MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgeuh
@Anna; ga zo je verslaggie eens lezen 8-)

Ik ben ook in voor Assen 2morrow 8-) Met de brommerT uiteraard, want die word zometeen ook weer aangeslingerd :]

Hier nog ff m'n verslagje :Y

je.

:+

Annanas in "*Circuitrijdende dames, part 2!*"
Ow zie nu dat het een .mobi link is, nja, sport->circuitrijdende dames ;)
:)

We hebben overigens echt prach-tig weer gehad *D
Letterlijk toen we de auto wilden instappen gingen de hemelpoorten weer open _O-
Zelfs zon, warm en klef weer gehad *D

Meer foto's volgen vanavond :Y

Leuke en leerzame dag zo te lezen, tof :Y

duur ding dan,, heb ook een dure smaak :X

dat betekend dat het mobo en de vga wel werken, maar dat de kabel of het scherm gaar zijn....

SuperPI

als je een keer niks te doen heb,, :+ en dan op 1 m zetten ,, ik schat dat ie een 16 a 17 sec er over gaat doen, mits er niet teveel op de achtergrond loopt.

dit is puur een cpu test op core niveau dus een duo core kan makkelijk beter scoren omdat het puur op clock en cash en effientie draaid ,,
Mijn ervarig met de reparatieservice zegt me dat het nog wel een week of 3 kan duren voordat ik het kan uitproberen :X

Morgeuh
@Anna; ga zo je verslaggie eens lezen 8-)

Ik ben ook in voor Assen 2morrow 8-) Met de brommerT uiteraard, want die word zometeen ook weer aangeslingerd :]
Hmz, vfr is verkocht dus wij pakken de auto denk ik :)

:W morgee!

zo maar eens ontbijten en lunchen tegelijk, ondanks dat ik al paar uurtjes wakker ben,
klusjes heb gedaan, stad in ben geweest.....

had hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten was.... :X

en dadelijk maar eens op tijd met koekblik naar ghengelooo voor een windows machine |( heb ik een leuk tooltje gevonden om asf-jes te rippen.... draait het alleen op een windows bak B|

:W morgee!

zo maar eens ontbijten en lunchen tegelijk, ondanks dat ik al paar uurtjes wakker ben,
klusjes heb gedaan, stad in ben geweest.....

had hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten was.... :X

en dadelijk maar eens op tijd met koekblik naar ghengelooo voor een windows machine |( heb ik een leuk tooltje gevonden om asf-jes te rippen.... draait het alleen op een windows bak B|

Zoiets moet toch ook wel voor de mac bestaan toch ? Lijkt me onzinnig dat je een hele nieuwe bak moet halen voor zoiets. Je zal vast niet de eerste zijn die daar tegen aan loopt.

je zal maar als mens geboren zijn en op enig moment politieman/vrouw worden

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat het probleem is. 120 bonnen per jaar, wat is dat, 1 bon per dag? Als ik zo eens na ga wat ik per dag aan overtredingen zie (ik reken die van mezelf er gemakshalve niet bij :P ), zal dat pak'm beet 10 minuten per dag zijn dat ze op moeten letten, de rest van de dag kunnen ze vrolijk rijles nemen _O-

:^

120 bonnen per jaar lijkt me niet echt een uitdaging, als ze een zaterdag avondje fietser controleren op licht hebben ze de helft al :P

:)
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan