Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat als je tussen deze twee onderstaande regels doorleest, dat je je antwoord al hebtWaren de orzaak van die ongelukken dat mensen boven hun kunnen gingen rijden of dat er mensen in de groep door stoer gedrag (ervaren of niet) anderen meenamen tijdens hun val?
Ik denk dat het dan eerder aan de ervaren mensen ligt, zij geven immers het 'goede' voorbeeld toch?
Ik wil graag met MFA mee, maar als ik steeds om me heen moet kijken of er niet iemand wheelie'end langs komt blazen dan ga ik liever niet mee....
De vraag is dus; wordt er normaal gereden??
Correct me if I´m wronghet is al meerdere malen gebeurd dat mensen die zich voor het eerst in deze groep bevinden, zich over hun grenzen gedreven voelen door het rijgedrag van anderen.
In het verleden zijn veel mensen boven hun kunnen gaan rijden, om toch bij de kopgroep te blijven en hierdoor extra risico's namen. Dit is gewoon niet de bedoeling, omdat we bij iedere afslag gewoon netjes op elkaar gaan wachten. Dus zie je niemand meer voor je rijden of ze lopen uit laat ze gaan als het voor je gevoel te hard gaat. Denk aan je eigen veiligheid!!! Rij gewoon alsmaar rechtdoor tot je de groep weer ziet stilstaan...!Waren de orzaak van die ongelukken dat mensen boven hun kunnen gingen rijden of dat er mensen in de groep door stoer gedrag (ervaren of niet) anderen meenamen tijdens hun val?
Iedereen rijd voor zich zelf en ook in zijn eigen tempo. Het moet niet zo zijn dat iedereen zich aanpast aan de "langzaamste". Iedereen wil tenslotte een leuke dag hebben en lekker knalluh hoort daar soms ook bij.Ik denk dat het dan eerder aan de ervaren mensen ligt, zij geven immers het 'goede' voorbeeld toch?
Wheely's en achtelijke inhaal acties worden niet getollereerd. VEILIGHEID is het belangrijkste binnen de groep en wil je wheely's maken ga je lekker achteraan rijden, zodat alleen jij op je snuffert gaan en je niemand meeneemt..!Ik wil graag met MFA mee, maar als ik steeds om me heen moet kijken of er niet iemand wheelie'end langs komt blazen dan ga ik liever niet mee....
Ja, er zijn duidelijke regels binnen de groep en we spreken elkaar er ook op aan!De vraag is dus; wordt er normaal gereden??
In het verleden zijn veel mensen boven hun kunnen gaan rijden, om toch bij de kopgroep te blijven en hierdoor extra risico's namen.Dit is gewoon niet de bedoeling, omdat we bij iedere afslag gewoon netjes op elkaar gaan wachten. Dus zie je niemand meer voor je rijden of ze lopen uit laat ze gaan als het voor je gevoel te hard gaat. Denk aan je eigen veiligheid!!! Rij gewoon alsmaar rechtdoor tot je de groep weer ziet stilstaan...!
Daar zit inderdaad het probleem.
Alhoewel er voor in de groep met een acceptabele snelheid gereden wordt, is het achterin af en toe een heksenketel.
Met name op 80 en 100 wegen waarbij voorin betrekkelijk rustige inhaalacties ondernomen worden, zie je dat er achterin de groep af en toe idiote inhaalacties en dito snelheden gehaald worden. Dat valt voorin echter niet waar te nemen.
Wat het soms erger maakt is dat de wat minder geoefende rijders regelmatig achterin de groep zitten.
Het is maar net waar je de verantwoordelijkheid wilt leggen, af en toe denk ik dat de aandacht wat teveel bij eigen verantwoordelijkheid wordt neergelegd.
Ik denk dat als je bij dit soort 'wat grotere' groepsevents wat meer met de meute mee moet rijden op de 80 en 100 wegen. (dus zonder al teveel in te halen, en de groep een beetje bij elkaar houden)
Voorop 2 navigators;
daarna de noobz;
daarna de meute
daarna de pro's
daarna de wheeliende motherfuckers..
zo geregeld, je zegt het maar ik plan die shit
Waar rijden de POSERS dan Niels... Ik neem aan dat die goed gezien willen worden...?
Waar rijden de POSERS dan Niels... Ik neem aan dat die goed gezien willen worden...?
Hallo Alle! Wil mij graag aansluiten bij de groep naar de MM vanuit A'dam! Ik rij een Yamaha xt660x rijden er meer 1 pitters mee? en is het al duidelijk welke route we rijden?? Ik heb voor route 2 gestemd. Uit hoeveel rijders bestaat de groep eigenlijk? en met wat voor bike's?
Gr
Mark
Hey Mark welkom!!
Er rijd echt van alles mee!! Van 250cc/25kw tot dikke 1000 met iets meer dan 180 pk aan het achterwiel...
Dus ga gezellig mee en wheely al te way....!
Nou laat je me blozen
ik lees altijd alleen de samenvattende kopjeseven een berichtje voor iedereen die meegaat:
DOE DIT NIET!!!
tnx
ik lees altijd alleen de samenvattende kopjes
dus er komt een tourgroep en een racegroepje moet wel komen Grandia,
juist de mod's moeten er ook bij zijn
en jij bent de perfecte leider voor de tourgroep