MotorMieke
MF veteraan
Ik klaag ook niet
Is gewoon heerlijk nagenieten
Kijk zo mag ik het horen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik klaag ook niet
Is gewoon heerlijk nagenieten
Hier nog ff m'n verslagje
je.
Annanas in "*Circuitrijdende dames, part 2!*"
Ow zie nu dat het een .mobi link is, nja, sport->circuitrijdende dames
We hebben overigens echt prach-tig weer gehad
Letterlijk toen we de auto wilden instappen gingen de hemelpoorten weer open
Zelfs zon, warm en klef weer gehad
Meer foto's volgen vanavond
Mijn ervarig met de reparatieservice zegt me dat het nog wel een week of 3 kan duren voordat ik het kan uitproberenduur ding dan,, heb ook een dure smaak
dat betekend dat het mobo en de vga wel werken, maar dat de kabel of het scherm gaar zijn....
SuperPI
als je een keer niks te doen heb,, en dan op 1 m zetten ,, ik schat dat ie een 16 a 17 sec er over gaat doen, mits er niet teveel op de achtergrond loopt.
dit is puur een cpu test op core niveau dus een duo core kan makkelijk beter scoren omdat het puur op clock en cash en effientie draaid ,,
Hmz, vfr is verkocht dus wij pakken de auto denk ikMorgeuh
@Anna; ga zo je verslaggie eens lezen
Ik ben ook in voor Assen 2morrow Met de brommerT uiteraard, want die word zometeen ook weer aangeslingerd
Vandaag maar eens pogen om iets nuttigs te gaan doen
morgee!
zo maar eens ontbijten en lunchen tegelijk, ondanks dat ik al paar uurtjes wakker ben,
klusjes heb gedaan, stad in ben geweest.....
had hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten was....
en dadelijk maar eens op tijd met koekblik naar ghengelooo voor een windows machine heb ik een leuk tooltje gevonden om asf-jes te rippen.... draait het alleen op een windows bak
Dat quotum is niet bedacht door de politieman/vrouw op straat dus om die nu geen mens meer te noemenje zal maar als mens geboren zijn en op enig moment politieman/vrouw worden
je zal maar als mens geboren zijn en op enig moment politieman/vrouw worden