streep van een meter ofzo (meissie schrok zich dood achterop... ik ook wel haha) maar het ging in elk geval perfect hehehe (ik vertel het wel als we een biertje nuttigen en het over onze corsaros hebben in geuren en kleuren)


mbt het motorweekend, OOOK IK HEB ER ZIN IN!!!
ja het opsplitten van de groep zal waarschijnlijk wel goed zijn, als er flink word doorgereden en je bent 5e of 6e man ofzo is het echt geen doen. groepje van 3 a 4 rijd toch vaak het beste.
ook ik neem mn tomtom weer mee, dus fraanske als we 's ochtend bij jou verzamelen "hook" ik mn tomtom weer even aan jouw computer en sync ik 'm met de jouwe.
met bepaalde routes kan ik dan ook evt voorop rijden.

want als fraanske voorop rijd is levens gevaarlijk, zijn we veels te veel afgeleid door die HARDE PORNO dempertjes van je _O- :9~ :9~ :9~

tevens heb ik die camera voor op de helm :) dus ik zal ook nog een hoop mooie filmpjes maken als we daar zijn :)
Dus, voor de mensen die meegaan, als je nog een 512, 1gb of 2gb SD-kaartje heb, neem die dan mee dan hebben we nog wat meer ruimte om op te nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan