mijn ervaring met LSL

Ook al heb ik t in Duitsland gekocht, dan had de Nederlandse invoerder toch ook net ietsje anders kunnen reageren vind ik
Je hebt een correcte reactie van ze gehad. Ondanks dat ze werkelijk niets met je te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.
 
Maar zitten er niet gewoon verschillende adapters bij voor verschillende stuur diameters? Alle barend spiegels, zelfs het spul uit china via Ebay, die ik ooit besteld heb zaten verschillende adapters bij.

In plaats van te klagen, post eens een foto van het uiteinde van het stuur en de spiegel. Er zijn hier heel veel leden aanwezig die met je mee willen denken over een oplossing!
 
dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron?
Dat had gekund. Je had ook kunnen vragen naar een telefoonnummer

Maar heel het internet onderspammen, met een klacht dat ze niet precies handelen hoe jij het graag wil. Dat is ook niet echt service.... Of noemen ze dat redelijk?
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.

Ik zou beginnen met contact opnemen met het juiste bedrijf,


Je blaast hoog van de toren over hoe kut de service wel niet is van bedrijf X..

Terwijl het betreffende bedrijf je helemaal niets heeft verkocht.
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.

Als jij zelfstandig de nederlandse LSL afdeling hebt kunnen vinden, ben je 1 google zoeken resultaat weg van de duitse afdeling. Kan je heus wel zelf.
 
Ik denk dat het leven van TS serieus gevaar loopt. Zelfs Belgen zullen niet accepteren dat 1 man het hele Belgische rijk te schande maakt.
 
zoveel reacties in een topic, daar moet wel iemand gebasht worden ... en ja hoor.

ik wens TS een voor beiden partijen acceptabele oplossing toe :P
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.
Dan neem ik contact op met het juiste bedrijf.
Lijkt me zelfs een stuk handiger. :+
 
Als jij zelfstandig de nederlandse LSL afdeling hebt kunnen vinden, ben je 1 google zoeken resultaat weg van de duitse afdeling. Kan je heus wel zelf.

+1

de adresgegevens en telefoonnummer die ik op de vorige pagina heb gegeven waren voor mij nog geen 5 minuten werk. verder vind ik dat LSL Nederland correct heeft gehandeld in het melden van hun afwezigheid op de (duitse) beurs. het einge wat ze er eventueel aan toe hadden kunnen voegen is een verwijzing naar de duitse tak van het bedrijf. maar zoals gezegd: NAW-gegevens zijn binnen 5 minuten te vinden op Google. had je dus ook zelf kunnen doen ipv je kop in het zand steken en gaan lopen blaten over kut-service van een bedrijf waar je geen zaken mee hebt gedaan.
 
Maar zitten er niet gewoon verschillende adapters bij voor verschillende stuur diameters? Alle barend spiegels, zelfs het spul uit china via Ebay, die ik ooit besteld heb zaten verschillende adapters bij.

In plaats van te klagen, post eens een foto van het uiteinde van het stuur en de spiegel. Er zijn hier heel veel leden aanwezig die met je mee willen denken over een oplossing!

Dat vind ik ook,denk in oplossingen ipv in problemen man!
Gewoon aanpassen die handel en verder gaan met je leven :)
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.

Als ik iets koop waarvan ik niet eens weet of dat iets gaat passen ga ik niet meteen het bedrijf wat mij iets verkocht heeft de schuld geven ;)
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren. Ook al heb ik niet bij de Nederlandse importeur gekocht dan had hij mij toch even een email adres of telefoon nummer kunnen geven want hij zit toch vlak bij de bron? Dat noemt service. Ik vind het jammer dat het zo moet lopen.

En jij begint op zaterdag een poging te wagen die dingen er op te zetten en constateert dat jij zelf de verkeerde gekocht hebt. Vervolgens kijk je blijkbaar niet op de bon maar googlet de NL vestiging (waarom niet de Belgische of Duitse?) en als de NL vestiging aangeeft dat ze daar helemaal niet waren, begin jij op FB en MF maar een beetje je gal te spugen over je eigen stommiteit (ligt uiteraard helemaal aan de leverancier) en begint een serieus bedrijf zwart te maken. Als je nou een volwassen vent zou zijn, had je eerst een koude douche genomen en was je op maandag verder gegaan met je speurtocht naar de verkoper van de spullen in een poging om ze te ruilen voor het wel benodigde.
Nu heb je LSL ruimschoots zitten afzeiken terwijl zo nog geen moment hebben kunnen ingaan op je klacht. Succes de komende week bij LSL.
Zoals Hollender al schreef (maar voor mij nog een beetje te vroeg op dat moment) :

*pakt bier en chips*
 
Laatst bewerkt:
Pasgeleden een motor gekocht en er klopte toch iets niet dus gisteren naar de dealer gegaan waar ik hem gekocht heb en het is prima opgelost.
Ik heb er geen seconde aan gedacht om maar naar een dealer dichterbij te gaan en vervolgens Honda via de digitale media te kakken te zetten omdat mijn probleem niet opgelost is.
Ik denk ook dat ze me ook heel raar aan zouden kijken als ik naar de dichtstbijzijnde dealer ging.
 
Pasgeleden een motor gekocht en er klopte toch iets niet dus gisteren naar de dealer gegaan waar ik hem gekocht heb en het is prima opgelost.
Ik heb er geen seconde aan gedacht om maar naar een dealer dichterbij te gaan en vervolgens Honda via de digitale media te kakken te zetten omdat mijn probleem niet opgelost is.
Ik denk ook dat ze me ook heel raar aan zouden kijken als ik naar de dichtstbijzijnde dealer ging.

Goed verhaal, lekker kort!
*O*
 
Dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt komt toch vooral omdat je zelf naar het verkeerde kastje gegaan bent.

Om van de verkeerde kastjes naar foutieve muren gestuurd te worden hebben we in Nederland een instantie genaamd "Roverheid". Die zijn daar in gespecialiseerd, daar kan geen een bedrijf tegenop. :N
 
Om van de verkeerde kastjes naar foutieve muren gestuurd te worden hebben we in Nederland een instantie genaamd "Roverheid". Die zijn daar in gespecialiseerd, daar kan geen een bedrijf tegenop. :N

Eindelijk een nuttig antwoord; hahaha
 
Ik dacht altijd dat dat een grap was, dat van die domme Belgen...?

helaas zit er een zekere waarheid in, ook bij ons loopt veel te veel dom klootjesvolk rond B|

Ik denk dat het leven van TS serieus gevaar loopt. Zelfs Belgen zullen niet accepteren dat 1 man het hele Belgische rijk te schande maakt.

hela, wij zijn de allereersten om ons eigen te kakken te zetten (wij mogen dat *D , van een ander pikken we dat niet :N )
en god ja, wie weet wat de ene domme kloot aanvangt met de andere. als slimme kloot houd ik me daarbuiten ;)
 
gister stroopwafels gekocht bij de appie maar die waren niet te vreten en vandaag zijn ze dicht dus ik heb die kut bij de balie van de jumbo uitgescholden want ja die verkopen toch ook stroopwafels
 
Zucht, eens kijken wanneer het jullie overkomt. Hoe jullie dan reageren.

Dat had ik al vermeld. In de helft van de tijd die jij besteed aan een bedrijf onterecht zwart te maken had ik die spiegels op maat gemaakt en alsnog gemonteerd.

Dat had je tijd bespaard en je had spiegels gehad.

Nu heb je niets. Ja, een stapel frustraties. Gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan