MM vanuit Amsterdam (e.o.)

welke route wil je rijden?

• route 1

Stemmen: 3 14,3%
  • route 2

Stemmen: 12 57,1%
  • route 3

Stemmen: 0 0,0%
  • route 4

Stemmen: 0 0,0%
  • route 5

Stemmen: 3 14,3%
  • maakt me niet uit

Stemmen: 1 4,8%
  • ik ga/mag niet mee

Stemmen: 2 9,5%

• Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y Dan sla je rechtsaf en zie je vanzelf na paar 100m de BK links van de weg ;)

Er van uit gaande dat je niet vanaf conetunnel komt dan hé
Om de BK is een IBIS hotel gebouwd. Deze zal misschien wat meer opvallen dan de BK. Vorige keer dat ik daar op zoek was naar die BK ben ik er ook straal voorbij gereden.
(maar dit ligt waarschijnlijk aan mij :$ )
full

@Horney: Duidelijker kunnen we het niet maken, toch :)

Laatst bewerkt:
Nou dan rijd ik ook wel gewoon richting sloterdijk...

Wie gaan er nog meer die kant op vanaf foodstip?
Misschien samen naar west toe rijden?
ik zou gewoon om 9:15 op het viaduct boven de A2 gaan staan, dan zie je ze vanzelf aankomen en kun je aanhaken.

Hier is mijn verwachting: als groep over de snelweg naar Nieuwegein (20 km/u te hard), daar de Lekdijk op (racen, ieder voor zich) tot Amerongen en vanaf daar als groep naar Veenendaal, waar het al stampvol is 8-)

Weersverwachtingen zijn niet echt goed -O-

Weeronline | Cookies
In de ochtend gaat het van het westen uit nu en dan regenen. In de middag trekt de regen naar Duitsland weg en klaart het waarschijnlijk van het westen uit geleidelijk weer op. De middagtemperatuur ligt wat lager: het wordt 12 tot 14 graden. De wind is eerst zuidelijk, draait overdag naar zuidwest tot west en is matig, kracht 3 of 4.

knmi.nl

Beetje buién dus ;)

In de ochtend gaat het van het westen uit nu en dan regenen. In de middag trekt de regen naar Duitsland weg en klaart het waarschijnlijk van het westen uit geleidelijk weer op. De middagtemperatuur ligt wat lager: het wordt 12 tot 14 graden. De wind is eerst zuidelijk, draait overdag naar zuidwest tot west en is matig, kracht 3 of 4.

knmi.nl

Beetje buién dus ;)

Wij trekken waarschijnlijk samen met de regenwolken richting het oosten :+

Routebestand voor je navigatie: Megameeting 2009.itn
8-) met rechtermuisknop op de link klikken en "doel opslaan als" (IE) of "link opslaan als" (FF).

het is een .itn bestand voor tomtom

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of ik zin heb morgen met eventuele buien 120+ op de snelweg te moeten gaan rijden...

Bij deze, helaas, de volgende afmeldingen. We hebben besloten om toch maar over de snelweg te gaan (voor sommige saai maar wel lekker snel)
Dit was ook mijn keuze in de poll.
Dus Polly™, collega van Polly™ en broertje van collega van Polly™ kunnen van de lijst gehaalt worden.
Broertje van collega van Polly™ is inmiddels geslaagd en heeft een goudgele Triumph Daytona 675 gekocht en collega van Polly™ heeft een zwarte Kawasaki Z1000
We zijn jullie daar wel verschijnen :] :W

wat een plurisweer wordt het!!!! god&^$#$#%!!

Ik kijk wel ff uit t raam morgen, als t regent draai ik me nog ff om....

Ja ik weet het, ik ben een neppe motorrijder!!

Als iedereen afhaakt, ga ik misschien toch mee :)

Mannen/vrouwen, Ik ga niet mee naar de MM. Niet door het weer, maar omdat mijn voorvork nog niet klaar is. De messing bussen onderin de vork zijn naar de kloten. het dus enorm de pest in. :( Jullie een gezellige dag. :W :]

ik geef me ook op met een maat van mij., ik ga nog even lezen waar en hoe maar als er iets onduidelijks is dan post ik het wel ;)

Het is toch gewoon afslag S102 vanaf de A10? :P
Zo moeilijk is het niet hoor

Ik weet wel de weg hoor..

Ben er al 1000 keer geweest..
Heb een paar jaar gewerkt bij paintball jungle in spaarnwoude.

Maar dacht, konden we misschien als een groepje die kant op gaat.

Ik weet wel de weg hoor..

Ben er al 1000 keer geweest..
Heb een paar jaar gewerkt bij paintball jungle in spaarnwoude.

Maar dacht, konden we misschien als een groepje die kant op gaat.

Ik zeg binnenkort een gezellig paintball dagje met MFA!!! iemand hier regeld MFA korting :P

wat een plurisweer wordt het!!!! god&^$#$#%!!

Ik kijk wel ff uit t raam morgen, als t regent draai ik me nog ff om....

Ja ik weet het, ik ben een neppe motorrijder!!
ik ga ook even afwachten, heb echt weinig zin om in de pl*@risregen een route over de dijken te gaan voorrijden... het moet wel leuk blijven... B|

dus als het rotweer is zeg ik,...pak de snelweg, ben je er nog sneller ook :X

Laatst bewerkt:
ik ga ook even afwachten, heb echt weinig zin om in de pl*@risregen een route over de dijken te gaan voorrijden... het moet wel leuk blijven... B|

dus als het rotweer is zeg ik,...pak de snelweg, ben je er nog sneller ook :X

Mijn idee :Y

..ik wilde het net voorstellen..:

morgenochtend een update of het doorgaat of niet

alternatief voor als het slecht weer is, is om bv. een uurtje later te vertrekken en dan over de snelweg naar Veenendaal

als het echt met bakken uit de hemel komt, dan haak ik ook af.
tis wel voor m'n lol, zeg maar :)

Laatst bewerkt:
Als het echt vies is morgen, dan ga ik met aanhang sowieso later weg. Maar zal de update in de gaten houden, want met zn allen is wél gezelliger!

..ik wilde het net voorstellen..:

morgenochtend een update of het doorgaat of niet

alternatief voor als het slecht weer is, is om bv. een uurtje later te vertrekken en dan over de snelweg naar Veenendaal

als het echt met bakken uit de hemel komt, dan haak ik ook af.
tis wel voor m'n lol, zeg maar :)

Denk dat velen er al zullen zijn om 0900 en geen MF checken in de tussentijd -O-

Tsja Horney, dan zul je er toch echt om 9 uur moeten staan :P
Reken maar niet op mij, want die kleine hier heeft helemaal nergens zin in (ja, in huilen), dus de hele dag weg kan ik niet maken.

Laatst bewerkt:
Nou,.. ik twijfel nog.. maar denk dat ik wel ga.. (al denk ik spijt te gaan krijgen)

en ik een paar jaar gespeeld voor Paintball Jungle (sup air)

Gio....
Als in Gio die ook bij New Gen even heeft gespeeld?

Tsja Horney, dan zul je er toch echt om 9 uur moeten staan :P
Reken maar niet op mij, want die kleine hier heeft helemaal nergens zin in (ja, in huilen), dus de hele dag weg kan ik niet maken.

je geniet hier veel te veel van B|

:Z maar ik ben er gewoon hoor!
er is wel een regenwolk ter grote van de Benelux onderweg
die ons vast precies zal bereiken rond meetingtijd,
maar ja, we zien dan wel wat we doen 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan