MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas moet ik me afmelden voor komende zaterdag, na 4 dagen gereden te hebben in het Zwarte Woud blijkt ze op haar kilometers te zitten voor de grote beurt.

Zaterdag breng ik haar weg, maar kan haar niet dezelfde dag ophalen.

Wellicht volgend jaar :Y

ik moet zaterdag de heledag werken en dan nog de hele nacht op de motor zitten lijkt me niet erg verstandig.....

volgende x beter !

ik haak af sta bij OVB

hallo met een beetje goed weer is joop0700 met zijn gsx1400 erbij

helaas :')
ik moet door omstandigheden afzeggen...
iets met niet nagekomen afspraken waardoor ik in de put ben beland (figuurlijk :+ )

hou het wel aan als spamtopic in mailnotificatie en hopen volgend jaar dan weer van de partij te zijn...
:Y

:W

hallo met een beetje goed weer is joop0700 met zijn gsx1400 erbij

hey nog een big bike , al is het helaas voor mij nog niet zeker ( wat zakelijke omstandigheden die opgelost moeten worden) als ik niet bij de mac ben dan kom ik niet eerder kan ik misschien wel wat aangeven maar op zn vroegst pas zaterdag halverwege de middag

;( '(

waarom niet een week verzettten ipv helemaaaal naar augustus? ik bedoel het is toch in de nacht :P
Denk dat het verplaatsen wordt.
KNMI geeft voor morgen regen op en morgenavond met onweer :/

Morgen is het half tot zwaar bewolkt en vooral landinwaarts komen buien voor, in de loop van de dag ook met onweer en windstoten tot ca. 70 km/u. De middagtemperatuur ligt rond 17 graden. Verder staat er een stevige, vlagerige wind uit het zuidwesten. Boven land wordt de wind vrij krachtig, aan de kust krachtig, mogelijk hard, 7 Bft.

Een week verplaatsen wil en kan ik wel, maar het lijkt nog een tijdje slecht te blijven -O-

Doe maar anders twee weken verplaatsen.
(dan heb ik al mijn tentamens af deze semester O-) )

je kan nooit iedereen meenemen :N
ergens moet je de knoop doorhakken toch?

Kan wel langer wachten, maar geloof niet dat er veel zijn die op een drijfnatte nacht zitten te hopen :P

Bij deze dus is de nachtrit een weekje opgeschoven

X, wil jij mij aub op de lijst zetten aangezien het een weekje verschoven zal worden?

Dank ! ;)

wil ik, maar ik ga vanavond wel ff een nieuw topic maken om er een beetje duidelijkheid in te houden ;)

Kan wel langer wachten, maar geloof niet dat er veel zijn die op een drijfnatte nacht zitten te hopen :P

Bij deze dus is de nachtrit een weekje opgeschoven
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Want ik wilde net gaan afzeggen dit ivb met het feit dat dat hele gedoe met desbetreffende van de kika rit me enorm afgemat heeft -O-
meer kan ik er niet over zeggen :N

Liefs Jolanda

dan kan ik helaas niet,, ben ik aan t bijkomen van een paar dagen assen..(B)

volgende keer beter!

We kunnen ook deze week en volgende week gaan! :Y
full

[me=Plekkie] checkt agenda en ziet dat volgende week ook kan! *O* [/me]

Laatst bewerkt:
Volgende week is ook prima, en dan is het weer uiteraard práchtig!!! :P *O*

Volgende week gaat het voor mij ook niet worden na een hele dag Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan