Nu nog steeds. Ze hebben hem niet gewassen voor je.hij glom ook zo mooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog steeds. Ze hebben hem niet gewassen voor je.hij glom ook zo mooi
Alles werkt verder naar behoren.de lampjes gaan wel branden , en je hoort fans draaien ??
zet hem eens uit en sluit een monitor aan en zet hem aan als je dan wel beeld heb weet je ook meer,,, dit is wel een behoorlijke vette laptop ,, wat is de superpi score op 1M ?
Ik wil een HP Pavilion dv8-1200ed maar die zijn me nog een € 300 te duur.
maar ff wachten eer de € langere tijd boven de $ 1,35 komt en blijft.....
terwijl ze wel de zooi veroorzaakt hebbenNu nog steeds. Ze hebben hem niet gewassen voor je.
vanaf dat 'halve maantje' aan de bovenkant van de cylinder loopt er een oliespoortje naar beneden
Alles werkt verder naar behoren.
De laptop start op en sluit netjes af.
Via externe monitor kan je er prima mee werken, alleen heb ik niet zoveel zin om constant een monitor mee te slepen
Het is echt alleen het scherm dat zwart blijft.
Zit um in de aansturing.
En de superpi score, Geen flauw idee.
Ik had de lapto pok nog een weinig opgewaardeerd. Een SSD als primaire harde schijf en een WD 320BEKT als secundaire harde schijf
Liep als een TGV
vanaf dat 'halve maantje' aan de bovenkant van de cylinder loopt er een oliespoortje naar beneden
Een proefrit gemaakt om alles te checken....
het is nog veel dommer.ik denk dat er een terug roep actie die ze bij het onderhoud gaan uitvoeren of je moet nu al natte bende hebben.....
Misschien mag je ff bij ze in de wasstraat...terwijl ze wel de zooi veroorzaakt hebben
ik zeg alle sportmotoren alleen nog maar op het circuit toestaanding word tenminste gebruikt waar voor ze bedoelt zijn.....
het is nog veel dommer.
Het is bekend dat de klepdekselpakking een zwak punt is. De motor heeft 3 weken geleden een beurt gehad waarbij het klepdeksel los is geweest, alleen hebben ze er toen geen nieuwe pakking tussen gedaan of in ieder geval voldoende vloeibare pakking gebruikt om de boel dicht te houden.
ik zeg alle sportmotoren alleen nog maar op het circuit toestaan
Misschien een heel gekke gedachte hoor, maar:Misschien mag je ff bij ze in de wasstraat...
Willen we het weten
Spierpijn!!!!
dan hadden ze die allang gehad.. en ik noem geen namen...er zal wel een nieuwe aangepaste pakking komen denk ik.
en dan niet eens de service om mijn motor schoon af te leveren
Misschien dat ze dat vanmorgen nog hebben gedaan, gisteren in ieder geval niet toen was hij nog vies.......
Wilddam reist maar eens af naar Hilversum.....
Spierpijn!!!!
But I did
Ik klaag ook nietDan ook niet klagen over spierpijn.