evdkieft
MF veteraan
- 12 mrt 2007
- 3.167
- 34
Duidelijk verhaal, het lijkt er inderdaad op dat je er redelijk verstand van hebtMeh, ik zal nog eens een reactie geven LANG!Wat betreft je laatste alinea. Helaas, maar wettelijk gezien hoeft niemand ook maar iets te verklaren waarom ze een bepaald item terug sturen. En 40 bestellen en 39 terug sturen mag dan ook (dan hoef je verzendkosten héén overigens niet terug te betalen als winkel, dus die kosten zijn afgedekt). Dus je bent wat dat betreft wel gewoon aansprakelijk voor de misser van de klant. Des te belangrijker is goede en duidelijke informatie op je website.
Maar lees ik nu goed dat een webwinkel NIET verplicht is de verzendkosten HEEN terug te betalen bij een retourzending? Of geldt dat alleen bij niet volledige retourzendingen? Want de hele discussie hier gaat volgens mij over DIE specifieke verzendkosten.
Laatst bewerkt: