MFMMFFMMFMFM 12 mei 2013 verzamel topic Doetinchem->Arnhem

hoi wil me effe afmelden + motormaat voor morgen,het is vandaag al klote weer morgen word het nog slechter,zondag te veel regen voorspellingen hoop dat ik het mis heb en dat het droog blijft voor de motor rijders die toch gaan..

grt m

Laatst bewerkt:
Bij deze meld ik mij me vader en buurman + 1 af. Wij zijn niet zo van het nat rijden. Voor diegene die wel gaan veel plezier ;)

Gr

Ik kijk morgen wel gewoon, al die voorbarige afmeldingen! Als er een paar spetters vallen, lekker boeiend!

ik meld me ook af. volgende keer maar weer :(

Ik kom vooralsnog wel naar de MFMM, maar ik sluit niet aan bij jullie groepje. Niet omdat jullie niet aardig genoeg zijn (toch?) maar omdat ik pas later heen kan.

Komen er nog wat naar de gelderdome?
Volgens buienradar trekken de laatste buien weg en blijft het gewoon droog.

Ik weet niet welke buien radar jij hebt maar bij hangen de buien toch echt precies op de route naar Veenendaal complete weg in de bui rijden..

Mijn buienradar is ook optimistisch, nog een paar vlekjes en dan dan na 10en droog *O*
Hier regent ook niet, dus ik rijd zo richting Arnhem :W

T regent hier echt als een malle. Ik was nog aan het twijfelen vanochtend omdat het gewoon droog was.
Op het moment dat ik zou moeten wegrijden begon het te regenen. En dat wordt nu alleen maar heftiger.

4 motoren en geen 1 echt rijdbaar op het moment en ga voor een twijfelachtig ritje niet mijn pa's FJR jatten.

Misschien einde van het jaar!

Vanochtend een man of 8 in Arnhem, rond een uur of 11 (met stralend weer!) naar Veenendaal gereden. Ik vond het erg leuk voor de eerste keer een MFMM, volgende keer weer!

Ik heb de bui afgewacht en ben later alsnog doorgeknald naar veenendaal. Matige opkomst. Daarna door naar amersfoort.

Ik heb de bui afgewacht en ben later alsnog doorgeknald naar veenendaal. Matige opkomst. Daarna door naar amersfoort.

Het was goed te doen! Lekker warm zelfs :p

Nog lang gebleven jacobse en boemba?

Laatst bewerkt:
Nee niet echt lang meer gebleven nadat jij weg was. Ff koffie opgedronken. Motor gepakt en naar achteren gereden om te kijken of er nog wat gaande was. Maar dat was niet het geval en toen maar richting huis.

Ben wel blij dat ik alsnog gegaan ben. Wel raar natuurlijk dat ik een verzamel topic opzet en dan niet zou langs komen.

Ik ben ook geweest, die paar spatjes hielden mij ook echt niet tegen!!
Luitjes van hier; zie ook het topic "deventer en omstreken" deeltje 3 momenteel. Mss een idee voor sommigen van jullie??

Laatst bewerkt:
heb een rondje in de buurt gereden maar goed dat ik niet gegaan ben ook iets te druk in het koppie dat had me daar denk ik mijn rijbewijs gekost :N

Terug
Bovenaan Onderaan