MODJE/ADMIN van het jaar 2024 Verkiezingen

Wie is jouw favoriete modje/admin van het afgelopen jaar?

• 1> Deputy Duc

Stemmen: 37 37,8%
  • 2> Duderuud

Stemmen: 21 21,4%
  • 3> Fastcruiser

Stemmen: 6 6,1%
  • 4> vroembert

Stemmen: 30 30,6%
  • 5> RoyalClub

Stemmen: 4 4,1%

• Totaal aantal stemmers
    98
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zou zeggen: zweef ze :t.

Qua geld: nee heb je, ja kun je vergeten O-).
En wie ben jij dan wel,dat je voor 5 personen denkt te kunnen spreken. 🙄 ?
Jurist,diplomaat of woorvoerder🤔
Bankier🤭
Graag legitimeren en bewijs aanleveren.
Anders : scheer je wegB|

Ik heb ff goed nagedacht.

2024, het jaar waarin een ieder zichzelf mag zijn... ongeacht geaardheid én identiteit.

Mijn stem gaat voor degene die de hoeder van orde en vrede is maar buiten werktijd ontpopt als zijn alter ego: Candy Lavender

lavender-haze-gown-by-me-v0-bd3szuqdt44c1.webp
Overdag beschikt over een superkracht waar Marvel jaloers op zou zijn. Met één vermoeide blik kan hij gordels automatisch vastklikken, snelheidspedaaltjes ontspannen en zelfs een loslopende poes laten biechten waar de muis gebleven is. Zijn grootste vijand? Een lege koffiekop tijdens een nachtdienst, kijkend naar een MF scherm waar niets bijzonders valt te 'modden'.

Na werktijd transformeert hij tot Candy Lavender, de ongekroonde koningin van de Amsterdamse Wallen. Met een zwaai van zijn pruik en een knipoog die harder raakt dan een boete, weet hij iedere man compleet in de war te brengen.

Dan is zijn superkracht: Het verschil tussen guilty pleasure en gewoon guilty onherkenbaar maken – en dat allemaal met een stem die je doet twijfelen of je nou in de hemel bent of op heterdaad betrapt.

:+

2024, het jaar waarin een ieder zichzelf mag zijn... ongeacht geaardheid én identiteit.

Mijn stem gaat voor degene die de hoeder van orde en vrede is maar buiten werktijd ontpopt als zijn alter ego: Candy Lavender

Bekijk bijlage 2083814
Overdag beschikt over een superkracht waar Marvel jaloers op zou zijn. Met één vermoeide blik kan hij gordels automatisch vastklikken, snelheidspedaaltjes ontspannen en zelfs een loslopende poes laten biechten waar de muis gebleven is. Zijn grootste vijand? Een lege koffiekop tijdens een nachtdienst, kijkend naar een MF scherm waar niets bijzonders valt te 'modden'.

Na werktijd ruilt hij transformeert tot Candy Lavender, de ongekroonde koningin van de Amsterdamse Wallen. Met een zwaai van zijn pruik en een knipoog die harder raakt dan een boete, weet hij iedere man compleet in de war te brengen.

Dan is zijn superkracht: Het verschil tussen guilty pleasure en gewoon guilty onherkenbaar maken – en dat allemaal met een stem die je doet twijfelen of je nou in de hemel bent of op heterdaad betrapt.

_O-

Bekijk bijlage 2083814

Na werktijd transformeert hij tot Candy Lavender, de ongekroonde koningin van de Amsterdamse Wallen. Met een zwaai van zijn pruik en een knipoog die harder raakt dan een boete, weet hij iedere man compleet in de war te brengen.

Van mij mag de paarse krokodil winnen _O-

Terug
Bovenaan Onderaan