Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgeuh
@Anna; ga zo je verslaggie eens lezen

Ik ben ook in voor Assen 2morrow Met de brommerT uiteraard, want die word zometeen ook weer aangeslingerd

Leuke en leerzame dag zo te lezen, tof

Mijn ervarig met de reparatieservice zegt me dat het nog wel een week of 3 kan duren voordat ik het kan uitproberen

Morgeuh
@Anna; ga zo je verslaggie eens lezen

Ik ben ook in voor Assen 2morrow Met de brommerT uiteraard, want die word zometeen ook weer aangeslingerd
Hmz, vfr is verkocht dus wij pakken de auto denk ik

morgee!

zo maar eens ontbijten en lunchen tegelijk, ondanks dat ik al paar uurtjes wakker ben,
klusjes heb gedaan, stad in ben geweest.....

had hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten was....

en dadelijk maar eens op tijd met koekblik naar ghengelooo voor een windows machine heb ik een leuk tooltje gevonden om asf-jes te rippen.... draait het alleen op een windows bak

Zoiets moet toch ook wel voor de mac bestaan toch ? Lijkt me onzinnig dat je een hele nieuwe bak moet halen voor zoiets. Je zal vast niet de eerste zijn die daar tegen aan loopt.

je zal maar als mens geboren zijn en op enig moment politieman/vrouw worden

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat het probleem is. 120 bonnen per jaar, wat is dat, 1 bon per dag? Als ik zo eens na ga wat ik per dag aan overtredingen zie (ik reken die van mezelf er gemakshalve niet bij ), zal dat pak'm beet 10 minuten per dag zijn dat ze op moeten letten, de rest van de dag kunnen ze vrolijk rijles nemen

120 bonnen per jaar lijkt me niet echt een uitdaging, als ze een zaterdag avondje fietser controleren op licht hebben ze de helft al

Status
Niet open voor verdere reacties.