Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ervarig met de reparatieservice zegt me dat het nog wel een week of 3 kan duren voordat ik het kan uitproberen
Bij een Acer hier 6 wkn moeten wachten...........

Probleem is inmiddels opgelost doordat iemand hier met schoenmaat 45 op gaan staan is.....

ah, gister al ploatie gezien van'n Dirk in textiel op't circuit. Vandaar de verwondering over een man in zwart leder op de soes van Dirk.
Klopt. Ik heb de eerste twee sessies in het oude leren pak van Marc gereden, alleen was ik meer bezig met het inrijden van het leer dan met motorrijden zelf. Heb daarom vanaf de 3de sessie gewoon lekker met mijn eigen textielen pak gereden, en dat gaf me toch ineens een heleboel bewegingsruimte erbij.

Ik blijf gewoon structureel tussen Hengelo en Enschede heen en weer fietsen voor mijn stage, dan pas ik vanzelf wel weer in mijn eigen leren pak

Ik wil eigenlijk wel een eindje op de motor ,, maar eerst eens wachten tot moeders terug is,, dan kan ik pas weg , de kinderen hebben al gegeten..

Kom je dan nog langs de Tex en zo ja, hoe laat? Kan je in dat geval de camera meenemen, ik doe een poging er dan ook te zijn

Zo moeder is weer thuis en erg blij met Adobe CS5 op d'r laptop

nog een paar dingetjes en dan ga ik rijden.

ik kom ook wel ff denk ik, maar ga 14.00 niet helemaal redden

No Tex today . Werken, daarna slapen. Heb wel 2,5 uurtjes slaap gehad vanacht

heb een nieuwe back-up in gebruik genomen, met usb- sticks redden we het niet meer.
en als ik nog grotere ga halen kan ik net zo goed een usb hdd kopen en dan zakt de prijs per Gb ook nog eens spectaculair.

dit is alleen de dagelijkse actieve data's en niet de andere zaken.

14:00 lukt ook niet

hmm, tex 1400 of 1900...twijfel...komen ook nog wat buitjes aan en ik moet nog even hardlopen, huishouden doen etc...

ik ga rijden,, morgen zou het wel pet worden qua weer

d'r komen nog wel wat buitjes over volgens buienradar

Laatst bewerkt:

wat ben je thuis dan allemaal aan het prutsen dat je dagelijks moet backuppen

net een heeeeel klein stukkie wezen sturen en weer op tijd voor de regen terug

Goedemiddag! ook weer klaar met werken
Wie gaan er nou morgen allemaal naar Assen heen?

Tering wat zijn de mensen vervelend vandaag . Of zou het aan m'n slaaptekort liggen

beetje sjaggie?
Nee eigenlijk nooit, maar heb allemaal van die zeikerds aan de lijn (zonder reden) en da's wel vervelend soms . Bedoel kan wel wat hebben, maar mensen kunnen echt zeuren om niks tegenwoordig, valt me steeds meer op .

Status
Niet open voor verdere reacties.