MOTOGP BRNO 2013 (bwin Grand Prix České republiky)

Wie wint?

  • Marquez

    Stemmen: 23 31,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 10,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 16 21,6%
  • Rossi

    Stemmen: 19 25,7%
  • Crutchlow

    Stemmen: 4 5,4%
  • Bradl

    Stemmen: 2 2,7%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Smith

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    74

GreenRicky82

MF veteraan
15 aug 2007
7.275
4
Almere
Na een lange zomerstop nu 2 raceweekenden vlak achter elkaar. We zijn nog maar net 'bijgekomen' van de GP van Indianapolis en morgen is al de pre-race persconferentie voor Brno.
Marquez heeft de laatste 3 races gewonnen, maar Lorenzo en Pedrosa zijn weer zo goed als helemaal fit en moeten er ook flink voor gaan willen ze nog meedoen voor de titel. Ook Rossi zal zich in Brno op de Yamaha beter voelen dan vorig jaar en in 2012 behaalde Crutchlow daar z'n eerste podium. Al met al genoeg ingrediënten voor weer een spannende race !

Brno GP vorig jaar...

In 2012 was de GP in Tsjechië voor mij iig de GP waarin Pedrosa eindelijk eens sterk wist terug te vechten in een direct duel met Lorenzo en 'm in de laatste bocht toch weer terug pakte...

cze12_26pedrosa,99lorenzo_p1l8283_original.jpg


EN de GP waarin Crutchlow z'n eerste podium behaalde :)

cze12_35crutchlow_p1l8631_original.jpg


Podium GP 2012

cze12_motogp_p1l8857_original.jpg


Podium Moto2 2012

cze12_12luthi,40espargaro,93marquez_p2l0541_original.jpg


Podium Moto3

cze12_11cortese,39salom,94folger_p2l9903_original.jpg


SCHEMA

Vrijdag

23 August 2013

Moto3FP1
09:00 - 09:40
MotoGPFP1
09:55 - 10:40
Moto2FP1
10:55 - 11:40
Moto3FP2
13:10 - 13:50
MotoGPFP2
14:05 - 14:50
Moto2FP2
15:05 - 15:50

Zaterdag

Moto3FP3
09:00 - 09:40
MotoGPFP3
09:55 - 10:40
Moto2FP3
10:55 - 11:40
Moto3QP
12:35 - 13:15
MotoGPFP4
13:30 - 14:00
MotoGPQ1
14:10 - 14:25
MotoGPQ2
14:35 - 14:50
Moto2QP
15:05 - 15:50

Zondag

Moto2WUP
09:00 - 09:20
MotoGPWUP
09:30 - 09:50
Moto3WUP
10:00 - 10:20
Moto2RAC
11:20
MotoGPRAC
13:00
Moto3RAC
14:30

CIRCUITINFO

20081023130540.jpg


Length: 5.403 m / 3.357 miles
Width: 15m
Left corners: 6
Right corners: 8
Longest straight: 636 m / 0.395 miles
Constructed: 1987
Modified: 1996

DRY OR WET?

Weeronline | Cookies
full
 
Laatst bewerkt:
Volgend weekend een poll met "Hoeveel mensen gaan een willekeurig rijtje coureurs opnoemen, bij wijze van voorspelling van de uitslag"? :+

Prachtig circuit. Heb nog gekeken of ik er bij kon zijn, maar zonder vluchten uit Brno naar Nederland op zondag wordt het lastig. Moet toch gewoon weer werken op maandag. :X
 
Ik zie trouwens dat de volgorde van de poll compleet anders is dan dat ik 'm heb aangemaakt, maar dat mag de pretniet drukken lijkt me :)
 
Pedrosa!

Hij moet winnen! Anders loopt z'n teammaat te ver uit!
Voor het kampioenschap zou het iig geweldig zijn!
 
Laten we hopen dat Marquez weer wint *O* :]
Waarom? Omdat het een geweldig coureur is, en ik het geweldig zou vinden dat hij in zijn rookie jaar de titel pakt!
 
Ik zie trouwens dat de volgorde van de poll compleet anders is dan dat ik 'm heb aangemaakt, maar dat mag de pretniet drukken lijkt me :)

Is toch gewoon maximaal stemmen eerst? of bedoel je dat niet :?


ik heb Lorenzo gekozen want hij gaat super starten als voorbij zondag,
pedrosa gaat tot het uiterste en marquez ophouden
Rossi vs crutchlow
wordt mooie race 8-)
 
Ik had na Sachsenring gezegd Crutchlow (gewoon omdat ik hem nog een overwinning gun), maar zijn laatste 2 races heeft ie prima gereden, maar niet zo geimponeerd als de vorige races. Ik denk toch Marquez, met dat Yamaha verhaal probeert hij weer naar de underdog positie te gaan, zodat de ogen iets minder op hem gericht zijn. Pedrosa heeft nog steeds pijn en geen extra voordeel met zijn Honda.

Marq
Lor
Ros
 
Laatst bewerkt:
Lachwekkend dat Rossi meer stemmen krijgt dan Lorenzo of Pedrosa. De fanboys krijgen waarschijnlijk bij elk petje, shirtje of onderbroekje een stel oogkleppen aangemeten waar een renpaard nog van zou schrikken. Wat is dat toch met die blinde idolatie.
 
Lachwekkend dat Rossi meer stemmen krijgt dan Lorenzo of Pedrosa. De fanboys krijgen waarschijnlijk bij elk petje, shirtje of onderbroekje een stel oogkleppen aangemeten waar een renpaard nog van zou schrikken. Wat is dat toch met die blinde idolatie.

De laatste 4 races hebben 2 winnaars gehad, Rossi en Marquez, die krijgen nu de meeste stemmen, logisch toch? O-)
 
Lachwekkend dat Rossi meer stemmen krijgt dan Lorenzo of Pedrosa. De fanboys krijgen waarschijnlijk bij elk petje, shirtje of onderbroekje een stel oogkleppen aangemeten waar een renpaard nog van zou schrikken. Wat is dat toch met die blinde idolatie.

full
 
Lachwekkend dat Rossi meer stemmen krijgt dan Lorenzo of Pedrosa. De fanboys krijgen waarschijnlijk bij elk petje, shirtje of onderbroekje een stel oogkleppen aangemeten waar een renpaard nog van zou schrikken. Wat is dat toch met die blinde idolatie.

Rossi heeft hier 5 keer eerder gewonnen in de 500cc/motogp, ook al staat hij nu niet meer ver boven alle concurrentie heeft hij in Assen bewezen nog steeds in staat te zijn om te kunnen winnen, waarom zou een fan van hem dan niet op hem stemmen..... triest getrap tegen fans van Rossi hier altijd door de "echte fans". Zo, nu zelf maar op Marquez stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Laten we hopen dat Marquez weer wint *O* :]
Waarom? Omdat het een geweldig coureur is, en ik het geweldig zou vinden dat hij in zijn rookie jaar de titel pakt!
Het is inderdaad een fantastisch coureur en hij heeft mijn hart al gestolen met zijn lorenzobocht-actie en corkscrew-actie, respect! :}

Maar heel eerlijk gezegd had ik hem toch eerst liever op een klantenfiets gezien dan direct op een fabrieksfiets...
 
Lachwekkend dat Rossi meer stemmen krijgt dan Lorenzo of Pedrosa. De fanboys krijgen waarschijnlijk bij elk petje, shirtje of onderbroekje een stel oogkleppen aangemeten waar een renpaard nog van zou schrikken. Wat is dat toch met die blinde idolatie.
Ook welkom op MF.

Maar Brno heeft Rossi altijd goed gelegen, dus podium zit er zeker in dit weekend :Y
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een fantastisch coureur en hij heeft mijn hart al gestolen met zijn lorenzobocht-actie en corkscrew-actie, respect! :}

Maar heel eerlijk gezegd had ik hem toch eerst liever op een klantenfiets gezien dan direct op een fabrieksfiets...


Hij is inderdaad fantastisch! :}
En gaat de komende jaren zeker een hoop winnen! *O*
Daarom gun ik het deze keer Pedrosa.

Maar als ik Marquez zo zie de laatste races..... :W Dag Dani!
 
Dovizioso , omdat ik het hem en Ducati gun. :)
Maar het zal wel weer Marquez worden , niet normaal die jongen. :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan