MFMMFFMMFMFM 12 mei 2013 verzamel topic Doetinchem->Arnhem

Lijkt me leuk, dan haak ik aan in arnhem.

Let er wel op dat die dag Vitesse tegen VVV Venlo speelt en het dus erg druk kan zijn bij het gelredome. (al zal dat om 10:30 wel meevallen)

Zet mij er ook maar bij! Ik sluit in Arnhem aan.

BTW, wat betekent 'MFMMFFMMFMFM' eigenlijk?

Ik zet jullie er bij.

MFMMFFMMFMFM? Wat dat betekent? Dr moet eigenlijk MotorForumMegaMeeting staan maar onze Bolski heeft de topictitel naar deze geweldig originele naam veranderd. :9

Mega Forum Mega Motor Forum Forum Meeting Mega Forum Motor Forum Mega?

Zet mij maar op de lijst voor Arnhem !
Ik zal mijn vriendclubje (4 man) nog ff vragen wij hebben allemaal sinds kort rijbewijs en word dus ook onze 1e meeting ;) allemaal wel 25kw... maar kunnen het wel bij houden als er toch een grote groep gaat.
Ik kom sowieso!

Laatst bewerkt:
As je goed bent in de bochten is het mrt een 25 kW goed bij te houden en wat ik.lees gaan er niet.boven invorderings grens en
:9

Laat maar weten of die 4 vriendjes van je ook meekomen. Ik zet je er in ieder geval bij.

25kw is geen probleem. Er zullen altijd mensen bij zijn die toch willen knallen. Prima, dan moeten ze dat maar doen.. maar ik heb mijn rijbewijzen nodig voor me werk en heb geen zin er in om voor een meeting de rommel kwijt te raken. Ik neem aan dat iedereen voor zichzelf de verstandigste keuze weet te maken.
Trouwens, de boetes zijn ook niet misselijk dus ik rij gewoon netjes en ik kom ook wel aan op bestemming. Hetzij 5 min later.

As je goed bent in de bochten is het mrt een 25 kW goed bij te houden en wat ik.lees gaan er niet.boven invorderings grens en
:9

Jaa bochten gaat me redelijk af heb nog niet veel kunnen rijden met dit weer maar goed om te horen !
En inderdaad rijbewijs heb ik ook voor meerdere dingen nodig :)

...BTW, wat betekent 'MFMMFFMMFMFM' eigenlijk?
Hehehehe, dat zat ik mij ook al af te vragen _O-

Hmmm onder de invorderingsgrens blijven en toch lekker over de dijk is een uitdaging hoor. Vanaf 110 ben je namelijk al kwijt... :X

Ik twijfel nog even of ik langs kom, laat ik nog wel even weten. Succes alvast met het ronselen van deelnemers! :Y

Laatst bewerkt:
Is inderdaad een uitdaging bedenk ik me nu ook. Je mag er maar 60 toch?? :s

Maar snelweg rijden vind ik ook niks aan.

Ja het is daar 60 km/h + slecht wegdek in de bochten + fijne drempels -O-

Hmm ja. Ben vorig jaar daar nog gelaserd. Ik reed per ongeluk 80 ipv.. tja... wat rijd je daar over het algemeen... :]
80 was toch wel heeeel erg onverantwoord vond de dienstdoende agent _O-

Ben stiekem nu wel bang nu eens gepakt te worden op een wat normalere kruissnelheid voor die weg... en dan kan ik er waarschijnlijk niet meer om lachen '(

Ik wou even zeggen dat die "4vriendjes" mee gaan!
Kwintus91
Michaelaxe
Kawasakirider
4e pers geen mfer:(
En ik dus (al op lijst)!

Kan je mij in het groepje vanaf Doetinchem indelen ?
Ik kom vanuit Enschede waarschijnlijk met z'n 2en, een 3e haakte af hij had het over 22 mannetjes die achter een balletje aan huppelen ofzo....
Als er meer uit Enschede zijn kunnen we wel samen rijden lijkt mij :)

Terug
Bovenaan Onderaan