MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ X,

Ik wil ook graag weer mee mits ik bijtijds terug ben (neem aan van wel) van de autocross. ;)Was vorige keren erg leuk. :Y

Als ik zo'n beetje alle meteorologische instituten mag geloven wordt het zaterdag schijtweer met een hoofdletter S.

Is een weekje opschuiven geen optie?

Laten we het ff aankijken.
Te vroeg nog om al in paniek te raken :P

Een paar buien vink niet zo erg, maar een hele nacht regen.... :N dan ga ik 'm verplaatsen naar augustus.
Dan kan iedereen 'm weer inplannen en gaan we gewoon eerder beginnen met bidden voor mooi weer ;)

Een paar buien vink niet zo erg, maar een hele nacht regen.... :N dan ga ik 'm verplaatsen naar augustus.
Dan kan iedereen 'm weer inplannen en gaan we gewoon eerder beginnen met bidden voor mooi weer ;)
goed plan :Y
Een beetje regen gaat nog wel, maar als het hard regent wil ik nog wel eens een nat pak halen -O-

dat lijkt mij het beste plan.
een vrijdag avond of zaterdag ochtend lijkt me vroeg genoeg om te beslissen.

Yep, blijf lekker meelezen hier. Laat ik het zeker uiterlijk zaterdagmorgen weten.
Voorspellen blijft lastig, dus er is nog best wat hoop ;)

Heb er iig zin in *D

Gaat 'm zaterdagnacht sowieso niet worden hier- iets te druk met werkdingesen nog. Mochten jullie bij Wijk over de dijk rijden, kan ik jullie vanuit mijn woonkamer zien. Ik zal ff zwaaien!!

Yep, blijf lekker meelezen hier. Laat ik het zeker uiterlijk zaterdagmorgen weten.
Voorspellen blijft lastig, dus er is nog best wat hoop ;)

Heb er iig zin in *D

Als het gestaag de hele nacht regent zal ik zoiezo moeten afhaken daar ik nog niet helemaal 100% in orde ben en geen zin heb innog een griep er over heen :N

De voorspellingen worden al iets beter. 10mm ipv 15mm :P

Als het zo doorgaat houden we het droog :Y

De voorspellingen worden al iets beter. 10mm ipv 15mm :P

Als het zo doorgaat houden we het droog :Y

waarom niet een week verzettten ipv helemaaaal naar augustus? ik bedoel het is toch in de nacht :P

We willen graag zsm sturen weetjewel :]

Laatst bewerkt:
Het komt goed

*O*

full

In augustus zit ik een poosje in Schotland met de motor.

(Ja, ik HOOP ook op mooi weer).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan