A
Ja gok ik ook maar omdat ie niet van het plakken is twijfel ik.Tamiya gok ik.
Ik heb ook nog een Nakano op zolder liggen in doos.
Ja gok ik ook maar omdat ie niet van het plakken is twijfel ik.
Ik heb de motor van de Puniet van het merk IXO.
Je bedoeld de bouwpakket? Als het goed is zitten er stickers voor zowel Nakano als Puniet in.
Ah ook zo'n Masterwork editie. Jammer dat Tamiya ze toen niet allebei heeft uitgebracht.Nee ik heb een kant en klare Nakano.
Die koste me destijds ook 90,-
Inderdaad de Masterwork edition.Ah ook zo'n Masterwork editie. Jammer dat Tamiya ze toen niet allebei heeft uitgebracht.
Mocht je er niets mee doen heb ik wel interesse om hem over te nemen.
Heb trouwens afgelopen nacht de ontbrekende Maisto ZX-10R 2004 groen weten te bemachtigen via Ebay.
Ben nu helemaal compleet qua groene modellen van Maisto.
Ja heb die ook 2 jaar geleden via ebay gekocht zeker mooi ding! Ik heb ooit eens een los velletje met stickers van de bouwpakket ZX-RR gekocht en wil de stickers van Puniet op de Nakano maken zodat ik twee Tamiya's heb.Inderdaad de Masterwork edition.
Ik heb er moeite mee om er afstand van te doen.
Ja dat is een mooi idee!Ja heb die ook 2 jaar geleden via ebay gekocht zeker mooi ding! Ik heb ooit eens een los velletje met stickers van de bouwpakket ZX-RR gekocht en wil de stickers van Puniet op de Nakano maken zodat ik twee Tamiya's heb.
Mooi model. Jammer dat ze niet meer 1:10 hebben.Deze vrijdag aangeschaft
Ja nu vraag je wat , klopt deze zijn 1:12 maar van welk merk ze zijn weet ik niet meer.Oh heerlijk en ontspannen juist om dat te doen. Ik heb hem een jaar of 20 geleden wel gemaakt alleen overleefde de verhuizing niet maar inderdaad een super mooi model. Klopt de Tamiya Masterwork Collection is dat maar volgens mij zat de ZX-12R daar niet tussen.
Van welk merk zijn jou Nakano en Puniet dan? Want dat is toch ook 1:12?
Zou best wel eens kunnen , weet het niet meer .Tamiya gok ik.
Ik heb ook nog een Nakano op zolder liggen in doos.
Zou wel eens kunnen, volgens mij was ik rond de 75 kwijt.Nee ik heb een kant en klare Nakano.
Die koste me destijds ook 90,-
Als het moet wel hoor , vroeger (klinkt wel heel erg) toen ik nog jong was deed ik veel bouwpakketten maken en ik vond het echt leuk.Ja gok ik ook maar omdat ie niet van het plakken is twijfel ik.
Ik heb de motor van de Puniet van het merk IXO.
Je bedoeld de bouwpakket? Als het goed is zitten er stickers voor zowel Nakano als Puniet in.
Ja dat verven en spuiten blijft altijd wel een dingetje. Als je het echt mooi wilt krijgen zou je het met een airbrush moeten doen.Als het moet wel hoor , vroeger (klinkt wel heel erg) toen ik nog jong was deed ik veel bouwpakketten maken en ik vond het echt leuk.
Auto's , leger(duik)boten , tanks enz. en deze moest je ook beplakken en af en toe verven.
Maar ik heb er nu niet echt zin in , plakken misschien nog wel maar dat verven niet.
Nu wordt de ZX-12R al in het groen verkocht zag ik maar toch wordt er bij gevraagd om er eventueel de juiste kleuren verf bij te nemen.
En op internet zie je ook Tamiya modellen die ze dan spuiten en ik zeg eerlijk deze zijn echt wel heel mooi.