Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Miniaturen verzameltopic deel 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter TNT
  • Startdatum Startdatum
Tamiya gok ik.
Ik heb ook nog een Nakano op zolder liggen in doos.
Ja gok ik ook maar omdat ie niet van het plakken is twijfel ik.

Ik heb de motor van de Puniet van het merk IXO.

Je bedoeld de bouwpakket? Als het goed is zitten er stickers voor zowel Nakano als Puniet in.

Je bedoeld de bouwpakket? Als het goed is zitten er stickers voor zowel Nakano als Puniet in.

Nee ik heb een kant en klare Nakano.
Die koste me destijds ook 90,-

Nee ik heb een kant en klare Nakano.
Die koste me destijds ook 90,-
Ah ook zo'n Masterwork editie. Jammer dat Tamiya ze toen niet allebei heeft uitgebracht.
Mocht je er niets mee doen heb ik wel interesse om hem over te nemen.

Heb trouwens afgelopen nacht de ontbrekende Maisto ZX-10R 2004 groen weten te bemachtigen via Ebay.
Ben nu helemaal compleet qua groene modellen van Maisto.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad de Masterwork edition.

Ik heb er moeite mee om er afstand van te doen.

Inderdaad de Masterwork edition.

Ik heb er moeite mee om er afstand van te doen.
Ja heb die ook 2 jaar geleden via ebay gekocht zeker mooi ding! Ik heb ooit eens een los velletje met stickers van de bouwpakket ZX-RR gekocht en wil de stickers van Puniet op de Nakano maken zodat ik twee Tamiya's heb.

Ja heb die ook 2 jaar geleden via ebay gekocht zeker mooi ding! Ik heb ooit eens een los velletje met stickers van de bouwpakket ZX-RR gekocht en wil de stickers van Puniet op de Nakano maken zodat ik twee Tamiya's heb.
Ja dat is een mooi idee!
Ik zou graag de eerste MotoGP kawasaki willen.

Ik heb alle andere schaalmodellen verkocht.

Ik heb er 4 gehouden voor de kinderen.
1 gesigneerde Haga airwaves.
1 gesigneerde Haga Koji
1 Rossi Philip Island met poppetje
1 Rossi Assen met poppetje.

Die stop ik in een herinneringen doos van mij voor de kinderen voor tzt.

Ja nu vraag je wat , klopt deze zijn 1:12 maar van welk merk ze zijn weet ik niet meer.
Heb wel de dozen nog ergens maar met het verhuizen/verbouwing zijn er een aantal dozen zo goed opgeborgen dat ik niet meer weet waar deze zijn.

Als het moet wel hoor , vroeger (klinkt wel heel erg) toen ik nog jong was deed ik veel bouwpakketten maken en ik vond het echt leuk.
Auto's , leger(duik)boten , tanks enz. en deze moest je ook beplakken en af en toe verven.
Maar ik heb er nu niet echt zin in , plakken misschien nog wel maar dat verven niet.
Nu wordt de ZX-12R al in het groen verkocht zag ik maar toch wordt er bij gevraagd om er eventueel de juiste kleuren verf bij te nemen.
En op internet zie je ook Tamiya modellen die ze dan spuiten en ik zeg eerlijk deze zijn echt wel heel mooi.

Ja dat verven en spuiten blijft altijd wel een dingetje. Als je het echt mooi wilt krijgen zou je het met een airbrush moeten doen.
De ZX-12R wordt standaard in doorzichtig groen geleverd. Nadeel van hem zo laten is dat de lijmresten zichtbaar zijn.
Je moet inderdaad onwijs veel potjes verf mee bestellen want alles heeft bijna een andere kleur.

Gisteren deze motors nog binnen gehad. Voor het eerst iets op Ali besteld maar was ideaal verpakt en mooie kwaliteit. Was wel even goed opletten op de site want ontdekte dat op de goedkopere modellen Kawasuki staat ipv Kawasaki.

Had er ook op Alie gezien maar wist niet goed wat ik er van moest verwachten.
Zo vind ik de gpz 900r er ook wel leuk uitzien

Zelf spaar ik ze niet meer ,heb ze nog wel maar ben van plan om ze weg te doen ook de prijs is niet eer normaal meer en qua afwerking is het ook niet meer wat hetis geweest van minichamps.
En het model van 20 euro is een1:18 schaalmodel, dus een klein modelletje en is ook mooi maar de 1:12 zijn vaak mooier gedetailleerd.

Ben best wat wijzer geworden betref het verzamelen .Op Ebay staat veel met prijzen waar ik van denk hoe durf je dit te vragen ......ik pas voor dit.
Hier en daar wat aanschaffen o.a via MP een bod doen en zo mijn vitrine's vol stampen met racebiké s schalen 1:12/18/24 en die mij aanspreken.
Verzamel ik alleen maar 1:12 dan heb ik heel veel ruimte nodig ,niet haalbaar

ook voor de oude metalen modellen vragen ze vaak de huidige prijzen,zeker de wat populaire modellen
gelukkig is rossi gestopt,want daar kwam het meeste van uit toen ze begonnen met de resin modellen waar de kuipen er niet meer af konden dacht ik aan stoppen,maar om de collectie compleet tehouden toch door gegaan
als minichamps nog wat uit gaat brengen zal ik alleen aparte modellen kopen,maar ik denk dat ze er mee stoppen en dat vind ik niet erg