Gezien de situatie op kika topic lijkt het mij wijs om me even terug te trekken dit om ellende e.d een beetje te voorkomen.
Het hele gebeuren heeft me heel erg diep geraakt en voor al ook pijn gedaan en dat was niet eens de bedoeling dat dit zou gebeuren, ik baal daarom ook als een stekker.
liefs Jolanda
Nee hoorheb je toch niet beledigt ? is niet persoonlijk bedoeld hoor,
vond t alleen een erg bijzondere text bij zo'n dure motor , die van mij roest ookkomt door dat goedkope chroom wat ze tegenwoordig gebruiken , heb 1 wintertje door gereden met mn standaard dempers en ze zien er niet meer uit
Het geeft toch geen ellende als je hier een ritje meerijd?Gezien de situatie op kika topic lijkt het mij wijs om me even terug te trekken dit om ellende e.d een beetje te voorkomen.
Het hele gebeuren heeft me heel erg diep geraakt en voor al ook pijn gedaan en dat was niet eens de bedoeling dat dit zou gebeuren, ik baal daarom ook als een stekker.
liefs Jolanda
Je moes es wetuh skatje je moes es wetuhDacht dat jullie in de nacht gingen rijden, dan heppie toch geen zon?
heh... 80-90% kans op regen met windkracht 4-5... klinkt bijna als een bikkel tocht... [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
wrom noemd ge u zichzelve geen smilie
1 oog? waar was het andere oog danHeb trouwens stiekum met 1 oog naar de weersverwachting gekeken.
1 oog? waar was het andere oog dan
moah beter 1 oog dan helemaal geen oogMet het andere oog durfde ik niet te kijken.