MotoGP op NL TV in 2011

Ik snak naar vroeger. Motorreesje op teevee. Knopje drukken, teeveetje aan, bekend zendertje en kijken maar.

Maar nu, geen kabel, geen BBC, geen Sport weet ik veel. K met P.
 
voor iedereen die een schotel heeft en een sport1 abbo heeft via canal-digital. ik heb gebeld met sport1 chellomedia communications en die vertelde mij dat ze 6 sport1 kanalen hebben maar canal-digital er maar 3 van uitzend. zij zenden de moto-gp uit op sport1 extra en ze kunnen wel de programmering veranderen, alleen als hier genoeg animo voor is. Dan gaan ze het bijvoorbeeld uitzenden via sport1 tennis, dus ik zou zeggen, massal in die foon kruipen en bellen maar 020-7788893.
 
voor iedereen die een schotel heeft en een sport1 abbo heeft via canal-digital. ik heb gebeld met sport1 chellomedia communications en die vertelde mij dat ze 6 sport1 kanalen hebben maar canal-digital er maar 3 van uitzend. zij zenden de moto-gp uit op sport1 extra en ze kunnen wel de programmering veranderen, alleen als hier genoeg animo voor is. Dan gaan ze het bijvoorbeeld uitzenden via sport1 tennis, dus ik zou zeggen, massal in die foon kruipen en bellen maar 020-7788893.

Das nu net de reden dat ik van Canal Digital af ben gegaan. Wacht nu op digitale tv van Xs4all
 
Actie bij sport1: nu 3 maanden voor 5 euro per maand bij Ziggo, UPC KPN I-TV en caiway.

https://abonneren.sport1.nl/?utm_source=sport1.nl&utm_medium=laadpagina&utm_campaign=sales

Bij ziggo is de actie in ieder geval geldig tot 31 mei (staat op website van ziggo). Dus als je dan zorgt dat deze actie bij jou ingaat vlak voor de volgende race dan kan je een flink aantal races zien voor in totaal 15 euro.

Na de 3 maanden kost het wel de standaardprijs, maar sport1 is per maand opzegbaar en zo kan je er volgens mij voor zorgen dat het abonnement ophoudt na die goedkopere 3 maanden.
 
Volgens mij is sport 1 (NL) van de leg lettende op het uitzendschema voor a.s. zondag 1 mei! Races estoril live vanaf 11.00 tot.... 12.49 uur!

Uh dan moet er nog een race beginnen geloof ik! Heb ze al gemaild hierover. Heeft iemand misschien meer info?

Het zal toch niet zo zijn dat ze zeggen dat ze alles uitzenden en dat je de motogprace nog niet eens te zien krijgt!
 
voor iedereen die een schotel heeft en een sport1 abbo heeft via canal-digital. ik heb gebeld met sport1 chellomedia communications en die vertelde mij dat ze 6 sport1 kanalen hebben maar canal-digital er maar 3 van uitzend. zij zenden de moto-gp uit op sport1 extra en ze kunnen wel de programmering veranderen, alleen als hier genoeg animo voor is. Dan gaan ze het bijvoorbeeld uitzenden via sport1 tennis, dus ik zou zeggen, massal in die foon kruipen en bellen maar 020-7788893.
lol je krijgt het ook gewoon voor niks met canal digital op sport eins :P
 
Volgens mij is sport 1 (NL) van de leg lettende op het uitzendschema voor a.s. zondag 1 mei! Races estoril live vanaf 11.00 tot.... 12.49 uur!

Uh dan moet er nog een race beginnen geloof ik! Heb ze al gemaild hierover. Heeft iemand misschien meer info?

Het zal toch niet zo zijn dat ze zeggen dat ze alles uitzenden en dat je de motogprace nog niet eens te zien krijgt!
Ben blij dat ik er live bij ben , maar BBC zend de Motogp ook uit .
 
Ben blij dat ik er live bij ben , maar BBC zend de Motogp ook uit .

Er bij zijn is altijd leuker, moet nog even wachten tot 3 juni dan gaan we naar catalunya!
Maar volgens de tvgids van mijn digitale aanbieder UPC wordt het van 11.00 uur tot 16.00 uur uitgezonden op sport 1 NL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan