- 31 okt 2004
- 32.959
- 61.020
Gaat ook niet gebeuren .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat ook niet gebeuren .
Allemaal afgunst en jaloezie .BMW staat net zo laag op de sociale ladder, dat is ook goed
Dat zei ik ook, maar ik ben er toch weer ingetrapt . Nu heb ik tot nu toe nog geen lichamelijke problemen/ongemakken met het rijden op een supersport, dus vooruit maar weer.Ik ben gelukkig met mijn inmiddels bijna 40 jaar oude motor. Tenzij ik nog iets passends kan vinden voor mijn versleten knietjes, wordt dit de laatste.
Dat zei ik ook, maar ik ben er toch weer ingetrapt . Nu heb ik tot nu toe nog geen lichamelijke problemen/ongemakken met het rijden op een supersport, dus vooruit maar weer.
Ik rij geen Harley .
Tsss, wat een vooroordelen weer.Ik rij geen Harley .
LevenservaringTsss, wat een vooroordelen weer.
Die van jou was nog niet eens 40 maanden...Dat zei ik ook,
Welnee. Raymond heeft even zijn kristallen bol geraadpleegd.typfout in de eerste regelmoet natuurlijk zijn: Modje 2023 Deputy Duc
Denk dat Duderuud dat wel kan oplossenAls ik win een ban naar keuze. Modjes zijn niet te bannen.
Ik ook welDenk dat Duderuud dat wel kan oplossen
Foek!Ik ook wel
Achter de schermen woed een harde strijdEn bedankt voor het aanpassen van mij m'n avatar. Geweldig! Ook dank aan Me-Daph natuurlijk.
T maakt niet uit Dep ,we houden schijnbaar toch van jouEn bedankt voor het aanpassen van mij m'n avatar. Geweldig! Ook dank aan Me-Daph natuurlijk.
De messen in de rug vliegen over en weer , mooi !Achter de schermen woed een harde strijd
Vroembert met een mes ben ik niet bang voor. Ga mij pas zorgen maken vanaf 100 meter.De messen in de rug vliegen over en weer , mooi !
The Deputy en zijn pistool zijn onafscheidelijk, dan is met messen spelen niet aantrekkelijk.De messen in de rug vliegen over en weer , mooi !
Ik zeg toch ;in de RUG!!!!!The Deputy en zijn pistool zijn onafscheidelijk, dan is met messen spelen niet aantrekkelijk.