MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee eigenlijk nooit, maar heb allemaal van die zeikerds aan de lijn (zonder reden) en da's wel vervelend soms :+. Bedoel kan wel wat hebben, maar mensen kunnen echt zeuren om niks tegenwoordig, valt me steeds meer op :o.

_O-

ze bellen niet voor niks :+

Nee eigenlijk nooit, maar heb allemaal van die zeikerds aan de lijn (zonder reden) en da's wel vervelend soms :+. Bedoel kan wel wat hebben, maar mensen kunnen echt zeuren om niks tegenwoordig, valt me steeds meer op :o.

Hoelaat ben je vrij dan? :o

Hey Arjo,

Wat een mooi geluid zit er in die pijp van je!
Mooi dat je hem paar maal lekker doortrok bij de stoplichtsprintjes, ben heel benieuwd naar het geluid als je doortrekt naar de hoogste versnelling.

Goed weekend.
8-)

Hey Arjo,

Wat een mooi geluid zit er in die pijp van je!
Mooi dat je hem paar maal lekker doortrok bij de stoplichtsprintjes, ben heel benieuwd naar het geluid als je doortrekt naar de hoogste versnelling.

Goed weekend.
8-)

Boven de 10.000 is het te hard. Ben op zoek naar wat anders, wat minder herrie maakt en die er mooier uitziet. Maarja dat kost allemaal weer zoveel centjes

wat ben je thuis dan allemaal aan het prutsen dat je dagelijks moet backuppen :?

dingen als de administratie,, belasting zaken,, allerlei correspondentie , e-mails
en dan allerlei scripts van hoe dingen in elkaar zitten,, tot handleidingen en documentatie, alle routes voor de motor, dingen als digitale licenties , foto's, films., lesmateriaal en aantekeningen etc
Thea d'r stamboom,, en haar opleidingen.

en dan back-up ik software en m'n film collectie en muziek elders.

idd. kreeg bij de AH te horen dat ik een makkelijke klant was.

(zak rijst zat een gaatje in
-> wilt u een ander of mag er een zakje omheen
<- zakje is goed hoor
-> (was bezig met een knoop)
<-knoop hoeft niet, lukt zo ook wel
-> was iedereen maar zo'n makkelijke klant als u!
O-)

941747_1.jpg

alstu, een naaf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan