MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
de lampjes gaan wel branden , en je hoort fans draaien ??

zet hem eens uit en sluit een monitor aan en zet hem aan als je dan wel beeld heb weet je ook meer,,, dit is wel een behoorlijke vette laptop ,, wat is de superpi score op 1M ?

Ik wil een HP Pavilion dv8-1200ed maar die zijn me nog een € 300 te duur.
maar ff wachten eer de € langere tijd boven de $ 1,35 komt en blijft.....
Alles werkt verder naar behoren.
De laptop start op en sluit netjes af.
Via externe monitor kan je er prima mee werken, alleen heb ik niet zoveel zin om constant een monitor mee te slepen :P

Het is echt alleen het scherm dat zwart blijft.
Zit um in de aansturing.

En de superpi score, Geen flauw idee.
Ik had de lapto pok nog een weinig opgewaardeerd. Een SSD als primaire harde schijf en een WD 320BEKT als secundaire harde schijf *D

Liep als een TGV 8-)

Nu nog steeds. Ze hebben hem niet gewassen voor je.
486598867_u8X6w-XL.jpg

zoiets ?

Alles werkt verder naar behoren.
De laptop start op en sluit netjes af.
Via externe monitor kan je er prima mee werken, alleen heb ik niet zoveel zin om constant een monitor mee te slepen :P

Het is echt alleen het scherm dat zwart blijft.
Zit um in de aansturing.

En de superpi score, Geen flauw idee.
Ik had de lapto pok nog een weinig opgewaardeerd. Een SSD als primaire harde schijf en een WD 320BEKT als secundaire harde schijf *D

Liep als een TGV 8-)

duur ding dan,, heb ook een dure smaak :X

dat betekend dat het mobo en de vga wel werken, maar dat de kabel of het scherm gaar zijn....

SuperPI

als je een keer niks te doen heb,, :+ en dan op 1 m zetten ,, ik schat dat ie een 16 a 17 sec er over gaat doen, mits er niet teveel op de achtergrond loopt.

dit is puur een cpu test op core niveau dus een duo core kan makkelijk beter scoren omdat het puur op clock en cash en effientie draaid ,,

:N vanaf dat 'halve maantje' aan de bovenkant van de cylinder loopt er een oliespoortje naar beneden :/

ik denk dat er een terug roep actie die ze bij het onderhoud gaan uitvoeren of je moet nu al natte bende hebben.....

ik denk dat er een terug roep actie die ze bij het onderhoud gaan uitvoeren of je moet nu al natte bende hebben.....
:N het is nog veel dommer.
Het is bekend dat de klepdekselpakking een zwak punt is. De motor heeft 3 weken geleden een beurt gehad waarbij het klepdeksel los is geweest, alleen hebben ze er toen geen nieuwe pakking tussen gedaan of in ieder geval voldoende vloeibare pakking gebruikt om de boel dicht te houden.

:N het is nog veel dommer.
Het is bekend dat de klepdekselpakking een zwak punt is. De motor heeft 3 weken geleden een beurt gehad waarbij het klepdeksel los is geweest, alleen hebben ze er toen geen nieuwe pakking tussen gedaan of in ieder geval voldoende vloeibare pakking gebruikt om de boel dicht te houden.

er zal wel een nieuwe aangepaste pakking komen denk ik.

dat is helemaal erg! je betaald er behoorlijk voor,, en moet ook nog zelf dokken voor de huur motor ,,, smudde ??

Misschien mag je ff bij ze in de wasstraat... ;)
Misschien een heel gekke gedachte hoor, maar:
  1. ik werd al niet netjes geholpen bij het maken van een afspraak voor de beurt
  2. er is me niet verteld dat ik moest betalen voor vervangend vervoer
  3. ze leveren een olielekkende motor af
  4. ze hebben een behoorlijke fout gemaakt bij de factuur
en dan niet eens de service om mijn motor schoon af te leveren -O-

en dan niet eens de service om mijn motor schoon af te leveren -O-

Misschien dat ze dat vanmorgen nog hebben gedaan, gisteren in ieder geval niet toen was hij nog vies.......

Wilddam reist maar eens af naar Hilversum..... :W

Misschien dat ze dat vanmorgen nog hebben gedaan, gisteren in ieder geval niet toen was hij nog vies.......
Wilddam reist maar eens af naar Hilversum..... :W
_O-

maar eerlijk gezegd.. maakt me niet zoveel uit, poets mijn motor bijna nooit en ga echt niet van een dealer verwachten dat ie mijn zooi schoonmaakt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan