MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
nope volgens de nafnaf pas om half 11. Maar we rijden 90 sus zal wel iets later worden nog....

En weer een mega regenbui :X lekker naar je circuitdag ''toe'' rijden zo :X

Nou ja, je moet maar zo denken, wat er nu valt valt er morgen niet *D

Iemand al van deze mafkees gehoord? Sommige mensen sporen echt niet. :N

Journalist en schrijver Gerard Mulder wil het liefst motorrijden verbieden omdat ze zelf het gevaar opzoeken.

Hier het debat van radio1 tussen Gerard Mulder en Patrice Assendelft van de KNMV. Begint bij 1 minuut 40.

Tja, zo ken ik nog wel een hoop hobby's of sporten die gevaarlijk zijn. Ook maar verbieden dan?

ik weet wat beters,,, we halen alle oude vellen en mutsen van de weg af die het verschil tussen een rode en blauw draad op 25 m bij daglicht niet kunnen zien......

en we stellen een paar vragen zodat al die mensen die geen voorstelling kunnen maken van de snelheid & wendbaarheid van een motor.

Dit is te gek voor woorden,, maar wat ik echt griezelig vind,, ik verdenk een aantal (overheid) bestuurders dat ze dit ook wel vinden maar nu uit electorale redenen nu niet gebruiken.

we lopen wel meer risico , maar het over grote deel van de aanrijdingen komt op het conto van koekblikkers die niks gezien hebben.
we zijn wel vaker bij éénzijdige ongelukken betrokken, dan hoor je te vaak ,,te hoge snelheid, onderuit remmen,, gripverlies,, eerste rit na winterstop

dus geen BMP op ABS ipv examen doen voor zware motor ,, na 3 jaar VRO tot je ze allemaal heb als je omhoog wil daar bereik je meer mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan