Paul Hewson
MF veteraan
Bij mij niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij niet.
Bij mij doen de avatars van SI en Miss2 het niet. Heeft iemand anders hetzelfde of zit het probleem bij mij?
Zeg eerlijk, mis je het echt?Bij mij niet.
ikke welZeg eerlijk, mis je het echt?
Zeg eerlijk, mis je het echt?
hier nog nietHoe irritant ie ook is, ik moet er altijd wel om glimlachen
En hij is weer terug!
hier nog niet
http://i41.tinypic.com/4sjvc3.gifHij is hier ook weer weg! Vreemd. Kan een nerd hier dit nog verklaren?
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document you requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.
beter zoekenIk krijg om de zoveel tijd een melding dat de server niet kan worden gevonden... hebben jullie dat ook?
Ik krijg om de zoveel tijd een melding dat de server niet kan worden gevonden... hebben jullie dat ook?
Even down... ...Hij is hier ook weer weg! Vreemd. Kan een nerd hier dit nog verklaren?
beter zoeken
Whahaha hoe geniaal!
www.tinypic.com doet het wel, i41.tinypic.com nietEven down... ...
Zit een beetje met een dilemma.
Ik ben in principe aangenomen bij de belastingtelefoon. nu zit ik enorm te twijfelen of ik het wel wil doen.
Ik weet niet zeker of het wel wat voor mij is. Je krijg nooit een vast contract. Maargoed bij de plusmarkt daar loopt mijn contract ook in november af.
Ik krijg nooit meer voor november een andere baan. Maar heb ook helemaal niks gehoord van mijn contract bij de plus.
Balen.. Morgen randstad nog maar eens bellen.
Het gesprek was aardig, volgende week weet ik meerHoe ging het vandaag?
nope volgens de nafnaf pas om half 11. Maar we rijden 90 sus zal wel iets later worden nog....He, zijn jullie al over?
Hulp nodigJaah.. wil nog niet zo best