Misschien een beetje slijmen en juist wel stemmen en geld bieden natuurlijkIk heb een permanente ban in het Anti Wielren topic. Geheel ten onrechte natuurlijk.Weet zo even niet welke mod dat mij dat aan de broek gesmeerd heeft dus maar niet stemmen dan?
Of je kontje verhurenMisschien een beetje slijmen en juist wel stemmen en geld bieden natuurlijk
Vinden wielrenners niet erg....Of je kontje verhuren.
Die zijn toch niet van de bipsOf je kontje verhuren.
Ik weet ‘t niet meer tegenwoordigDie zijn toch niet van de bips
T zijn idd rare tijden ,je hebt gelijkIk weet ‘t niet meer tegenwoordig.
Het is inderdaad beter dat jij deze favela niet gaat verbouwen
Iene miene mutte, of het meer hedendaagse papier steen schaarKeuzes... lastig... lastig....
Wie van m'n 2 favoriete modjes zal ik 's kiezen?
Je moet gebruik maken van je democratische recht63 stemmers ook
Ik was zwevendJe moet gebruik maken van je democratische recht.
Vertel ons eens wat nieuwsIk was zwevend
ze sturen altijd een berichtje, even klikken boven op het envelopje en toon alles en je weet hetIk heb een permanente ban in het Anti Wielren topic. Geheel ten onrechte natuurlijk.Weet zo even niet welke mod dat mij dat aan de broek gesmeerd heeft dus maar niet stemmen dan?
Twee?Keuzes... lastig... lastig....
Wie van m'n 2 favoriete modjes zal ik 's kiezen?
Nou licht nader toe .... voor de zwevende kiezer onder ons....Er is natuurlijk maar een keus mogellijk
UhuTwee?
Er is altijd een keus mogelijkEr is natuurlijk maar een keus mogellijk
Idem ,of tot dat het geld overgemaakt isIk zweef gewoon door totdat t duidelijk is
Nou dan kun je lang wachtenUhu
En net zo als met de verkiezingen zit ik nog op een goed, overtuigend verhaal te wachten van de modjes zelf. Het reclamespotje zeg maar....
Ik zou zeggen: zweef zeIdem ,of tot dat het geld overgemaakt is