Miss2
MF veteraan
- 22 jan 2009
- 55.771
- 14
Dat word een toppertje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat word een toppertje
nope volgens de nafnaf pas om half 11. Maar we rijden 90 sus zal wel iets later worden nog....
En weer een mega regenbui lekker naar je circuitdag ''toe'' rijden zo
Hulp nodig
Iemand al van deze mafkees gehoord? Sommige mensen sporen echt niet.
Journalist en schrijver Gerard Mulder wil het liefst motorrijden verbieden omdat ze zelf het gevaar opzoeken.
Hier het debat van radio1tussen Gerard Mulder en Patrice Assendelft van de KNMV. Begint bij 1 minuut 40.
Tja, zo ken ik nog wel een hoop hobby's die gevaarlijk zijn. Ook maar verbieden dan?
. Wat een eikel zeg. Mensen van hun lol (en dagelijks vervoer) berovenIemand al van deze mafkees gehoord? Sommige mensen sporen echt niet.
Journalist en schrijver Gerard Mulder wil het liefst motorrijden verbieden omdat ze zelf het gevaar opzoeken.
Hier het debat van radio1tussen Gerard Mulder en Patrice Assendelft van de KNMV. Begint bij 1 minuut 40.
Tja, zo ken ik nog wel een hoop hobby's die gevaarlijk zijn. Ook maar verbieden dan?
Ik kan weer een beetje poetsen in huis!!!
Ik kan weer een beetje poetsen in huis!!!
Heb hier ook nog wel wat te poetsen
Ha, jouw huis is nog niet klaar! Dus ik ben eerst
Hier het debat van radio1 tussen Gerard Mulder en Patrice Assendelft van de KNMV. Begint bij 1 minuut 40.
Tja, zo ken ik nog wel een hoop hobby's of sporten die gevaarlijk zijn. Ook maar verbieden dan?
Me ouders zijn op vakantie dus ik versmeer de boel daar nog Enne me huis is nog lange
niet klaar
Maar die zijn zo ook weer terug en dan neemt mama het wel over
Hier het debat van radio1 tussen Gerard Mulder en Patrice Assendelft van de KNMV. Begint bij 1 minuut 40.
Tja, zo ken ik nog wel een hoop hobby's of sporten die gevaarlijk zijn. Ook maar verbieden dan?
Tuurlijk maar als de goeiste zoon die ze hebben moet ik natuurlijk wel de boel netjes aan kant maken
... en ik dan broerTuurlijk maar als de goeiste zoon die ze hebben moet ik natuurlijk wel de boel netjes aan kant maken
Daar komt bij dat ik nu gehandicapt ben en jij kunt alles nog bewegen. Ik ben eerst
... en ik dan broer