Ivanhoe
Die hard MF'er
- 4 apr 2011
- 724
- 4
Ook zaterdag op zondag is er weer weer
Elke dag is er toch weer weer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook zaterdag op zondag is er weer weer
kans op zonneschijn met veel regen
Ach onweer is ook weer.kans opzonnemaneschijn met veel regen
zucht anti water pakkie an trekkekans op zonneschijn met veel regen
Dit ziet er anders veul beterder uit.
Weerbericht <klik>
ah ff spotlight met orange licht op de fiets heb je ook zonHij voorspelt heel geen zon
Als ik zo'n beetje alle meteorologische instituten mag geloven wordt het zaterdag schijtweer met een hoofdletter S.
Is een weekje opschuiven geen optie?
De meeste tijd is het gelukkig zondag.
You get my point.
goed planLaten we het ff aankijken.
Te vroeg nog om al in paniek te raken
Een paar buien vink niet zo erg, maar een hele nacht regen.... dan ga ik 'm verplaatsen naar augustus.
Dan kan iedereen 'm weer inplannen en gaan we gewoon eerder beginnen met bidden voor mooi weer
dat lijkt mij het beste plan.Laten we het ff aankijken.
Een paar buien vink niet zo erg, maar een hele nacht regen.... dan ga ik 'm verplaatsen naar augustus.
Dan kan iedereen 'm weer inplannen en gaan we gewoon eerder beginnen met bidden voor mooi weer
Yep, blijf lekker meelezen hier. Laat ik het zeker uiterlijk zaterdagmorgen weten.
Voorspellen blijft lastig, dus er is nog best wat hoop
Heb er iig zin in
De voorspellingen worden al iets beter. 10mm ipv 15mm
Als het zo doorgaat houden we het droog
In augustus zit ik een poosje in Schotland met de motor.Laten we het ff aankijken.